24092017

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Romanian PR Award la cea de-a 15-a aniversare

ilustratie praward 15

Se împlinesc în această toamnă 15 ani de la prima ediţie a competiţiei Romanian PR Award, un proiect „încăpăţânat” şi curajos care a reuşit să adune sub aceeaşi umbrelă nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi, parteneri entuziaşti şi zeci de colegi care au urmărit îndeaproape evoluţia industriei de relaţii publice.

Citeste mai mult...

O agenție de comunicare s-a lansat pe Vârful Moldoveanu

Echipa PiArt Vision

Lansare inedită pe cel mai înalt vârf montan din România. Echipa celei mai noi agenții de PR și Comunicare de la noi a urcat pe Vârful Moldoveanu ca să-și marcheze poziționarea pe piață printr-un eveniment încărcat de simbolism. Momentul reprezintă și startul campaniei Centenar România, prin care agenția își propune să promoveze locurile-simbol ale țării noastre, care și-au păstrat nealterate frumusețea și farmecul de-a lungul istoriei.

Citeste mai mult...

Experiență nouă în comunicarea clienților cu Banca Transilvania: robotul Livia, informații non-stop prin Facebook Messenger sau Skype

 BTInfografic robotLivia

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT.

Citeste mai mult...

Studentii - invitati sa reprezinte Romania la campionatele internationale de debate

debate

Pe perioada vacantei de vara, Clubul Ethos powered by Telekom invita studentii si masteranzii din universitatile bucurestene sa se inscrie intr-un program special de pregatire pentru urmatoarele campionate universitare de dezbateri formale (“debate”), la nivel european si mondial.

Citeste mai mult...

Gabriela Lungu este noul Global CMO al NOTINO

Gabriela Lungu 6La conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, începând cu 1 martie 2017, expertul român în comunicare Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea atât a companiei, cât și a brandului într-o noua fază, mai matură și mai sofisticată.

Citeste mai mult...

Irina Roncea va conduce Golin din poziția de Deputy Managing Director

Irina Roncea GolinIrina Roncea a fost numită Deputy Managing Director Golin România, poziție din care va coordona operațiunile agenției începând cu luna iulie. Monica Botez, după 10 ani în echipa Golin, dintre care ultimii 3 ani ca Managing Partner al agenției, a decis să urmeze un alt drum care începe cu o perioadă sabatică.

Citeste mai mult...

Alina Damaschin va reprezenta România în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin Cannes

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions, anunță Cannes Lions România, reprezentanța locală a celebrului festival de creativitate.

Citeste mai mult...

Trei studenţi români vor să aducă inteligenţa artificială în industria cosmetică pentru bărbaţi

castigatori brandstorm

Trei studenţi români vor să revoluţioneze ritualul de îngrijire al bărbaţilor cu o aplicaţie ce foloseşte inteligenţa artificială. Martina Orlea, Vlad Nicoară şi Sergiu Ropota, studenţi în anul I şi II la Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, vor reprezenta România la Finala Internaţională a Competiţiei Brandstorm, organizată de L’Oréal la Paris. Echipa formată din cei trei, intitulată Digistorm, este una dintre cele 6 care au fost selectate în etapa regională pe Europa de Sud Est, dintr-un total de 11 ţări participante, pentru a-şi prezenta ideea inovatoare în faţa juriului internaţional format din executivi L’Oréal.

Citeste mai mult...

Vintage through modern times

AfisAsociaţia Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, PRIME Iași, în colaborare cu British Council, organizează cea de-a VII-a ediţie proiectului PR OUTLooK.

Citeste mai mult...

Comitetul Olimpic si Sportiv Roman si Qualians Romania anunta semnarea unui parteneriat educational

Qualians COSR

Comitetul Olimpic Sportiv Roman si Qualians Romania - companie-lider pe piata de training si consultant in management - au semnat un parteneriat educational pe perioada ciclului olimpic 2017-2020, punctul de plecare fiind legat de sustinerea performantei de varf, a cresterii talentelor si crearii unei legaturi intre lumea sportiva si cea de business.

Citeste mai mult...

MedLife lansează campania ShareLife – Împreună facem România bine

MedLife ShareLife2

Competența merge dincolo de cuvinte, trebuie arătată. Un lider trebuie să fie într-un continuu proces de învăţare, îmbunătăţire, dezvoltare. Încă din 2014, MedLife și-a propus un demers ambiţios şi extrem de provocator, odată cu poziţionarea „Facem România bine”.

Citeste mai mult...

Prezenţa Sistemului Coca-Cola în România aduce o valoare adăugată de 448 milioane de euro în economia locală

Jaak Mikkel Nicoleta Eftimiu

Coca-Cola anunţă astăzi rezultatele studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, potrivit căruia prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB. Peste jumătate din această sumă, generată de întregul lanţ de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuţia la bugetul de stat – 241 milioane euro - şi constituie 0,8% din toate taxele încasate de statul român. Totodată, fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează alte 12 locuri de muncă în economie.

Citeste mai mult...

International School of Communication sustine o noua editie a programului avansat de comunicare

International School of Communication, in parteneriat cu agentia de training Creative Business Management, va sustine in perioada 6-9 iunie o noua editie a programului avansat de comunicare. Cursurile sunt structurate pe o zi si vor fi predate de expertii britanici in comunicare, Kelly Freeman si Paul Chequer. Elementul de noutate al acestei editii il reprezinta masterclass-ul de public speaking care vine in completarea celor de event management, PR strategic si comunicare interna.

Citeste mai mult...

Geometry Global devine partenerul de comunicare al Metro România pentru următorii 3 ani

Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată pentru companie la nivel local. Agenția a preluat acest rol în urma câștigării unui proces complex de licitație, adresând brief-ul METRO cu cea mai potrivită abordare strategică și creativă.

Citeste mai mult...

Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: #NETLIBERARE

TLKM Manifesto KV

Telekom România şi Leo Burnett lansează platforma de comunicare #NETLIBERARE. Campania vorbeşte despre importanţa fundamentală a Internetului în ziua de azi şi despre serviciile oferite de companie, devenite acum şi mai accesibile tuturor românilor.

Citeste mai mult...

Școala și Facebook-ul, terenul de joacă al bullying-ului, fenomenul care alarmează tot mai mulți părinți

vizual camp bullying

GMP PR și Itsy Bitsy lansează campania „Viața secretă a copilului tău”, o inițiativă care își propune să ajute copiii, părinții și profesorii din România să lupte împotriva bullying și cyberbullying (hărțuirea prin intermediul tehnologiei), fenomene extrem de răspândite la nivel mondial, care au luat amploare și în România, cu efecte ce pot fi devastatoare în dezvoltarea celor mici.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site