27042024

Back Eşti aici:Home News Dezbateri

Graffiti PR intră în portofoliul de investiții al antreprenorului Cătălin Chiș

Catalin ChisCătălin Chiș, antreprenorul clujean care deține grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acțiuni al Graffiti Public Relations, una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare și relații publice din România. El deține astfel 86% din acțiunile companiei, pe care le-a achiziționat de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA.

Citeste mai mult...

Irina Roncea, Golin: E nevoie mai mult ca oricând de o personalizare și adaptare a comunicării interne care să conducă la relevanță

Irina RonceaSeria de interviuri despre statusul şi rolul comunicării interne a ajuns astăzi la final. Îi mulţumim Irinei Roncea, Director Corporate Division la Golin, pentru dialogul util şi agreabil.

Citeste mai mult...

Romanian PR Award şi-a desemnat câştigătorii celei de-a XII-a ediţii

Gala 2014GOLIN România a fost desemnată „Agenţia de PR a Anului” în cadrul celei de-a XII-a ediţii a competiţiei Romanian PR Award care şi-a anunţat laureaţii într-o gală festivă desfăşurată aseară la JW Marriott.

Citeste mai mult...

Golin a comunicat listarea Electrica, cea mai mare ofertă publică iniţială din România

Golin este agenția de PR responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare publică a privatizării Electrica, prima privatizare realizată prin vânzarea pachetului majoritar de acțiuni printr-o ofertă publică iniţială care a vizat listarea concomitentă pe bursa de la Londra și pe cea de la București. Acțiunea a dus la strângerea a 444,3 milioane euro în conturile Electrica.

Citeste mai mult...

Karl-Heinz Heuser, CEO at Burson-Marsteller Germany: Innovation is a mindset that needs a constant change of perspective

Karl-Heinz Heuser‘The agency of the future has to find new ways of rewarding employees and maintaining flat hierarchies at the same time. It doesn’t matter if you are Trainee, Director or CEO – you have to maintain a hands-on attitude and consider yourself part of a team. You’re in the wrong job if you think a higher rank means you can pick and choose’, told us Karl-Heinz Heuser, CEO at Burson-Marsteller Germany, in an interview with PR Romania on how innovation will take PR at the next level.

Citeste mai mult...

The Public Advisors angajează

The Public Advisors este în căutarea unui public advisor cu experiență de minim 1,5 ani în domeniul relațiilor publice. Experiența de agenție este dezirabilă dar nu obligatorie, echipa noastră putând fi completată și de profesioniști independenți care au coordonat campanii de PR pentru minimum trei clienți în ultimul an.

Citeste mai mult...

Aneta Bogdan: Autenticitate în branding

aneta_bogdanDana m-a invitat să scriu despre branding pentru PR Romania, o invitaţie de nerefuzat, pentru că, profesional, mă simt structural apropiată de PR ca disciplină şi practica de relaţionare şi comunicare. Altfel spus, consider că PR-ul are mult mai multă treabă cu brandingul decât ar părea la prima vedere. Dana mi-a sugerat chiar o listă de subiecte de interes pentru comunitatea oamenilor de PR, lista pe care, recunosc, am fost iniţial tentată să o ignor, până când m-am uitat cu atenţie peste ea şi ochii mi-au căzut pe ‘autenticitate şi integritate în construcţia de brand’. Ouch! Nici nu putea Dana să zgândăre mai adânc! Oricum, tema va fi tratată în două episoade separate: azi voi vorbi despre autenticitate, iar într-un eseu viitor, despre integritate. Pentru cei care mă citesc prima oară, trebuie doar să atrag atenţia asupra capacităţii mele nedisimulate de a omorî vaci sacre — nu o fac pentru a şoca, ci dintr-un spirit profund pragmatic pe care îl port în mintea mea şi care mă obligă să dau la o parte ceea ce mă încurcă (mă rog, şi pentru ceva entertainment intelectual … ca să fiu sinceră până la capăt).

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP