23062017

Back Eşti aici:Home Articole Comunicarea inovatiei

#mediciionline și transformarea modelului de business din industria farmaceutică spre iRep

Ruxandra Vasilescu 3În  domeniul medical, ca și în viață, de altfel, revoluția nu comportă sensul de evoluție, de inovație, ci de răscoală, de răsvrătire, de revoltă. Rețeta electronică, cardul de sănătate sunt doar câteva revoluții digitale recente pe care le-a dus românul, fie el medic, fie el pacient, ca să se alinieze la best practice-urile globale și la efectele multiple ale acestei interacțiuni digitale. Pentru o medicină 2.0, care să inspire inovație și să expire sănătate, prin calitatea vieții pacientului, provocarea este: cum putem să aliniem profesioniștii în sănătate la trendul digital? Care sunt stimulii care le pot declanșa al 6-lea simț în materie de tehnologie?

Citeste mai mult...

Limba ascuţită a tehnologiei

anda-copaceanuInovaţia în tehnologie este de necontestat. În fiecare zi se anunţă noi şi noi produse şi sisteme revoluţionare, toate asociate cu un beneficiu concret, acela de a face viaţa mai uşoară, mai frumoasă sau mai bogată în experienţe. Tehnologiile sunt astăzi motorul schimbărilor sociale, prin alterarea comportamentelor, a gândirii, a memoriei, cât şi prin faptul că ele produc, fără doar şi poate, o cantitate considerabilă de cuvinte şi concepte noi.

Citeste mai mult...

Avem succes datorită oamenilor noştri. Un interviu cu Illona Schier, Henkel AG

illona_schierÎn opinia mea, comunicarea internă este vitală în efortul de a lega planurile de management de aşteptările şi expectanţele angajaţilor. O strategie de comunicare şi un plan de marketing pe termen lung pot functiona doar dacă sunt adânc înrădăcinate în organizaţie şi aici intervine rolul comunicării interne.

Citeste mai mult...

Tehnologiile viitorului: ce ne rezervă 2012

veronica_nicolae_2Trăim într-o lume în continuă transformare şi nu este uşor să faci previziuni. Sincer, nici nu îmi propun. Ceea ce îmi doresc este să putem avea inteligenţa şi starea de spirit pentru a şti, bineînţeles nu cu certitudine, unde ne îndreptăm în ceea ce priveşte noile tehnologii. Prin toate informaţiile şi uneltele pe care le avem la dispoziţie, astăzi chiar avem o astfel de capacitate.

Citeste mai mult...

Comunicarea inovaţiei la Siemens. Un interviu cu Dr. Ulrich Eberl, Head of Technology Press and Innovation Communications în cadrul Siemens AG

ulrich_eberlComunicarea inovaţiei trebuie să urmeze înainte de toate strategia de afaceri a companiei. Acest lucru presupune să analizăm ce afaceri doreşte Siemens să întreprindă şi să vedem cum le putem comunica optim. Pornind de la această strategie încercam să construim poveşti de succes, exemple concrete de business inovativ pentru clienţi relevanţi. În relaţia cu jurnaliştii este foarte important să le permitem să arunce o privire în spatele culiselor, în laboratoarele unde se inovează propriu-zis. Acestea ar fi aşa-zisele imperative ale comunicării inovaţiei la Siemens.

Citeste mai mult...

Agenţiile de PR trebuie să se specializeze şi să fie parteneri de business pentru clienţii lor

veronica_nicolaePentru a face parte dintr-o echipă de Tech PR trebuie să ai un anumit fler pentru tehnologie, să simţi şi să trăieşti tehnologie, să îţi placă la nebunie această lume dinamică şi astfel nu vei face mari eforturi să o înţelegi. Puţini oameni de comunicare sunt capabili de acest lucru şi vă asigur că ‘spun’ aceste cuvinte din experienţă.

Citeste mai mult...

Orice am comunica, încercăm să fim consecvenţi. Interviu cu Oliver Stohlmann, Worldwide Communications Director Europe Pfizer

oliver_stohlmannInovaţia are un rol decisiv la Pfizer şi domină întreaga noastră activitate de comunicare. Sunt multe alte lucruri de comunicat, dar încercăm să ne focalizăm comunicarea asupra aspectelor ştiinţifice, asupra inovaţiilor şi asupra companiei, deoarece despre asta este vorba la Pfizer. Atunci când comunicăm proactiv, preluam şi analizam critic informaţii pe care le primim de la oameni de ştiinţă, de la leaderii unor proiecte şi ne concentrăm asupra avantejelor pe care inovaţiile le aduc oamenilor, pacienţilor şi pentru fiecare dintre noi în parte.

Citeste mai mult...

Inovaţie, comunicare şi leadership: noi evoluţii în comunicarea strategică

ansgar_zerfassÎntr-o eră a globalizării, procesele inovaţiei nu mai sunt liniare. Managementul inovaţiei ar trebui să fie înţeles mai degrabă ca un proces integrat, co-operativ şi iterativ ce trebuie planificat şi controlat strategic - şi sprijinit în mod fundamental de către comunicare.

Citeste mai mult...

Comunicarea inovaţiei sau cum ajung inovaţiile la publicurile ţintă

stephan_finkInovaţiile sunt mai mult ca oricând motoare de succes pentru orice tip de business. Conform studiului "Senior Executive Innovation Survey 2006" realizat de către Boston Consulting Group, inovaţiile reprezintă astăzi tema principală de discuţie la nivel de top management. Totuşi, doar 50% dintre cei intervievaţi se declară mulţumiţi de recuperarea investiţiei în inovaţie. O posibilă cauză a acestei situaţii reiese din raportul "European Communication Monitor 2007, care arată că "doar unul din cinci PR manageri poziţionează tema inovaţiei la nivel strategic".

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site