20112017

Back Eşti aici:Home Dezbateri Dezbateri actuale Entuziasm in PR

Cu un ochi către prudență, cu altul către orizonturi mai însorite. În dialog cu Felicia Moga, DC Communication

Felicia Moga trust

Încheiem astăzi seria de dialoguri despre entuziasm şi legătura care intervine între progresul industriei de comunicare şi optimismul reprezentanţilor ei. Ca o concluzie personală, constat că entuziasmul excesiv este o raritate în industrie şi nu pare să ne fi contaminat ca breaslă. Entuziasmul, în doze mai moderate sau mai mari, rămâne totuşi un combustibil vital, căci la polul opus întâlnim oboseala cronică, suspinul şi lehamitea, stări care nu ne ajută foarte mult să ne menţinem aspiraţiile de breaslă. Îi mulţumim Feliciei Moga pentru acordul final :)

Citeste mai mult...

Cristina Popescu: Cred că optimismul e o chestiune de constanță în atitudine

Cristina Popescu

Am stat de vorbă cu Cristina despre ce mai înseamnă entuziasm în comunicare şi despre propria interpretare a optimismului în România de azi.

Citeste mai mult...

Bogdan Tomoiaga, Graffiti PR: Cred că avem una dintre cele mai frumoase meserii din lume

bogdan tomoiaga 2

Am stat de vorbă cu Bogdan despre ce mai înseamnă entuziasm în comunicare şi despre propria interpretare a optimismului în România de azi.

Citeste mai mult...

Crenguţa Roşu: Mă bucur fără reţinere în faţa unei idei frumoase, mă inspiră umanitatea în acţiune, ajutorul şi colaborarea

Crenguta Rosu 4

Am stat de vorbă cu Crenguţa despre ce mai înseamnă entuziasm în comunicare şi despre propria interpretare a optimismului în România de azi. Îi mulţumim!

Citeste mai mult...

Eliza Rogalski: Să crezi că interesează pe cineva ştirea ta şi să-i faci şi pe alţii să creadă - iată definiţia optimismului în 2016

Eliza Rogalski trust

Am stat de vorbă cu Eliza despre ce mai înseamnă entuziasm în comunicare şi despre propria interpretare a optimismului în România de azi. Îi mulţumesc!

Citeste mai mult...

Lidia Solomon: Optimismul poate fi cultivat prin ajustarea aşteptărilor pe care le avem de la noi înşine şi de la ceilalţi

lidia solomon 2Interviul de faţă oferă o cale de acces spre miezul şi conexiunile unui subiect dinamic – optimismul şi entuziasmul comunicatorilor în România de azi. O invitaţie de a afla mai mult pe marginea unui subiect despre care avem senzaţia că ştim tot. Un dialog cu unul dintre cei mai experimentaţi şi apreciaţi comunicatori români.

Citeste mai mult...

Aneta Bogdan, Brandient: Am noroc că încă mă simt sedusă de ceea ce fac

Aneta Bogdan 2

Ideea unui serial despre entuziasm în industria comunicării s-a născut din dorinţa de a desluşi legătura care există între progresul acestei industrii şi optimismul comunicatorilor. Agenţii schimbării - o specie rară - sau game changers, cum îi numeşte Aneta Bogdan, sunt optimiştii, „profesionişti pentru care speranţa înseamnă a descoperi noi perspective, a încerca lucruri noi, a profita de noi oportunităţi, şi nu a se lăsa impresionaţi de problemele unei industrii care îşi caută debusolată un nou purpose”. Invitaţii mei nu vor livra reţete de optimism, ne propunem mai degrabă un mic răgaz de reflecţie, o „aerisire” din registrul actualităţii şi un efort de recuperare a unor repere esenţiale pentru profesie şi viaţă deopotrivă. Îi mulţumesc Anetei pentru acestă contribuţie!

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site