29032024

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani Oana Bulexa, The Practice: Permanenta nelinişte profesională pozitivă ne aduce în final şi premii!

Oana Bulexa, The Practice: Permanenta nelinişte profesională pozitivă ne aduce în final şi premii!

Pin It

the-practice_gold-sabre-awaOana Bulexa, Client Service Director la The Practice, agenţia de relaţii publice premiată cu un Gold SABRE pentru cea mai bună campanie din Europa de Est, ne dezvăluie „ la cald” ce reprezintă acest trofeu atât pentru The Practice cât şi pentru client.


Campania "Gusto" a fost premiată cu un Gold SABRE pentru cea mai bună campanie din Europa de Est. De asemenea, aceeaşi campanie v-a ajutat să câştigaţi trofeul "Agenţia Anului" la Romanian PR Award 2009. Care consideraţi că sunt elementele care au diferenţiat realmente campania “Gusto” de celelalalte campanii aflate în competiţie?

E dificil de făcut o comparaţie cu celelalte campanii concurente, pentru că nu le cunoaştem încă pe toate. În afară de cele două campanii româneşti, nu ştim încă în ce au constat celelalte două, dar avem curiozitatea profesională de a afla.
Un lucru este cert: Însuşi accesul acestor programe de PR în finala categoriei spune mult despre valoarea fiecăruia în parte.

Revenind la campania „Gusto”, noi credem că ea are mai multe puncte forte: un obiectiv foarte ambiţios - acela de a-i transforma pe români din pesimiştii Europei (cum apar ei în statistici) în oameni mai optimişti, mai cu voie bună, obiectiv pe care nu şi l-a asumat un brand mare, puternic, cunoscut, ci un produs mic şi banal, care nici măcar nu avea un nume pe piaţă în momentul lansării acestei campanii; o desfăşurare de forţe impresionantă, cu un buget nu tocmai mare; o abordare strategică şi o creativitate execuţională ce şi-au dovedit pe deplin valoarea prin rezultatele obţinute în urma campaniei.

Ce înseamnă pentru The Practice câştigarea trofelului Gold Sabre? Dar pentru clientul d-voastră, Phoenix?


Pentru The Practice înseamnă o satisfacţie imensă şi o confirmare a valorii muncii noastre. Este pentru a doua oară când reuşim să câştigăm acest trofeu, deşi suntem o agenţie foarte tânără, înfiinţată de trei ani şi jumătate.

Pentru client, acest premiu reprezintă încă o dovadă, emoţională de aceasta dată -rezultatele propriu-zise ale campaniei au adus deja confirmarea pragmatică- că deschiderea şi curajul de care a dat dovada aprobând campania pe care i-am propus-o au fost de bun augur.

Una peste alta, Gusto e brandul optimismului, aşa că toată voia bună răspândită către consumatori prin intermediul campaniei s-a "întors" în final către client şi agentie, prin obţinerea unui premiu atât de important.


Ce obiective aveţi pentru anul ce vine, având în vedere că este deja al doilea an  în care aţi câştigat un Gold Sabre pentru Europa de Est?


Nu ne-am trasat niciodată obiective legate de premii. Nouă, la The Practice, ne place să muncim aprig, pentru că am învăţat că în final o campanie excelentă nu rămâne niciodată fără răsplată - prin rezultate, prin satisfacţia clienţilor, prin recunoaştere în competiţii de PR.

Adevărul este că suntem o echipă foarte ambiţioasă, care ştie să facă programe de PR eficiente şi cu bani mulţi, şi cu bani puţini. Obiectivele noastre se leagă mereu de cum să găsim cele mai bune soluţii de comunicare pentru brandurile pentru care lucrăm. Şi oricât de ciudat ar putea părea, credem că exact această permanentă nelinişte profesională pozitivă ne aduce în final şi premii.

 

Mai multe detalii despre campanie: http://www.praward.ro/pr-award/editii-anterioare/dupa-ani/2009-1/gusto-phoenix-the-practice-lansarea-pufuletilor-gusto.html



Oana Bulexa ocupă funcţia de Client Service Director la The Practice. A absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti, după care a lucrat timp de trei ani ca reporter. Relaţiile Publice au cucerit-o în 2005, iar de atunci practică această profesie cu multă pasiune.

Interviu realizat pe 27 Mai 2010 de Rebeca Pop, Forum for International Communications
Copyright PR Romania
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP