ZF Digital 2012: Schimbările la minut din lumea tehnologiei
- Joi, 01 Noiembrie 2012 14:22 |
- Florina Baciu
Despre programul de telemedicină desfăşurat de SMURD, program fondat şi pus în aplicare cu ajutorul Vodafone, au vorbit Raed Arafat, fondatorul SMURD şi Inaki Berroeta, CEO, Vodafone România.
Advertising value?! Nu, mulţumesc!
- Luni, 29 Octombrie 2012 22:00 |
- Ana-Maria Diceanu
Trebuie să mărturisesc că în “copilaria” mea profesională foloseam advertising value equivalent (AVE) pentru a arata că banii investiţi în fee-ul de PR merită. Subliniam în acelaşi timp că PR-ul are o credibilitate mai mare decât un ad şi multiplicam costul de advertising aferent articolului cu 3, ajungând astfel la aşa numitul advertising value. Sunt agenţii care multiplică cu 8 sau chiar cu 13 pe considerentul credibilităţii.
În Bucureşti avem o privire deformată asupra PR-ului cultural din România
- Luni, 15 Octombrie 2012 18:11 |
- Miruna Meiroşu
Îmi doresc de ceva vreme să găsesc oameni pasionaţi de ceea ce fac, oameni pentru care jobul nu înseamnă doar locul unde stau 8 ore pe zi, ci une manière de vivre. Pe Miruna Meiroşu, PR la Editura Curtea Veche, o remarcasem de ceva vreme în mediul online, dar m-am hotărât să fac un interviu cu ea în timpul Salonului Internaţional de Carte Bookfest de anul acesta.
Intimitate 2.0... nivelul următor?
- Luni, 01 Octombrie 2012 22:00 |
- Cristiana Andrei
Vă mai aduceţi aminte de perioada în care puneam mâna pe telefon să sunăm pe cineva, nu să scriem un status pe Facebook sau să dăm un tweet atunci când păţeam ceva?
Despre cum o bere cu muşchi continuă să mobilezeze, de ani de zile, bărbaţii români!
- Luni, 20 August 2012 09:58 |
- Alexandra Ion
Se spune că, în spatele unui bărbat autentic, se află întotdeauna o femeie puternică. Povestea se aplică, evident, şi în cazul singurei organizaţii din România construită să lupte pentru drepturile bărbaţilor, şi anume Organizaţia Bărbaţilor din România Bergenbier, care a fost ajutată de o armată de femei bine „antrenate” în ascunzişurile şi în subtilităţile comunicării.
Florentina Loloiu: După zece ani, Gala Societăţii Civile a reuşit să creeze o identitate comună a sectorului ONG
- Miercuri, 25 Iulie 2012 08:15 |
- Florentina Loloiu
Deşi, am trecut prin şapte ediţii ale Galei, task-uri de genul actualizarea bazei de date, consultanţă pe perioada înscrierilor, înscrierile propriu-zise etc., dar mai ales prin intermediul site-ului galasocietatiicivile.ro – portal de ştiri al sectorului - mă ajută să menţin contactul permanent cu activitatea sectorului şi, implicit, cu reuşitele şi problematicile lui.
Thorsten Julich, BMW Group: Social Media - un canal de comunicare, dar cu alte reguli de joc
- Marți, 10 Iulie 2012 22:00 |
- Torsten Julich
"În fiecare început sălăşluieşte o magie ..." aşa ne spune o poezie de Hermann Hesse. Începutul, despre care este vorba în acest articol, este debutul unei noi forme de comunicare cunoscută şi drept social media. Hesse dorea să alunge teama de nou şi de schimbare şi să atragă atenţia asupra oportunităţilor unei schimbări.
Evenimentele de fundraising aduc organizaţia în lumina reflectoarelor
- Marți, 26 Iunie 2012 22:00 |
- Raluca Dinu
Dacă ar trebui să aleg între diversele activităţi şi specialităţi din PR (cercetare, planificare, comunicare în situaţii de criză, media relations etc.), cred că pe ultimul loc aş pune organizarea de evenimente. Deşi multă lume asociază PR-ul cu evenimentele, mărturisesc că prefer să particip la cele organizate de colegii mei de breaslă, decât să le organizez. Cu toate acestea, de când am început să lucrez pentru ONG-uri şi organizaţii interguvernamentale, am dezvoltat o relaţie specială cu evenimentele de strângere de fonduri.
Oana Boca: Cartea este unul dintre cele mai ofertante şi mai sofisticate pretexte pentru o campanie de PR
- Sâmbătă, 23 Iunie 2012 22:00 |
- Oana Boca
De curând, am căutat să contabilizez numărul editurilor care au un departament sau măcar un angajat în postul de PR, iar datele strânse mi-au revelat faptul că doar un procent de 2-3% dintre editurile autohtone au în organigramă un Departament/om de Comunicare. De la aceste date ar trebui să plecăm atunci când ne întrebăm ce lipseste mediului de PR de carte din România pentru a fi unul profesionist.
Şi în social media, mai puţin poate fi mai mult
- Marți, 19 Iunie 2012 22:00 |
- Andreea Leonte
Internetul îi face pe proşti şi mai proşti, şi pe deştepţi şi mai deştepţi. Aşa cum globalizarea a fost unul dintre motoarele creşterii inegalităţii financiare, aşa este acum internetul unul dintre motoarele adâncirii inegalităţii cognitive. Kevin Drum, bloggerul care a instituit Friday catblogging, a spus-o simplu: dacă nu ştim cum să exploatăm internetul sau nu avem background-ul să punem întrebările potrivite, sau nu avem obiceiuri sănătoase de consum online, o sa ne umplem creierul doar cu prostii şi informaţii inutile.
Cât de sociabilă este compania Dumneavoastră?
- Marți, 12 Iunie 2012 22:00 |
- Alexander Fleischer
Social Media sunt medii sociabile. Ele influenţează toate domeniile vieţii, şi tocmai pentru că sunt sociabile, se şterg demarcaţiile dintre domenii: viaţa culturală, politică şi privată se întrepătrund, timpul liber şi munca se contopesc. Publicul digital, care judecă şi adoptă poziţii, devine omniprezent. Companiile nu se pot sustrage noii sociabilităţi. Nu le mai rămâne nimic de făcut decât să integreze social media în conceptele şi strategiile lor de business.
Gânduri la final de campanie - 2% pentru cauza ta
- Luni, 11 Iunie 2012 22:00 |
- Simona Barbu
Când am gândit campania 2% pentru cauza ta am avut în minte multe proiecte frumoase despre care foarte puţini ştiu. Desigur, încă suferim în ceea ce priveşte informarea procesului de redirecţionare a celor două procente din impozitul pe venit. Îmi doream mult un mini-proiect editorial pentru mediul ONG, dar sincer nu m-am aşteptat să fie atât de multe organizaţii interesate de campania noastră... 31 de organizaţii din domenii ca sănătate, educaţie, mediu, cultură, drepturile omului şi tineret s-au înscris în campanie, în ultimele două săptămâni ajugând să publicăm chiar şi patru articole pe săptămână în cadrul campaniei.
2% pentru Asociaţia ART Fusion
- Miercuri, 23 Mai 2012 11:51 |
- Simona Barbu
Sunt tare bucuroasă să închei campania cu o asociaţie culturală cu proiecte frumoase şi oameni entuziasmaţi. Asociaţia A.R.T. Fusion a luat naştere la iniţiativa a 7 tineri din Bucureşti în primăvara anului 2005. Atitudine (A), Realitate (R), Tineri (T) sunt coordonatele după care A.R.T. Fusion se ghidează în activitatea ei.
Rolul comunicării interne în motivarea angajaţilor
- Miercuri, 23 Mai 2012 08:07 |
- Dana Banuta
Angajaţii sunt cea mai importantă resursă a unei organizaţii, iar modul în care aceştia se implică activ în atingerea obiectivelor strategice ale companiei pentru care lucrează este esenţial pentru a obţine performanţele aşteptate de top management.
2 % pentru Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi
- Marți, 22 Mai 2012 13:56 |
- Simona Barbu
În cadrul campaniei 2% pentru cauza ta, prin care promovăm redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit, vă recomand Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD), o organizaţie non-guvermanentală dedicată promovării drepturilor copiilor cu dizabilităţi şi facilitării accesului acestora la serviciile de asistentă şi protecţie. CEDCD este membru afiliat al Organizaţiei Down Syndrome International, organizaţie care promovează pe plan internaţional problematica Sindromului Down.
2% pentru Asociaţia Transplantaţilor din România
- Luni, 21 Mai 2012 07:38 |
- Simona Barbu
Una dintre organizaţiile pe care le-am descoperit anul acesta este Asociaţia Transplantatilor din România, în cadrul Târgului ONG-urilor, la Petrom City (22 martie). M-au impresionat prin optimismul afişat când erau întrebaţi despre proiectele lor. Doamna Amali Teodorescu, membru în Consiliul Director, îmi povestea atunci că din campaniile trecute nu au reuşit să trangă o sumă semnificativă, însă important e că putem vorbi cu oamenii şi le putem povesti despre noi. Astăzi, o să dau şi eu povestea mai departe.
2% pentru Fundaţia Acorns
- Vineri, 18 Mai 2012 11:24 |
- Simona Barbu
Campania 2% pentru cauza ta se apropie de final, dar asta nu înseamnă că nu mai avem parte de suprize frumoasa. Una dintre ele este Fundaţia Acorns, cu nişte proiecte absolut minunate!
2% pentru AIESEC Bucureşti
- Joi, 17 Mai 2012 09:44 |
- Simona Barbu
Mi-ar fi plăcut să se fi înscris mai multe organizaţii studenţeşti în campania PR România, de promovarea a redirecţionării a 2% din impozitul pe venit. După AIESEC Braşov, vă recomandăm o filiala din Bucureşti a acestei organizaţii.
2% pentru Fundaţia PACT
- Joi, 17 Mai 2012 09:20 |
- Simona Barbu
Am descoperit cu surprindere programele Fundaţiei PACT. Recunosc doar auzisem de fundaţie, fără să ştiu prea multe despre proiectele lor înainte să-mi scrie Ioana Traistă, Manager Comunicare & PR al fundaţiei. Odată cu PACT, campania PR România 2% pentru cauza ta atinge un nou domeniu - dezvoltarea sustenabilă a comunităţilor.
2% pentru World Vision România
- Miercuri, 16 Mai 2012 11:34 |
- Simona Barbu