20052024

Back Eşti aici:Home Opinii

Cine pe cine educă sau are nevoie PR-ul de părinţi educaţi?

M-am întrebat tot timpul dacă în domeniul PR e de ajuns să ai o educaţie în acest sens, să-ţi cunoşti bine jobul, sau e o condiţie ca şi cei cu care lucrezi in-house să aibă idee despre principiile de bază ale acestui tool? Sunt îndeajuns de educaţi cei care au în mâini o jucărie ca PR-ul sau e chiar treaba specialiştilor practicanţi să le explice cum trebuie întoarsă cheiţa şi cât de frumos va merge maşinăria, întocmai cum scrie în prospect?

Citeste mai mult...

Cum să faci PR în domeniul IT...

În ceea ce priveşte PR-ul pentru domeniul IT, diferenţa esenţială stă în faptul că, pe lângă generarea de articole şi ştiri, ai de gestionat produse pentru laboratoarele de teste ale revistelor de specialitate. Aceste produse trebuie cunoscute, înţelese, promovate în funcţie de diferenţiatoarele lor, prezentate în cea mai bună lumină. Fără a te transforma într-un “geek” tehnologic, în calitate de consultant PR pentru clienţii din zona IT este important să înţelegi şi să crezi în produsele pe care le promovezi.

Citeste mai mult...

Este momentul ca departamentele de marketing şi relaţii publice să lucreze împreună

Există în rândul oamenilor de afaceri opinia că publicitatea şi PR-ul sunt domenii diferite şi că o investiţie în publicitate este fundamental diferită de una în PR. Pradă acestui mit, multe companii au ratat oportunitatea de a folosi în campaniile de comunicare puterea conjugată a celor două domenii ale comunicării de afaceri.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP