01102020

Banner BDR JA News
Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Worldcom Group: agențiile independente de PR sunt motorul creșterii industriei în Europa

Worldcom Group: agențiile independente de PR sunt motorul creșterii industriei în Europa

Pin It

Praga este gazda reuniunii globale a Worldcom Public Relations Group, una dintre cele mai puternice rețele internaționale de agenții indpendente de PR, în perioada 20-24 mai 2014. România este reprezentată de agenția Media Pozitiv, invitată să facă parte din organizație în 2013.

Cele cinci zile de dezbateri, la care participă peste 100 de specialiști în relații publice de pe toate continentele, sunt un pachet concentrat de prezentări, workshopuri (technology, crisis management, public affairs, health care, consumer), sesiuni de networking și întâlniri de business – ceea ce constituie, de fapt, însăși esența Worldcom.

Pentru prima oară la o reuniune globală, reprezentatul uneia dintre cele mai mari companii de pe glob, Panasonic, a vorbit în fața întregii comunități despre avantajele contractării Worldcom, sub forma unui grup de agenții independente, de către acest gigant global al tehnologiei.

“Am redus costurile cu 40%, am câștigat flexibilitate, avem aproape numai seniori în echipele naționale de PR ale Worldcom și am reușit să rămânem printre primii 3 clienți ai agențiilor contractate, ceea ce pentru Panasonic este o prioritate. Dar asta a fost abia prima fază: în mai puțin de doi ani am crescut eficiența campaniilor de PR și ROI cu aproape 100%”, a declarat Stephen Yeo, marketing director Panasonic Europe.

“Rolul regional și global al agențiilor din Europa Centrală și de Est este în creștere. Am început negocieri de principiu pentru clienți din Asia, America Latină, Africa și SUA care desfășoară operațiuni în România de mai multă vreme și care doresc să înceapă să comunice pe piața locală. În plus, Media Pozitiv a fost aleasă să modereze sesiunea de business “Technology”, din cadrul Worldcom AGM, ceea ce spune multe despre locul pe care specialiștii în comunicare din România îl ocupă la nivel global”, spune Rareș Petrișor, managing director Media Pozitiv.

În dorința de a crește businessul la nivel global și a avea un proces mult mai eficient de lead generation, Worldcom va lansa un nou website și va pune la dispoziția agențiilor partenere o soluție internă de marketing care va face accesul la potențiali clienți mult mai ușor. Echipa Media Pozitiv se întoarce în România “îmbogățită” din două puncte de vedere: competențe recunoscute global și îmbunătățite, odată cu un valoros adaos de resurse pe care agenția le va pune la dispoziția clienților.   



Worldcom Public Relations Group este cel mai mare parteneriat de agenții independente din lume, cu 140 de birouri în care lucrează 1,900 de angajați, în 111 piețe de pe șase continente. Veniturile totale raportate de agențiile partenere Worldcom a fost, în 2013, de US$343 milioane de la 3,286 clienți. Peste 80 de agenții din Worldcom împart cel puțin un client, numărul total al clienților comuni pentru care lucrează cel puțin două agenții din rețea fiind de aproape 100. Worldcom a  fost fondată în 1988 pentru ca agențiile partenere de pe întreg globul să livreze imediat servicii eficiente și moduri inteligente de a utiliza comunicarea la nivel internațional. Partenerii lucrează pentru clienți locali și multinaționali, încercând să mențină un nivel de client service atât de apreciat în agențiile independente. Prin Worldcom, clienții au acces la expertiza și experiența specialiștilor în comunicare care înțeleg cel mai bine cultura, obiceiurile și limba zonelor geografice în care operează.

Worldcom PR Group este reprezentată exclusiv în România de Media Pozitiv, agenție de servicii integrate de comunicare, cu accent pe inovație și tehnologie. Media Pozitiv comunică în medii tradiționale și interactive și se implică major în partea de business development a clienților. De aproape 10 ani pe piața serviciilor de comunicare, Media Pozitiv se mândrește cu clienți din toate zonele de business: Lexmark International Technology România, 3M România, Novell, ELO Digital, Scala Epicor, Omnilogic, TBI Bank, TBIH Financial Services, Banca Feroviara, Saxo Bank, Omniasig, Check Point, UNICEF, SOS Satele Copiilor, Ambasada Republicii Franceze în România, Automobile Bavaria, Burda România, Rombet.

Pin It

Parteneri

Logo Vodafone    BT Logo Aliniat Central          Oxygen Logo nou     BDR 25 years logo web