Recenziile produselor pe site aduc profituri pentru micile afaceri
- 29 Noiembrie 2009 |
- Adina Tudor
Neal Creighton, CEO al RatePoint, declară: „Recenziile îi ajută pe proprietarii micilor afaceri să afle mai multe despre cum folosesc clienţii lor produsele, să descopere probleme latente pe care nu au reuşit să le descopere până acum şi, cel mai important, să găsească clienţi mulţumiţi al căror feedback pozitiv ca genera un plus de încredere pentru viitorii potenţiali clienţi.”
Deşi unii proprietari ai micilor întreprinderi şi firme ar putea crede că recenziile dăunează brandului, datele indică faptul că recenziile au de fapt un efect pozitiv – sondajul RatePoint realizat în iulie indică faptul că există de 6 ori mai multe şanse ca recenziile să aibă un efect pozitiv asupra brandului decât unul negativ.
Conform unor cercetări efectuate de Deloitte & Touche, peste 82% dintre cei care citesc recenzii declară că decizia lor de achiziţie a fost influenţată direct de acestea. Feedback-ul continuă să se extindă viral: 69% dintre consumatorii care citesc recenzii le spun despre ele şi prietenilor, familiei sau colegilor.
„Cercetarea arată clar că recenziile efectuate de alţi oameni „ca ei” cresc încrederea consumatorilor care fac cumpărături online. Firmele mici care au adăugat recnzii pe site-urile lor se vor diferenţia cu siguranţă în acest sezon de sărbători, din moment ce consumatorii caută site-uri şi branduri în care să poată avea încredere”, notează Creighton.
Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/ratepoint-survey-reveals-reviews-bring-big-results-for-small-businesses-43-percent-experience-increased-sales-while-28-percent-see-increased-traffic-70462832.html