08082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Utilizarea reţelelor sociale de către femei a crescut cu 48% faţă de anul trecut

Utilizarea reţelelor sociale de către femei a crescut cu 48% faţă de anul trecut

Pin It
Reţelele sociale sunt din ce în ce mai utilizate în rândul consumatoarelor, relevă un sondaj efectuat de SheSpeaks. Fie că este vorba de prieteni şi familie sau networking şi shopping, femeile au integrat reţelele sociale în rutina zilnică, 86% dintre ele folosind în prezent reţelele sociale, semnificând o creştere de 48% faţă de anul trecut. Mai mult decât atât, Facebook, MySpace şi Twitter, precum şi alte site-uri de social networking, au devenit influenţatori cheie în luarea deciziilor de cumpărare ale consumatoarelor. Astfel, 50% dintre utilizatoarele de social media au declarat că şi-au achiziţionat un produs datorită informaţiilor găsite pe reţelele sociale, iar 40% au utilizat coduri de cupoane găsite pe site-urile sociale.

În cadrul sondajului „Social Media Study” au participat peste 1500 de respondente. În mod surprinzător, cea mai mare creştere s-a înregistrat în rândul consumatoarelor de peste 50 de ani. Astfel, anul trecut, doar 31% dintre ele utilizau reţelele sociale, în timp ce anul acesta 70% dintre ele sunt utilizatoare de social media. În plus, din ce în ce mai multe femei îşi fac conturi şi se loghează pe site-urile de social networking: 73% comparativ cu 53%.

Facebook a dominat sectorul social media anul acesta, fiind utilizat de 95% dintre respondente. Utilizarea MySpace a scăzut faţă de anul trecut (de la 63% la 42%); aproape 40% dintre participantele la studiu au declarat că au un cont de Twitter. Şi, chiar dacă multe femei utilizează atât Facebook, cât şi Twitter, 80% dintre ele preferă Facebook. De fapt, 25% dintre respondente au recunoscut că şi-au abandonat contul de Twitter, în timp ce doar 7% au renunţat la contul de Facebook după ce şi-au creat un cont de Twitter.

De asemenea, sondajul indică faptul că videoclipurile online sunt mai populare anul acesta: 40% dintre respondente urmăresc frecvent videoclipuri şi programe TV online, în timp ce 85% urmăresc uneori astfel de programe.

Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/shespeaks-finds-nearly-50-rise-in-social-network-use-among-influential-female-consumers-elevating-online-networks-as-key-drivers-of-purchase-intent-78966102.html
Pin It

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site