09082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Încrederea, cel mai important motor al reputaţiei în Marea Britanie, în viziunea Edelman Trust Barometer

Încrederea, cel mai important motor al reputaţiei în Marea Britanie, în viziunea Edelman Trust Barometer

Pin It
Să fii demn de încredere este principalul factor motor al reputaţiei unei companii în Marea Britanie, ne arată ultimul Barometru al Încrederii elaborat de Edelman.

O majoritate covârşitoare de 72% dintre cei intervievaţi în Marea Britanie consideră că abilitatea de a avea încredere într-o companie a reprezentat cel mai important criteriu al reputaţiei acesteia. În ceea ce priveşte datele globale, încrederea s-a clasat pe locul al treilea între criteriile de evaluare.

În Statele Unite şi în majoritatea ţărilor Europei Occidentale, încrederea şi transparenţa au surclasat calitatea produselor. Aceste două atribute sunt în premieră percepute ca fiind mai importante decât calitatea produselor şi serviciilor, privite prin prisma reputaţiei unei companii.

"Faţă de rezultatele de acum câţiva ani, observăm un set de factori complet diferiţi care alimentează reputaţia”, a declarat Richard Edelman, Preşedintele şi Directorul Executiv al Edelman.



Sursa: PR Week UK. Traducere şi adaptare din engleză Simona Gugiuman, Casa de Traduceri.
Pin It

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site