26042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Leo Burnett a castigat al 6-lea titlu de Agentia anului la ADOR

Leo Burnett a castigat al 6-lea titlu de Agentia anului la ADOR

Pin It

Agentia Leo Burnett e si anul acesta “Agentia anului” la festivalul local de publicitate Ad’Or. In 2001 a promis castigarea titlului 5 ani la rand si s-a tinut de cuvant. Dupa un an in care festivalul nu a avut loc si inca unul in care Leo nu a participat, titlul revine la Leo Burnett, agentie perceputa ca cea mai creativa si mai strategica dintre agentiile de publicitate din Romania, conform celor mai recente 3 editii ale studiului Admarket Research.

“Am revenit in 2010 in ring si am castigat premiul cel mare cu o campanie la care presedintele juriului se refera explicit: Ziua Barbatului. Este remarcabil ca aceasta campanie a depasit barierele advertising-ului si a devenit eveniment social! Un eveniment care are traditie si recunoastere si maxima legitimitate!”, a declarat  Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group.

“Ne bucura nu atat faptul ca suntem iar agentia anului, ci, ca si anul asta sau mai ales anul asta, a fost apreciata o campanie adevarata cu buget mare. Sa fim creativi si creativitatea noastra sa aiba puterea de a atinge cat mai multi oameni e ceea ce ne dorim cu fiecare brand pe care lucram. Ziua Barbatului nu e o campanie singulara, 28 de zile pentru Always, House of Fun pentru Herbal Essences sunt campanii care, desi nu au castigat premii la ADOR, dovedesc ca ne luam in serios misiunea.”, adauga Carmen Tiderle, Creative Director la Leo Burnett.

“Leo Burnett a promovat intotdeauna creativitatea pusa in slujba brandurilor, nu de dragul artei sau a festivalurilor, si ne-am dat peste cap sa castigam premii cu astfel de campanii, ca sa sustinem si sa demonstram intregii piete ca creativitatea vinde! Felicitari tuturor colegilor care s-au implicat in aceasta campanie!”, adauga Roxana Dumitru – Managing Director Leo Burnett.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP