26042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Rogalski Damaschin Public Relations, premiată anul acesta la SABRE Awards

Rogalski Damaschin Public Relations, premiată anul acesta la SABRE Awards

Pin It

Rogalski Damaschin Public Relations anunță câștigarea marelui trofeu SABRE Awards la categoria Public Affairs pentru campania „Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013”.  

Inițiată de „Fundația Prețuiește Viața”, campania a convins autoritățile din România cu privire la necesitatea introducerii vaccinului pneumococic în planul național de imunizări, astfel încât în fiecare an aproape 200.000 de copii nou-născuți vor beneficia de imunizare gratuită împotriva bolilor pneumococice.

Campania a impus pe agenda publică subiectul vaccinării, astfel că timp de aproape un an de zile a generat un val mediatic cu cel puțin o știre publicată în fiecare zi despre subiectul vaccinării împotriva bolilor pneumococice. Campania a mobilizat publicul din România să semneze o petiție publică adresată autorităților printr-un eveniment neconvențional care a avut loc pe 12 noiembrie 2012, atunci când agenția a scos în stradă și la metrou jucăriile bebelușilor bolnavi, creând primul flash mob al ursuleților de plus. Astfel, un simbol emoționant a devenit personajul principal al unei campanii care a acoperit 365 zile de activism.

Campania a primit anul acesta și recunoașterea juriului din cadrul European Excellence Awards, fiind nominalizată la două categorii: Sănătate și Organizații neguvernamentale. La nivel național, “Coaliția pentru o Nouă Prevenție 2013” a fost distinsă în 2013 cu trei premii Golden Award for Exellence în cadrul Romanian PR Award, cea mai mare competiție de profil din România, la categoriile Public Affairs, Advocacy și Lobby, Organizații non-guvernamentale & Societate civilă și Comunicarea produselor și serviciilor medicale. De asemenea, campania a mai obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Media Relations, în cadrul aceleiași competiții.

Tot în cadrul SABRE Awards, Rogalski Damaschin Public Relations a mai fost nominalizată la categoria Special Events cu evenimentul “Casa din Cărți de Joc”, prin care, alături de Amnesty International, a mediatizat cazurile de evacuări forțate ale romilor. Evenimentul a adus pe agenda publică problematica evacuărilor forțate și dreptul la o locuință adecvată, subliniind în același timp fragilitatea soluțiilor adoptate de autorități.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP