29042017

Despre PR Romania

Portalul PR Romania este un proiect al Forum for International Communications, fundaţie care a iniţiat competiţia Romanian PR Award, impus drept cele mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România.

PR Romania se doreşte nu doar un comunicator, un intermediar care culege şi distribuie informaţie, ci şi un producător de analiză, un promotor de idei în domeniul relaţiilor publice şi o resursă de referinţă în domeniul comunicării de afaceri.

Site-ul se adresează în primul rând profesioniştilor de Relaţii Publice, studenţilor preocupaţi de domeniul comunicării de afaceri şi instituţionale şi, nu în ultimul rând, publicului larg interesat de informaţie, analiză, cercetare şi studii de caz în domeniul PR.

Structura site-ului este simplă, informaţia cea mai bogată regăsindu-se în rubricile « Articole »,  « Dezbateri », « Interviuri » şi « Opinii ».

Portalul găzduieşte la activ nenumărate  interviuri cu nume sonore  ale PR-ului autohton şi internaţional.

Paginile de articole şi interviuri afişează resurse similare şi resurse semnate de acelaşi autor, facilitând cititorului accesul la informaţii înrudite pentru o perspectivă cât mai corectă asupra domeniului pentru care manifestă interes.

Proiectul beneficiază de sprijinul celui mai prestigios institut de cercetare de PR din lume, Institute for Public Relations (IPR). Înfiinţat în 1956, IPR a devenit parte a istoriei domeniului încurajând încă de la debut cercetarea şi educaţia în domeniul relaţiilor publice, ambele subsumate sub sloganul: "Ştiinţa din spatele artei relaţiilor publice".

Graţie acestui parteneriat, cititorii portalului au acces la analizele şi cercetările IPR în domenii de interes precum rolul cercetării şi educaţiei în PR, relaţia dintre PR şi publicitate, PR 2.0, comunicare internă, importanţa evaluării în PR, indicatori de performanţă în campaniile de PR, Public Affairs şi lobby, transparenţă şi credibilitate în comunicarea corporatistă. Membri de seamă ai institutului precum James Grunig, profesor emerit la Universitatea din Maryland, şi Peter Debreceny, Past Chairman Institute for Public Relations, semnează analize şi interviuri publicate pe PR Romania.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua     rd_logo  dccom LOGO nou site