Fără temeri există doar reuşită
- Duminică, 20 Noiembrie 2011 22:00 |
- George Badina
Un test propriu şi o verificare dacă pot concepe şi scrie o campanie de relaţii publice care să fie apreciată. Aşa am început să scriu campania mea pentru Junior PR Award, ediţia a IX-a. Mi-am ales un client pe care îl cunosc foarte bine. Consider că nu poţi face relaţii publice cu succes dacă nu cunoşti îndeaproape obiectivele business-ului clientului, oamenii săi, cultura organizaţională, brandul şi nevoile acestuia.
Cum să fii Free. Jurnal de agenţie Free Communication
- Duminică, 06 Noiembrie 2011 22:00 |
- Daniel Amzar
Ziua la Free Communication începe în mod natural cu o cafea tare şi o dezbatere pe noutăţile de la gazetă. Deşi avem o imaginaţie bogată, ne păstrăm puternic ancoraţi în realitate. Nu durează mult şi ne avântăm în vâltoarea mailurilor, deadline-urilor, a checklist-urilor şi bugetelor pe care nu ne oprim cât e ziua de lungă din a le presăra cu idei.
Prezenţa online, carte de vizită sau cazier virtual
- Luni, 03 Octombrie 2011 08:10 |
- Paul Olteanu
În lumea în care trăim, fie că vorbim de oameni pe care vrem să îi angajăm, sau de oameni în organizaţiile cărora urmează să fim angajaţi, avem din ce în ce mai puţin timp pentru a afla cum sunt aceştia cu adevărat şi dacă ne-am potrivi cu ei.
De la comunicare la comunicarea UE
- Luni, 26 Septembrie 2011 07:13 |
- Dan Luca
Dicţionarul explicativ al limbii române oferă pentru cuvântul comunicare următoarele sinonime: înştiinţare, ştire, veste, raport, relaţie, legătură. Deşi pare simplu, înţelesul comunicării este mult mai complex şi plin de substrat. Comunicarea are o mulţime de sensuri, o mulţime de scopuri şi cam tot atâtea metode de exprimare şi manifestare. Nu există o definiţie concretă a comunicării, însă se poate spune cel puţin că aceasta înseamnă transmiterea intenţionată a datelor, a informaţiei.
Remote PR: eficienţă nu doar la birou. Jurnal de agenţie Media Pozitiv
- Joi, 15 Septembrie 2011 07:30 |
- Rares Petrisor
Timp de mai mulţi ani, conferinţele de presă şi evenimentele organizate de fetele din departamentul de PR s-au suprapus constant cu deadline-urile din ce în ce mai strânse ale departamentului de creaţie, astfel încât telefoanele simultane, muzica clasică şi cea sud-americană concurau din ce în ce mai greu cu Metallica şi alte asemenea acorduri.
Interim management din perspectiva unui fost corporatist, sau de ce un interim manager nu este un mercenar
- Marți, 09 August 2011 22:00 |
- Monica Minoiu
Cand am decis în 2008 să renunţ la cariera corporatistă, după 13 ani de activitate intensă în multiple zone geografice şi culturi diverse, industrii variate şi corporaţii diferite, aflându-mă, spun unii, în "plină glorie" şi maturitate profesională, am declarat răspicat că nu mă voi mai întoarce niciodată în "sistem" şi că pentru mine carierismul exagerat a fost o greseală ...
Mitul labirintului în slujba The Public Advisors. Jurnal de agenţie
- Marți, 02 August 2011 22:00 |
- Raluca Mihalachioiu
Public Advisors a plecat la drum cu mitul Ariadnei care a găsit ieşirea din labirint cu ajutorul ghemului de pânză ţesută. Echipa care are în grijă ghemul, şi-a împărţit iţele lui după puteri şi afinităţi. Raluca ţine firul strategic, Lidia are grijă de firul fascinant de fashion, Sorana este ea însăşi firul mondenităţii, Ştefana are în pază firul ortoepic şi ortografic şi Anamaria învăluieşte totul în firul ei cu suflet.
Despre THE PRACTICE, de la oamenii ei
- Duminică, 26 Iunie 2011 22:00 |
- Gabriela Lungu
Agenţia înseamnă oamenii ei. Asta spunem mai toţi managerii … De aceea şi vorbim mult, noi, managerii, despre echipă, teamwork, team spirit … Vorbim însă uneori atât de mult NOI, încât uităm că e chiar adevărat: EI, oamenii din echipa noastră, sunt agenţia.
Despre THE PRACTICE azi, deci, de la oamenii ei …
Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu: "Ne place să urcăm pe scară către nori"
- Duminică, 29 Mai 2011 22:00 |
- Alina Damaschin
La fel cum înţelegi mai bine un om, probabil înţelegi mai bine şi o companie atunci când observi cum se exprimă în zilele mai relaxate şi cum reactionează în momente tensionate. Sunt aici de mai bine de 6 luni şi indiferent dacă este o zi “cu soare” sau nu, se simte aici, “printre nori”, o stare de bine şi o vioiciune molipsitoare.
Facebook: de ce s-a apelat la subterfugiu inutil de complicat?
- Duminică, 22 Mai 2011 22:00 |
- Paul Holmes
Poate cea mai interesantă întrebare despre campania de defăimare a Facebook împotriva Google este cea pe care nu am pus-o în arşiţa furiei: oare ce au crezut oamenii de la Facebook că vor obţine prin lansarea anonimă a acestei poveşti?
ADIO CRIZĂ, ADIO PR?
- Duminică, 01 Mai 2011 22:00 |
- Adrian Gog
Emoţiile pe care le am vin odată cu ieşirea din criză. Oare îşi vor mai aduce aminte companiile de ingeniozitatea, eficienţa şi creativitatea pe care o poate aduce PR-ul? Vor înţelege mai departe că relaţia cu grupurile-dialog este vitală pentru o afacere longevivă şi de succes? Vor mai şti agenţiile de PR să ofere PR şi nu media buying? Va reuşi să supravieţuiască adevăratul PR?
Jurnal de agenţie GolinHarris Bucureşti: "Find a job that you like and you’ll never work a day in your life"
- Marți, 26 Aprilie 2011 22:00 |
- Hortensia Nastase
Dacă îţi place ceea ce faci, dacă fiecare zi aduce ceva nou, dacă îţi plac agitaţia, neliniştea şi neprevăzutul, dacă echipa îţi e familie, dacă ştii de ce e încruntată Manu şi de ce râde Ralu, dacă simţi când Daniel e suparat chiar şi când e cu spatele şi de ce se plimbă Botez agitată cu telefonul, se cheamă că munca e mai mult decât muncă.
Punct şi de la capăt cu DC Communication
- Marți, 05 Aprilie 2011 22:00 |
- Crenguta Rosu
Cititorule, fii bine primit în spatele cortinei, acolo unde se pregătesc idei, se distilează mesaje. Te invităm să ne priveşti cu ochiul binevoitor ca să ne vezi pasiunea şi străduinţa, avântul şi limitările, temele şi soluţiile.
Definiţia succesului la 22 de ani – Paul Olteanu, Head of PR al Universităţii Româno-Americane
- Sâmbătă, 02 Aprilie 2011 22:00 |
- Rebeca Pop
Are 22 de ani, este adeptul educaţiei non-formale şi îl întrezăreşti pe holurile Universităţii Româno-Americane. Nu în bănci, ci la birou. Recent, el a devenit Head of PR în cadrul acestei universităţi, fiind cel mai tânăr ocupant al acestei poziţii în România.
Drumul din presă în PR
- Luni, 14 Martie 2011 22:00 |
- Traian Teglet
Tranziţia de la jurnalism la comunicare şi PR nu poate fi considerată dificilă. În multe feluri, cele două domenii sunt foarte asemănătoare, iar colaborarea jurnaliştiilor cu oamenii din PR facilitează realizarea unor proiectate interesante. Cu toate acestea, deşi cele două domenii se intersectează destul de des, există diferenţe clare între felul în care un jurnalist şi un om de PR transmit un mesaj.
Se caută om de PR
- Luni, 28 Februarie 2011 22:00 |
- Renate Roca-Rozenberg

GMP PR - Jurnal de agenţie
- Duminică, 20 Februarie 2011 22:00 |
- Ioana Manoiu
Am căutat oameni diferiţi de profilul clasic al “fetelor de PR”. N-am vrut domnişoare bine crescute, elegant îmbrăcate care să stea cât este nevoie peste program. Şi preferabil, nici o echipă exclusiv feminină. Am căutat oameni trăzniţi, care să muncească cât trebuie şi să o facă relaxat. Mi-am dorit ca, pe lângă talent şi experienţă, să aibă focul interior, curajul şi nebunia de a schimba lumea. Am căutat oameni complet diferiţi unii de alţii. Care să-şi iubească job-ul, dar să iubească viaţa în primul rând, dincolo de job. Cu hobby-uri şi idei, umani, cu zile mai bune şi mai proaste. Care să râdă şi să vorbească mult.
Cercetări recente sugerează că agenţiile mainstream nu sunt încă pregătite pentru social media
- Miercuri, 16 Februarie 2011 22:00 |
- Paul Holmes
Am vociferat destul de tare în decursul ultimului an, predicând că agenţiile digitale neafiliate sunt doar o formă de tranziţie - o soluţie temporară care este atrăgătoare doar pentru că mulţi marketeri rămân surprinzător de naivi în ceea ce priveşte social media.
PR stunt - noul tip de jurnalism?
- Duminică, 13 Februarie 2011 22:00 |
- Bogdan Tomoiaga
Clientul nostru, Regele nostru. Sau?
- Marți, 08 Februarie 2011 22:00 |
- Adrian Gog
Dorinţa unor clienţi de a fi trataţi ca Stăpăni, ba mai mult ca Regi, poate dăuna grav relaţiei tale cu ei şi mai ales succesului pe care încerci să-l zideşti în cariera ta de PR-ist. Profesia noastră cere respect, însă un alt tip de respect decât cel pe care îl întâlneşti într-un magazin de haine, unde câte o minciună nevinovată te ajută să vinzi repede şi să-ţi atingi targetul pe ziua respectivă. În PR lucrurile stau altfel. Aici ne întâlnim cu relaţii.
POLITIC VS. COMERCIAL sau viaţa consultanţilor de comunicare pe 3 variabile: timpul, independenţa şi autoritatea
- Joi, 05 August 2010 22:00 |
- Raluca Mihălăchioiu
S-a vorbit mult despre consultantul de comunicare politică în România, dar aproape niciodată în comparaţie cu ruda sa mai apropiată, specialistul cu expertiză în arii puţin mai “laice”, adică în comunicarea comercială. Cei doi nu sunt specii total diferite, care se nasc şi evoluează separat. Domeniile sunt strâns legate, iar tacticile folosite sunt transferate de la unul la celălalt.