21102017

Back Eşti aici:Home Articole Reputatie si Incredere

Relaţiile publice -nu doar laudă exagerată şi nonsens.

daiana_stoicescuSe poate evalua munca unui PR-ist? Există vreo legătură între Relaţiile Publice şi reputaţia unui brand?

Cred că toţi ştim sau bănuim că o bună reputaţie se construieşte în ani şi se poate distruge în câteva secunde.  Mă tot gândesc de ce apelează specialiştii în relaţii publice la comunicate de presă.

Citeste mai mult...

Cum să faci PR pentru PR

lilly_bindeanuCred că am început să înţeleg de ce profesia de relaţionist este înţeleasă greşit. Şi vina s-ar putea să o purtăm chiar noi, specialiştii în comunicare. De multe ori am fost puşi în ipostaza de a ne defini profesia şi în majoritatea cazurilor am descris interacţiunea cu media, nu-i aşa? Realitatea este că RELAŢIILE PUBLICE nu constau doar în RELAŢII MEDIA. Nu voi încerca să dau o definiţie a relaţiilor publice, dar voi face un apel la profesioniştii din acest domeniu: e timpul ca PR-ul să fie evaluat corect şi acest lucru va fi posibil doar dacă partenerii noştri de afaceri şi publicul larg vor dobândi o educaţie în acest domeniu.

Citeste mai mult...

Valoarea încrederii în practicile de Relaţii Publice

Scopul acestui articol este de a trece în revistă literatura de specialitate care tratează valentele conceptului de "încredere", cu atât mai mult cu cât acesta contribuie la reuşita practicilor de relaţii publice. Ne vom folosi de literatura de specialitate pentru a arata cât de importantă este încrederea în orice formă de relaţionare socială, dar şi pentru a stabili o definiţie actuală a acestui concept.

Citeste mai mult...

Variabilele reputaţiei corporatiste

Articolul analizează valenţele reputaţiei din multiple unghiuri de analiză, încercând o definiţie a conceptului pe baza literaturii de specialitate existente, analizând legătura dintre brand şi reputaţie, stabilind rolul stakeholderilor în ecuaţia reputaţiei, precum şi importanţa implicării angajaţilor în consolidarea acesteia.

Citeste mai mult...

Cum sa comunici într-o lume plina de neîncredere?

Globalizarea devine o realitate pentru profesia de Relatii Publice în România, iar acest lucru aduce cu sine o serie de diverse provocari. Iar o data cu globalizarea apar multe probleme majore de PR.

Citeste mai mult...

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site