17052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Publicis Groupe preia capitalul majoritar în cinci agenţii afiliate din România

Publicis Groupe preia capitalul majoritar în cinci agenţii afiliate din România

Pin It

Grupul Publicis (Euronext Paris: FR0000130577) a anunţat astăzi semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice şi iLeo.
Lideri recunoscuţi pe piaţa locală, cele cinci agenţii româneşti însumează un total de peste 150 de profesionişti în domeniul comunicării, acoperind împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creaţie şi media. Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.

În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.

Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEOs. Management-ul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.

Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski,  Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est - Publicis Worldwide.

Această tranzacţie marchează un nou pas înainte către obiectivul deja declarat al Publicis Groupe, acela de a-şi întări prezenţa pe pieţele aflate în creştere rapidă, şi, de asemenea, reafirmă angajamentul pentru România, ca piaţă prioritară în Europa Centrală şi de Est. Prin această achiziţie, clienţii celor cinci agenţii nou-integrate vor avea acces la servicii de comunicare de cel mai înalt nivel calitativ.

“Sunt încântat că eu şi echipa mea ne vom alătura Grupului Publicis”, declară Ştefan Iordache, Chief Executive Officer şi Fondator al Leo Burnett&Target. “Avem mare încredere că acest proces va aduce beneficii importante clienţilor, echipei şi partenerilor noştri. Integrarea Leo Burnett, Starcom MediaVest Group, THE PRACTICE şi iLeo va spori mai mult competenţele noastre iar, printr-o gamă mai largă de resurse şi talente, ne va ajuta să furnizăm clienţilor noştri servicii inovative, de cea mai bună calitate, printr-o ofertă globală, integrată”.

“Suntem foarte mândri să anunţăm această tranzacţie ”, încheie Teddy C.Dumitrescu, Chief Executive Office al Grupului Publicis România.“Este un pas înainte firesc, prin care ne stabilim o poziţie mult mai puternică în România, ca parte a unei structuri de business mai eficace şi mai integrată.”



Despre Publicis Groupe
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare la nivel mondial. Grupul oferă o gamă completă de servicii şi expertiză: comunicare digitală (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi), servicii de creaţie (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), public affairs, comunicare corporate şi evenimente (MSLGROUP), strategie media, media planning şi buying (Starcom MediaVest Group şi ZenithOptimedia), precum şi comunicare specializată în domeniul de asistenţă medicală Publicis Healthcare Communications Group (PHCG). Cu o prezenţă în  108 ţări, Grupul numără 60.000 de angajaţi .

Despre Leo Burnett Romania
Înfiinţată în anul 1994, Leo Burnett&Target furnizează o gamă completă de servicii de advertising. Agenţia este recunoscută ca fiind una dintre cele mai creative şi strategice din România, cu un portofoliul impresionant de brand-uri importante, internaţionale şi locale, cum sunt: AXA Group, Bergenbier, BRD-GroupeSociétéGénérale, KLM,Praktiker,Petrom, Procter&Gamble, Samsung.

Despre Starcom MediaVest Romania
StarcomMediaVest Group este o agenţie media de top, înfiinţată în anul 2000 cu scopul declarat de a contribui la creşterea afacerilor clienţilor săi, prin transformarea comportamentului de consumator în  experiente memorabile și valorizante. Pentru a atinge acest obiectiv, SMG dispunde de o echipă integrată de strategi, specialişti media, copywriteri şi experţi în comunicarea digitală. SMG este prima agenţie din România premiată la Cannes, dar câştigătoare la alte festivaluri, precum: Eurobest, Golden Drum, Effie şi Webstock. Portofoliul de clienţi include: Avon Cosmetics, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, Procter & Gamble, Samsung.

Despre Optimedia Romania
Optimedia a fost înfiinţată în România, în anul 1997, ca agenţie afiliată a Publicis Groupe. Optimedia oferă servicii de media complete, precum şi o expertiză solidă care se bazează pe aptitudinile echipei sale, cu membri  care au peste 10 ani de experienţă în domeniu. Portofoliul său de clienţi include conturi pe termen lung, cum sunt: Zentiva Romania, Sanofi Aventis, OMV, Petrom, Covalact, AlphaBank, Profi, Zenyth Pharmaceuticals.

Despre THE PRACTICE
Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe rezultate prin creativitate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil, fiind în prezent Agenţia Est-Europeană de Consultanţă a Anului, Agenția Anului în România, prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions , singura agenţie românească deţinătoare a unui Grand Prix la o competiție internațională de PR (EMEA SABRE) sau a trofeului Global Sabre Awards (2011 și 2012). THE PRACTICE este deja un partener strategic al MSLGroup, reţeaua de relaţii publice a Publicis Groupe.

Despre iLeo Interactive Marketing
iLeo este o agenţie lider în comunicarea digitală. Înfiinţată în anul 2006, iLeo oferă o gamă completă de servicii şi abilităţi în domeniile de web, performance, social media, mobile şi digital media. Premiată ca Agenţia Digitală a Anului în competiţiile industriei de profil, iLeo şi-a dovedit performanţele prin clasarea în topul celor mai bune agenţii de comunicare digitală şi online, din punct de vedere al creativităţii, strategiei şi social media, în cadrul celui mai recent Studiu iAdMarket. Portofoliul de clienţi include brand-uri, precum: Auto Italia, AXA Insurance, Bergenbier, BRD, Dacia, Intersnacks, Medas, PernodRicard, Procter & Gamble.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP