18042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Oana Bulexa, in juriul de PR la Eurobest 2013

Oana Bulexa, in juriul de PR la Eurobest 2013

Pin It
oana_bulexaOana Bulexa, Managing Director al multipremiatei agentii The Practice, reprezinta Romania la Eurobest, in juriul de PR.

Pe lista scurta s-au regasit, in randul nominalizatilor, Mihai Gongu - Creative Director GMP si Mircea Tomescu - managing director, Graffiti PR.

”Urmarind traseul profesional al Oanei Bulexa am avut ocazia sa admir lansarea si evolutia unei cariere admirabile in PR. Oana n-a sarit etape si-a facut lucrurile asezat. Asezat, dar spectaculos. Si pozitia de jurat la Eurobest nu face decat sa-i confirme statutul de ”rising star” al PR-ului romanesc”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul local al Eurobest.

Pe lista scurta s-au regasit, in randul nominalizatilor, Mihai Gongu - Creative Director GMP si Mircea Tomescu - managing director, Graffiti PR.

”Urmarind traseul profesional al Oanei Bulexa am avut ocazia sa admir lansarea si evolutia unei cariere admirabile in PR. Oana n-a sarit etape si-a facut lucrurile asezat. Asezat, dar spectaculos. Si pozitia de jurat la Eurobest nu face decat sa-i confirme statutul de ”rising star” al PR-ului romanesc”, a declarat Teodora
Migdalovici
, reprezentantul local al Eurobest.


Oana Bulexa este absolventă a Academiei de Studii Economice București și are o experiență de 12 ani în domeniul comunicării, de la jurnalism, la marketing direct și PR.

După o experiență de patru ani ca jurnalist de televiziune, Oana a început să lucreze în PR în 2005. În cei 7 ani petrecuţi deja la THE PRACTICE, a ocupat poziţii cu responsabilităţi din ce în ce mai mari, de la Consultant la Consumer Practice Director, apoi Head of PR Department până la poziția curentă de Managing Director.

În cadrul THE PRACTICE, Oana s-a implicat la nivel de strategie, supervizare şi implementare în campanii dezvoltate pentru mai mult de 50 de clienţi din cele mai variate domenii, precum FMCG, retail, real estate, IT&C sau financiar-bancar, oferind consultanță atât în Corporate PR, cât și în Consumer PR.

A fost coordonator de proiect pentru unele dintre cele mai premiate campanii realizate de agentie, campanii ce au reușit să obțină un număr de peste 80 de premii și nominalizări, la nivel local și internațional. Printre trofeele obținute se regasesc Silver PR Lion, Cannes Lions 2010, Platinum Sabre Award (Best EMEA PR Program of the Year), EMEA SABRE Awards 2008, Global Sabre Award, GLOBAL SABRE Awards 2011, Gold Sabre Award, EMEA SABRE Awards 2008, 2010, 2011, 2012, 2013, Golden World Award, IPRA Golden World Awards 2010, Best PR Campaign in Eastern Europe, EMEA SABRE Awards 2008, 2010, Best PR Campaign in The Balkans, EMEA SABRE Awards 2012, Golden Award of Excellence.

Printre campaniile premiate se numără: Campania Bergenbier „Ziua Bărbatului”; Campania pro-optimism a pufuleților Gusto; Campania TechTeam Global "Crazy about Computers"; Campania Zonga Z-Day; Campania Renault „100 de ambasadori ai valorilor olimpice”.

Eurobest (www.eurobest.com) are loc la inceputul lunii decembrie, la Lisabona si reuneste varfurile creativitatii europene.

Oana Bulexa este absolventă a Academiei de Studii Economice București și are o experiență de 12 ani în domeniul comunicării, de la jurnalism, la marketing direct și PR.

După o experiență de patru ani ca jurnalist de televiziune, Oana a început să lucreze în PR în 2005. În cei 7 ani petrecuţi deja la THE PRACTICE, a ocupat poziţii cu responsabilităţi din ce în ce mai mari, de la Consultant la Consumer Practice Director, apoi Head of PR Department până la poziția curentă de Managing Director.

În cadrul THE PRACTICE, Oana s-a implicat la nivel de strategie, supervizare şi implementare în campanii dezvoltate pentru mai mult de 50 de clienţi din cele mai variate domenii, precum FMCG, retail, real estate, IT&C sau financiar-bancar, oferind consultanță atât în Corporate PR, cât și în Consumer PR.

A fost coordonator de proiect pentru unele dintre cele mai premiate campanii realizate de agentie, campanii ce au reușit să obțină un număr de peste 80 de premii și nominalizări, la nivel local și internațional. Printre trofeele obținute se regasesc Silver PR Lion, Cannes Lions 2010, Platinum Sabre Award (Best EMEA PR Program of the Year), EMEA SABRE Awards 2008, Global Sabre Award, GLOBAL SABRE Awards 2011, Gold Sabre Award, EMEA SABRE Awards 2008, 2010, 2011, 2012, 2013, Golden World Award, IPRA Golden World Awards 2010, Best PR Campaign in Eastern Europe, EMEA SABRE Awards 2008, 2010, Best PR Campaign in The Balkans, EMEA SABRE Awards 2012, Golden Award of Excellence.

Printre campaniile premiate se numără: Campania Bergenbier „Ziua Bărbatului”; Campania pro-optimism a pufuleților Gusto; Campania TechTeam Global "Crazy about Computers"; Campania Zonga Z-Day; Campania Renault „100 de ambasadori ai valorilor olimpice”.

Eurobest are loc la inceputul lunii decembrie, la Lisabona, si reuneste varfurile creativitatii europene.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP