16072020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Social media -cea mai importantă sursă de divertisment

Social media -cea mai importantă sursă de divertisment

Pin It

social_mediaPotrivit unui recent studiu Edelman, consumatorii consideră că reţelele sociale oferă o experienţă de mai mare valoare, comparativ cu celelalte forme de divertisment.. Studiul realizat sub titulatura „Încrederea în Industria Divertismentului” şi ajuns în prezent la cel de-al patrulea an, relevă şi faptul că Internetul, ca sursă de divertisment, este depăşit doar de televiziune.

 

Studiul, care a acoperit 1.000 de subiecţi, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 ani din Statele Unite şi Marea Britanie, analizează lansările care influenţează încrederea consumatorilor în companiile de divertisment. În Statele Unite s-a manifestat o creştere dramatică în rândul grupei de vârstă 18-34 ani care a citat Internetul ca formă de divertisment, de la 27% în 2009 la 42% în 2010. De asemenea, 32% din întregul eşantion de respondenţi cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani caută divertisment cel mai frecvent pe Web (comparativ cu 58% care urmăresc posturile de televiziune în acest scop).

Internetul s-a clasat pe locul 2 şi în Marea Britanie, 30% dintre respondenţii din această ţară apelând la Web cel mai frecvent, comparativ cu cele 57% care urmăresc televiziunea.

Aproape trei sferturi (73%) din grupa de vârstă 18-24 ani în Statele Unite şi 61% în Marea Britanie percept reţelele sociale ca formă de divertisment. 50% (SUA) şi 56% (Marea Britanie) din respondenţi cu vârsta cuprinsă între 35 şi 49 de ani consideră site-urile care găzduiesc reţele sociale drept formă de divertisment. În ciuda creşterii divertismentului „social”, consumatorii nu percep în prezent brandurile care „trăiesc” doar pe Internet ca fiind companii din domeniul divertismentului.

Deşi site-urile de social networking par a nu fi percepute drept companii de divertisment, ele conduc însă în ceea ce priveşte oferirea unui plus de valoare experienţei de divertisment trăită de consumatori. Majoritatea respondenţilor deopotrivă din Statele Unite şi Marea Britanie au simţit că site-urile de social networking oferă un plus de valoare mai mare decât companiile din domeniul muzicii, jocurilor şi de televiziune.

Gail Becker, preşedintele Eldeman Regiunea de Vest, declară: “Deşi prezenţa televiziunii în fruntea listei nu este deloc surprinzătoare, să vedem Internetul pe locul 2 ca sursă de divertisment – evoluând de la menirea sa iniţială de sursă de informaţii – reprezintă o evoluţie semnificativă. Credem că toate companiile din ziua de astăzi există în această nouă eră numită „divertisment social” şi că vom continua să fim martorii influenţei acesteia asupra modului în care deopotrivă companiile şi consumatorii se implică în divertisment şi relaţionează unii cu ceilalţi.”

Studiul din 2008 s-a desfăşurat în jurul conţinutului liber ca aspect dominant. Studiul din acest an ne arată că abilitatea de a accesa conţinut prin diferite dispozitive, şi nu costul, este ceea ce contează pentru consumatori.
·    - 65% din respondenţii din  Statele Unite consideră că faptul că pot avea acces la divertisment pe diverse device-uri este important
·    - 59% din respondenţii din Marea Britanie consideră că faptul că pot avea acces la divertisment pe un număr diferit de device-uri este important
·    -  58% (Statele Unite) şi 53% (Marea Britanie) dintre consumatorii consideră că ar fi dispuşi să plătească pentru conţinut dacă ar putea să jongleze cu el pe mai multe device-uri.


Sursa Holmes Report
Pin It

Parteneri

               logo oxygen site