26062017

Back Eşti aici:Home Dezbateri Dezbateri actuale Recrutare in PR

Tereza Tranaka, Oxygen PR : Anunţul clasic de recrutare nu mai funcţionează pentru mid şi senior level

tereza tranakaRemarc din ce în ce mai puţine anunţuri de joburi în consultanţa de PR. Cât de eficient mai este anunţul clasic în contextul actual?

Din experienţa mea, anunţul clasic nu mai funcţionează, mai ales pentru oameni cu experienţă mid sau senior level. Recomandările din partea cunoştinţelor, colegilor sau a partenerilor de afaceri sunt mai utile în identificarea noilor colegi.  

Citeste mai mult...

Raluca Mihălăchioiu, The Public Advisors: Recrutăm de cele mai multe ori cu ajutorul unor tactici de PR

Raluca Mihalachioiu 2Activăm într-o industrie care în sine nu este previzibilă și care se schimbă de la an la an. Așadar, mi-e greu să cred că recrutarea va rămâne în limitele “previzibilului”. Cu toate acestea, activând într-o zonă de consultanță strategică, vom avea întotdeauna nevoie de minți creative, planificate și totodată bine ancorate în zona de dezvoltare de business. Cred însă că în viitorul apropiat se vor naște niste hibrizi, niște super-consultanți de comunicare nișați și supra-specializați în funcție de cerințele diferitelor piețe pe care vor activa – Raluca Mihălăchioiu.

Citeste mai mult...

Catrinel Burghelea, IMAGE PR: Recomandarea este una dintre formulele cele mai frecvente de recrutare

Catrinel Burghelea 2Așa cum e și firesc pentru o meserie în centrul căreia stă construcția și consolidarea reputației, fie că vorbim de companii, de branduri, de oameni, recomandarea este una dintre formulele cele mai frecvente prin care recrutăm oameni pentru a face parte din echipa noastră – Catrinel Burghelea, Account Director la IMAGE PR

Citeste mai mult...

Rareş Petrişor: Circul are nevoie de acrobați antrenați, chiar dacă în timpul liber citesc Nietzsche

rares petrisor 2Părerea mea e că profesionistul de meserie are concurenți tot mai serioşi din partea altor meserii. Cum am mai spus și cu alte ocazii, sunt căutați azi oameni din ceea ce ar putea părea zone… extreme ale industriei de PR: artă, economie, tehnologie. Pe de altă parte, nu vreau să se creadă sau să se creeze impresia că poți fi orice, numai talent să ai. Niciodată.

Citeste mai mult...

Ioana Mănoiu: Cred în oamenii cu pasiuni neobişnuite, în oamenii care fac voluntariat, în oamenii cu poveşti

Manoiu Diceanu 2Avem un coleg „Maître Chocolatier” care la birou este expert în domeniul financiar, iar în timpul liber organizează degustări de ciocolată. Avem un alt coleg solist într-o formaţie rock de mare succes online. O colegă şi-a dorit la un moment dat să trăiască la Berlin o vară. Şi am încurajat-o, deşi ne-a fost greu fără ea câteva luni. Şi-a împlinit visul, s-a întors în toamna relaxată şi inspirată şi a câştigat 3-4 premii pentru brand-uri internaţionale anul următor – Ioana Mănoiu.

Citeste mai mult...

Hortensia Năstase, Golin România: Uniformitatea naște monștri, diversitatea înseamnă evoluție

hortensia nastase 4Cele mai bune idei apar din contradicție și schimb curajos de păreri. Iar acestea sunt generate mai ales de complementaritatea și diferențele dintre noi. La Golin România, suntem 31 de oameni extrem de diferiți, însă extrem de asemănători. Sunt intransigentă în ceea ce privește o bază valorică formată din bun simț, sinceritate și pasiune, și hiper-flexibilă în ceea ce privește diferențele dintre noi. Uniformitatea naște monștri, diversitatea înseamnă evoluție. (Hortensia Năstase)

Citeste mai mult...

Andreea Leonte, McCann PR: Recrutarea a devenit candidate-centric

andreea leonte 3Așa cum comunicarea este customer-centric, recrutarea a devenit candidate-centric. S-au schimbat rolurile. La interviu, candidatul, care nu se sfiește să pună întrebări și nu se lasă atras doar cu salariu, trebuie convins că agenția are resurse şi pentru training-uri și pentru campanii mari. (Andreea Leonte)

Citeste mai mult...

Bogdan Tomoiagă, Graffiti PR: Am devenit mai vânători și mai puțin vânați

bogdan tomoiagaUn interviu despre timp şi răbdare în recrutarea de PR. O încercare utilă şi prolifică de a trasa evoluţia recrutării în consultanţa de PR de la noi. Un dialog care vorbeşte şi despre Ceilalţi, colegii de industrie cu profil atipic, cei care vin să completeze nevoia de inovaţie a agenţiei. Şi nu în ultimul rând, un mic fragment din viaţa profesională a interlocutorului cu nuanţări cu auto-evaluări incluse. (D.O.)

Citeste mai mult...

Tipic şi atipic în recrutarea de PR. În dialog cu Oana Bulexa, THE PRACTICE

oana bulexa 2Ideea unui serial despre recrutare în industria de PR s-a născut ca o concluzie naturală la dosarul tocmai încheiat despre inovaţie, un proiect editorial care a generat idei extrem de valoroase despre importanţa regândirii modelului actual de business în PR. Într-un moment în care industria de PR începe să reflectează asupra propriului model de business, subiectul “recrutare” reapare pe agenda strategică a liderilor de agenţie, de data asta nu ca subiect de HR, ci ca pilon strategic diferenţiator care poate stimula inovaţia.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site