28032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Criza financiară impune evenimentele mixte

Criza financiară impune evenimentele mixte

Pin It

Conform unui studiu recent al VirtualEdge.org, 67% dintre specialiştii în organizarea de evenimente au raportat o scădere a numărului de participanţi. Tendinţa este de a crea evenimente virtuale sau „mixte” – conferinţe şi întruniri care să combine elemente online cu evenimentul propriu-zis.

Michael Doyle, director al VirtualEdge.org, constată faptul că "deşi procentul în sine este foarte mare, 67% nu reprezintă ceva surprinzător ţinând cont de restricţiile călătoriilor din toate domeniile de activitate. Studiul indică şi faptul că 74% dintre organizatorii de evenimente sunt îngrijoraţi cu privire la viitoarele participări, deci ceea ce se întâmplă acum nu reprezintă o situaţie de scurtă durată."

Sondajul arată că 83% dintre producători au înţeles nevoia de a adăuga elemente virtuale în cadrul întrunirilor şi evenimentelor. În timp ce au loc restricţii la nivelul călătoriilor şi reducerea costurilor în ceea ce priveşte participarea la evenimente, altă problemă care îi preocupă pe organizatori este reprezentată de reducerea bugetelor evenimentelor şi a bugetelor în general. Conform firmei Sirius Decision, care activează în doemniul vânzărilor şi al marketingului, 44% dintre organizaţiile business-to-business au redus cheltuielile de marketing în 2009.

Mai multe detalii la: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/05-26-2009/0005032304&EDATE=

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP