„Lumea prin Culoare și Sunet”: 250.000 euro pentru integrarea persoanelor cu deficiențe vedere/auz
- Vineri, 14 August 2020 08:09 |
- PR Romania
Fundația Orange a desemnat câștigătorii ediției 2020 a concursului „Lumea prin Culoare și Sunet”, cel mai mare fond de finanțare dedicat persoanelor cu deficiențe de vedere/auz din România.
Lidl susține Ambasada Sustenabilității în România și lansează împreună proiectul „100 de Români”
- Sâmbătă, 01 Decembrie 2018 09:30 |
- PR Romania
În prag de Centenar, construcția unui viitor sustenabil este măsurată de Lidl și de Ambasada Sustenabilității în România prin „100 de Români”, un proiect-radiografie a societății românești. „100 de Români” este un audit statistic care răspunde la întrebarea “Dacă România ar fi o comunitate formată din 100 de oameni, cum ar fi ei?”. Cât de educați sau cât de săraci? Cum ar arăta viața lor? Ce este bine și ce este rău în România la 100 de ani?
KFC România continuă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator, pentru dezvoltarea și integrarea socio-profesională a persoanelor din medii defavorizate
- Marți, 28 August 2018 07:44 |
- PR Romania
KFC România susține inițiative și proiecte de educație continuând parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator demarat în 2017. Pe parcursul anului trecut, prin proiectul „Împreună pentru succesul tinerilor instituţionalizaţi", 25 de tineri au beneficiat de stagiile de pregătire oferite în cadrul programului, fiind integrați în diferite proiecte de formare profesională şi personală, și au participat la vizite exploratorii în locaţii precum Federaţia Română de Rugby, Casa Experimentelor sau magazinul de instrumente muzicale – Senia Music. Astfel, tinerii au avut ocazia să intre în contact cu diverse domenii, să interacționeze cu personal specializat și să observe activitățile desfășurate de aceștia în cadrul instituțiilor vizitate.
Educație financiară, în școală, prin programul Junior Achievement România, susținut de Raiffeisen Bank
- Luni, 09 Iulie 2018 12:01 |
- PR Romania
Raiffeisen Bank și JA România continuă programul de educație financiară în școli, oferindu-le elevilor o experiență completă de învățare prin: kit-uri educaționale gratuite și conținut de tipul learning by doing, pentru elevii din clasele 0-IV, și metode blended learning, care susțin învățarea în ritm propriu, prin instrumente clasice și resurse digitale, pentru elevii de liceu.
Garanti Bank finanțează cu 11 milioane de lei HEKA Hospital din Constanța
- Luni, 09 Iulie 2018 11:50 |
- PR Romania
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a acordat o finanțare de 11 milioane de lei unității medicale HEKA Hospital din Constanța. Finanțarea a fost acordată pe o perioadă de 10 ani, cu scopul transformării unei foste clădiri de birouri din centrul Constanței în primul spital privat din zona Dobrogei. Acesta deține un compartiment de primiri urgențe și își propune să atingă excelența în servicii extinse de chirurgie, si anume: chirugie generală, toracică, de ortopedie-traumatologie și laparoscopică.
Orange lansează platforma de responsabilitate socială "Pentru Mâine"
- Miercuri, 20 Iunie 2018 11:51 |
- PR Romania
Orange România lansează platforma de responsabilitate socială „Pentru Mâine”, şi reuneşte astfel toate proiectele de CSR sub o misiune comună, unitară, aceea de a inspira oamenii să facă, cu ajutorul tehnologiei, încă un pas spre transformările care îi așteaptă în viitor.
Programul de granturi Raiffeisen Comunitati 2017 la start
- Marți, 04 Iulie 2017 07:31 |
- PR Romania
A inceput a saptea editie a Programului de granturi „Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea. Educatia non-formala este vedeta acestei editii a programului, care se va incheia pe 15 septembrie cu 10 castigatori a cate 45.000 lei fiecare (10.000 euro, echivalent).
Samsung lansează concursul eProfesor prin care caută profesorii digitali ai anului
- Vineri, 19 Mai 2017 09:52 |
- PR Romania
Samsung Electronics România a lansat programul educațional pilot „eProfesor”, prin care încurajează integrarea conținutului digital în modul de predare al profesorilor, pentru ca elevii să beneficieze de ore cât mai interactive și atractive.
Lidl România investește pentru un viitor mai bun 770.000 euro în proiecte de educație și mediu
- Miercuri, 17 Mai 2017 07:33 |
- PR Romania
Din 2011, de la intrarea pe piața locală, Lidl și-a asumat misiunea de a activa responsabil în comunitățile în care compania este prezentă. Pentru a continua să producă efecte pozitive pe termen lung în societate, în 2017, Lidl susține dezvoltarea a 17 proiecte de responsabilitate socială, printr-o investiție de 770.000 euro. Acestea vor fi implementate împreună cu organizații non guvernamentale cu experiență în domenii precum educație și mediu.
Telekom Romania lansează ediţia 2016 a proiectului Teimplici.ro, cu fonduri totale de până la 70.000 euro
- Duminică, 11 Septembrie 2016 17:36 |
- PR Romania
Telekom Romania anunţă o nouă ediţie a proiectului Teimplici.ro, care se va concentra pe identificarea proiectelor implementate în comunităţi cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educaţie, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.
Olympus susține echipa paralimpică a României la Rio
- Vineri, 15 Iulie 2016 09:39 |
- PR Romania
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, susține pentru a doua oară consecutiv echipa paralimpică română la Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro, care au loc în perioada 7 – 18 septembrie 2016. Ca partener al Comitetului Național Paralimpic (CNP), Olympus continuă campania „Susținem Adevărații Învingători”, lansată în anul 2013.
Raiffeisen Bank a publicat Raportul de CSR pe anul 2015
- Vineri, 15 Iulie 2016 08:50 |
- PR Romania
Raiffeisen Bank a publicat astazi Raportul Anual de Responsabilitate Corporativa 2015. Cu titlul ,,Impreuna pentru un viitor sustenabil!”, raportul prezinta impactul investitiilor comunitare ale bancii, dar si resposnabilitatea fata de mediu, fata de produsele si serviciile oferite si managementul responsabil al economiilor clientilor bancii.
Un nou proiect După Noi: Coca-Cola HBC România anunţă începutul lucrărilor de amenajare eco-turistică în zona Cascadei Bigăr
- Joi, 07 Iulie 2016 07:29 |
- PR Romania
Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, iniţiază - cu sprijinul Asociaţiei ViitorPlus şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița - un proiect important, care are ca obiective principale valorificarea potenţialului turistic şi protejarea cadrului natural din zona Cascadei Bigăr. Proiectul a apărut la iniţiativa unei echipe de angajaţi Coca-Cola HBC România din Timişoara care au propus companiei această idee spre finanţare.
Au inceput inscrierile in Programul de Granturi Raiffeisen Comunitati 2016
- Vineri, 01 Iulie 2016 10:58 |
- PR Romania
Raiffeisen Bank lanseaza a sasea editie a Programului de Granturi “Raiffeisen Comunitati”, un program de finantare a proiectelor locale de dimensiuni mici si medii in comunitatile in care banca isi desfasoara activitatea, cu un buget total de 100.000 euro. Este un concurs online de proiecte de responsabilitate sociala, primul de acest gen derulat de o banca din Romania. Cele mai apreciate si sustinute 10 proiecte inscrise in program vor primi o finantare de 10.000 euro fiecare.
Coca-Cola HBC România lansează „După Noi”, platforma care va integra inițiativele de sustenabilitate
- Miercuri, 22 Iunie 2016 08:31 |
- PR Romania
Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților. “După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România. Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.
Programul Bursele McDonald’s a ajuns la a X-a ediție și premiază 36 de angajați studenți
- Miercuri, 18 Mai 2016 11:12 |
- PR Romania
Aflat deja la a X-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă. În demersul său constant de susținerea a educației, compania a premiat 36 de angajați cu burse în valoare de 72.000 de lei și a ajuns în cei 10 ani de program la un total de 269 de burse de merit oferite, însumând 538.000 lei.