Un nou record de înscrieri la Romanian PR Award
- 14 Octombrie 2013 |
- PR Romania
Categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul aplicanţilor sunt Digital PR & Social Media, PR pentru Marketing, Media Relations, Evenimente, Comunicare Corporatistă, CSR, Comunicare Internă, acestea cumulând cele mai multe proiecte: 24, 22, 20, 19, 18, 15 şi respectiv 14.
Printre agenţiile participante se numără: The Practice, McCann PR, GolinHarris Bucureşti, Rogalski & Damaschin PR, GMP PR, Graffiti PR, Saatchi & Saatchi PR, Borţun Olteanu, People Public Relationships Agency, Prais Corporate Communication, Point Public Affairs, Chapter 4, Pi2 PR, Oxygen PR, OMA Vision, Action Global Communication, V+O Communication, Image PR, SmartPoint, MakeSense PR, Media Pozitiv, ConanPR, Medical PR Agency şi Webstyler. Acestea vor intra în cursa pentru distincţia Agenţia Anului.
Procesul de jurizare se desfăşoară în perioada 15 octombrie – 10 noiembrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea, creativitatea şi inovaţia.
Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 11 tări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Procter & Gamble, Royal Philips Electronics, Vodafone, Siemens AG, Electrolux, JTI, Raiffeisen Bank, URSUS Breweries, Rompetrol, BCR, Mercedes-Benz, BNR, Bancpost, Henkel, Petrom, Coca-Cola Hellenic, KFC, Provident Financial, reprezentanţi ai agenţiilor globale Edelman, GolinHarris, Ketchum, Weber Shandwick, MSLGroup, Gagen MacDonald, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Action Global Communications, Grayling, TMA Communications, executivi ai agenţiilor locale de PR – Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, McCann PR, THE PRACTICE, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, PRAIS Corporate Communications, GMP PR, Brandient, Storience, V+O Communication, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Public Relations Consultants Association - PRCA, AMEC, United Nations), Forum for International Communications şi United Nations Development Programme.
Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 21 noiembrie, la Palatul Parlamentului. Înscrieri pe www.praward.ro
Romanian PR Award este susţinut de Vodafone România, partener fondator, de partenerii instituţionali - US Institute for Public Relations (IPR) şi Camera Deputaţilor, de sponsorii BCR, Rompetrol, Ursus Breweries, Coca-Cola Hellenic şi Vitrina Advertising, de partenerii logistici - 360Revolution, Cargus, Cramele Halewood şi de partenerii media- Hotnews, PR Romania, Romania Liberă, Iqads, Smark, Manager Express, CSR Romania, Zelist, Markmedia.ro, Adhugger, Comunicatedepresa.ro, iMedia şi Altreileasector.ro.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award, impusă drept cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR România, program afiliat la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul de resurse PR Romania.