Utilizarea reţelelor sociale de către femei a crescut cu 48% faţă de anul trecut
- 14 Decembrie 2009 |
- Adina Tudor
În cadrul sondajului „Social Media Study” au participat peste 1500 de respondente. În mod surprinzător, cea mai mare creştere s-a înregistrat în rândul consumatoarelor de peste 50 de ani. Astfel, anul trecut, doar 31% dintre ele utilizau reţelele sociale, în timp ce anul acesta 70% dintre ele sunt utilizatoare de social media. În plus, din ce în ce mai multe femei îşi fac conturi şi se loghează pe site-urile de social networking: 73% comparativ cu 53%.
Facebook a dominat sectorul social media anul acesta, fiind utilizat de 95% dintre respondente. Utilizarea MySpace a scăzut faţă de anul trecut (de la 63% la 42%); aproape 40% dintre participantele la studiu au declarat că au un cont de Twitter. Şi, chiar dacă multe femei utilizează atât Facebook, cât şi Twitter, 80% dintre ele preferă Facebook. De fapt, 25% dintre respondente au recunoscut că şi-au abandonat contul de Twitter, în timp ce doar 7% au renunţat la contul de Facebook după ce şi-au creat un cont de Twitter.
De asemenea, sondajul indică faptul că videoclipurile online sunt mai populare anul acesta: 40% dintre respondente urmăresc frecvent videoclipuri şi programe TV online, în timp ce 85% urmăresc uneori astfel de programe.
Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/shespeaks-finds-nearly-50-rise-in-social-network-use-among-influential-female-consumers-elevating-online-networks-as-key-drivers-of-purchase-intent-78966102.html