25032017

Back Eşti aici:Home Opinii Un PR între LEI

De la sexgate la condamnarea cyberbullying

Monica Lewinsky

M-am dus s-o văd pe Monica Lewinsky având în minte o scenă din filmul Daydream Nation în care o tânără de liceu încearcă să își seducă profesorul și îi înmânează un eseu despre Monica Lewinsky. Când tânăra trece la fapte, profesorul îi spune că știe ce încearcă să facă, Monica Lewinsky nu are cum să fie cel mai admirat pesonaj din istorie. Tânăra îi răspunde că, de fapt, a fost critică pentru că Monicăi i-a lipsit discreția. Trăia ceva minunat și n-a știut să tacă. Ei bine, chiar dacă e doar o scenă de film, e clar că Monica a incitat imaginația unei generații de tinere și a ridicat bariere în mintea altora, ca într-a mea, de exemplu, care nu mă puteam opri din a mă întreba ce ar putea să vorbească unei săli pline de publicitari și creativi cu premii nenumărate. Nici prin cap nu-mi trecea că 40 de minute mai târziu o voi aplauda în picioare împreună cu întreaga sală. Read and learn!

Citeste mai mult...

PR Needs to Learn to Love Numbers. An interview with Steve Barrett, Editor-in-Chief PR Week

Steve Barett

Where is PR standing in Cannes Lions competition?

This is traditionally an advertising event. It was formerly named International Advertising Festival. It has become International Festival of Creativity to reflect the fact that it is much more than advertising with all discipline emerging. I think PR is doing better every year. PR community has done this better than last year and is a matter of learning how to enter; ad agencies are better in doing this. I was pleased with the results and we have a fantastic grand prix winner #likeagirl, created by a PR agency. Campaigns are no longer about selling more goods but more about dealing with social issues, making the world a better place. This is another theme I have seen this week. PR has won some gold, and many more silver and bronzes. PR is also achieving in other categories. This is a new development. PR agencies are recognized in mobile, in the Glass Lion category, in Media, in Promo and activation. It is still a long way to go, advertising still getting a lot of the credit. PR agencies need to do better, and enter more of their best works.

Citeste mai mult...

Jamie Oliver: Am învățat lecții puternice din greșeli

Jamie Oliver Edelman

Dacă ar fi să rezum în câteva cuvinte cum a fost discuția între Richard Edelman și Jamie Oliver atunci aș spune că a fost ca o discutie între doi grădinari în care Edelman voia să vorbească despre castravete, iar Oliver despre toată grădina. Din când în când Edelman încerca să îl aducă la subiect… Oliver nu se lăsa.
Spicuiesc mai jos câteva idei cu care am rămas de la Oliver.

Citeste mai mult...

Pharrell Williams, de vorbă cu Ryan Seacrest, gazda unor celebre emisiuni radio și TV de peste Ocean despre creativitate şi colaborare

Pharrell Williams

După primele două zile, am înţeles că oricât aş încerca, nu am cum să scap de cozi pentru a intra la cele mai importante seminarii. Noroc că noi, românii, avem experienţă în domeniu. Prin urmare, m-am trezit cu noaptea în cap, am alergat spre Palat, am ajuns înaintea cafelei şi tot nu am fost prima la rând. Pharrell Williams is trending now. :)

Citeste mai mult...

Învață a asculta ca să poți comunica!

Manson 1

Demagogul rock’n’roll, artistul, criminalul, pictorul!
Cu aceste cuvinte a fost introdus Marilyn Manson pe scena festivalului de la Cannes unde a dat o lecție de autenticitate brandurilor și agențiilor. Discuția cu Tor Myhren, Worldwide Chief Executive la Grey Group a fost una lejeră care l-a prezentat pe Manson într-o lumină neașteptată, aceea a unui artist timid, de o sinceritate debordantă, în același timp afișând o lipsă totală de modestie când venea vorba despre sex, totul atât de firesc fără să contrazică cu nimic brandul personal pe care îl afișează de atâția ani. Voi sintetiza mai jos ce m-a inspirat pe mine și cred că ne folosește nouă, celor care lucrăm în comunicare.  

Citeste mai mult...

Social media peste 10 ani

1 cannes

Adresându-se audienţei de la Cannes, Peter Kim - Chief Digital Officer Cheil Worldwide - a precizat că, în viitorul apropiat, brandurile şi agenţiile trebuie să fie cu ochii pe nisipurile mişcătoare ale social media, pentru că tendinţele sociale, economice şi tehnologice vor face ca social media tradiţionale să devină ineficiente. Şi atunci, către ce ne îndreptăm? Iată câteva predicţii despre social media pentru următorii 10 ani:

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1  logo oxygen site              

siglaBT noua        rd_logo  dccom LOGO nou site      mediapozitiv_logo_3