29032024

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani

În dialog cu Diana Lupescu, Junior Brand Manager Peroni

diana lupescuDacă ar fi să enunț printr-un cuvânt începutul drumului alături de Peroni, aș spune CURAJOS! Anul acesta, împreună cu echipa mea, am pus bazele primului parteneriat cu Romanian Design Week, singurul eveniment național dedicat lumii fascinante a designului și în același timp, am pus temelia primului proiect dedicat în întregime conținutului de brand – blogul Peroni Diario. (Diana Lupescu)

Citeste mai mult...

În dialog cu Corina Ozon despre autenticitate şi puterea cuvântului în PR

corina ozonNu ştiu dacă schimbând locul, Corina şi-a schimbat norocul, aşa cum pretinde zicala. Dar uitându-mă la traseul ei profesional, constat că această primă întorsătură pe care a luat-o destinul ei are de-a face cu o mutare din loc. Timişoreanca adoptată cu dragoste de Bucureşti, aşa cum îi place să se prezinte, ne provoacă să redescoperim rolul de comunicator prin filtrul unui temperament autentic, vioi şi sensibil. (D.O.)

Citeste mai mult...

Secunda de Aur cu Alina Damaschin şi Eliza Rogalski

agentiaanului_final8 campanii care au primit 9 premii și 19 nominalizări în cadrul Romanian PR Award și distincția de Agenția Anului. Ce reprezintă pentru Rogalski Damaschin Public Relations acest premiu și ce aduce cu el?

Alina Damaschin: Înseamnă rezultatul unui an de muncă bună și constantă, în care ne-am concentrat mai mult pe rezultate reale și mai puțin pe premii. Înseamnă o echipă serioasă, determinată și cu reperele corecte în tot ceea ce privește businessul și campaniile pe care le coordonează. Înseamnă clienți al căror business îl cunoaștem foarte bine, care au încredere în noi și care ne stimulează să oferim, de fiecare dată, mai mult și mai bine.

Citeste mai mult...

În comunicare, ascultarea bate zgomotul. De vorbă cu Corina Vasile, Raiffeisen Bank

corina_vasileDialog despre prezentul breslei comunicatorilor, cu memoria trecutului şi speranţa viitorului, iată tema interviului de faţă cu unul dintre cei mai apreciaţi comunicatori din industria bancară românească. Interviul atinge miezul şi conexiunile unor subiecte dinamice şi invită şi pe alţii să ni se alăture, într-un dialog prolific al breslei.

Citeste mai mult...

În aşteptarea noului. De vorbă cu Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, Rogalski Damaschin Public Relations

eliza_alinaRogalski Grigoriu Public Relations a anunţat pe 3 iulie semnarea unui pact de opţiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski şi Alina Damaschin au dobândit opţiunea de a cumpăra de la Dragoş Grigoriu, Corina Grigoriu şi Florina Vărzariu deţinerile acestora integrale, sub condiţia îndeplinirii unor criterii de performanţa financiară în perioada ce urmează. Planurile prevăd şi un proces de rebranding, prin cooptarea Alinei Damaschin în acţionariatul agenţiei. Ce strategie au cei doi piloni ai agenţiei, Eliza Rogalski şi Alina Damaschin, puteţi citi în interviul acordat PR România.

Citeste mai mult...

Oana Bulexa şi Monica Jitariuc, THE PRACTICE: Premiile sunt una dintre cele mai bune cărţi de vizită în faţa clienţilor

oana-bulexa-si-monica-jitarO campanie „de premiu" înseamnă o campanie cu o strategie deşteaptă, care punctează superlativ la creativitate, care are o implementare impecabilă şi rezultate excelente pentru client. Adică toate criteriile pe care ar trebui să le ia în calcul un client care îşi caută o agenţie de PR bună sunt, iată, verificate şi validate de premii. (Monica Jitariuc şi Oana Bulexa)

Citeste mai mult...

Despre începuturi: În dialog cu Ana Maria Diceanu, noul partener GMP PR

ana-maria_diceanuAm cunoscut-o pe Ana Maria Diceanu în toamna lui 2001, undeva la debutul parcursului ei profesional. Ana organiza de zor prima ei conferinţă de presă la Allianz-Ţiriac şi am remarcat de pe atunci energia seducătoare pe care o degaja în jur. Ne-am revăzut ulterior la un traning şi apoi mai des când am intrat propriu-zis în branşă, dar o văd şi acum cu ochii şi mintea primei întâlniri.

Citeste mai mult...

Mircea Tomescu, Graffiti PR: Am încetat să mai fim 'fetele de la PR' pe 15 septembrie 2008, când a cazut Lehman Brothers

mircea-tomescu_1'Dacă vrei să crezi cele mai bune lucruri despre tine, fă-o înainte să devii şef de agenţie de PR. Credeam că sunt idealist, maleabil, sociabil, de formaţie umanistă, creator de poveşti, gamer. Am aflat că sunt pragmatic, ironic spre cinic, greu de impresionat, inflexibil cu standardele agenţiei, mediocru în task-uri administrative, că pun soluţiile înaintea entertainmentului, şi că sunt mult mai puţin „social” decât m-am crezut. Şi rămân gamer.' (Mircea Tomescu)

Citeste mai mult...

Raluca Bob, GfK: Provocarea principală este gândirea strategică a comunicării

raluca_bobPentru Raluca Bob, PR Specialist la GfK România, inovaţia este de dorit atâta vreme cât înseamnă o înnoire faţă de ce eram noi şi compania noastră ieri, este mai întâi o competiţie cu noi înşine, o încercare de auto-depăşire, de re-inventare care ne ajută să ne construim o identitate solidă, autentică, mereu vie.

Citeste mai mult...

Veronica Dogaru, Orange: În comunicarea corporativă segmentarea va fi esenţială

veronica_dogaruPentru Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager la Orange România, comunicarea va fi în continuare în stransă legatură cu evoluţia economiei, 2013 fiind în continuare un an al pragmatismului în comunicare, cu focus pe obiectivele de business, cu tactici eficiente care vor susţine obţinerea unor rezultate concrete, măsurabile în performanţa financiară.

Citeste mai mult...

Lavinia Toma, Henkel: Un bun comunicator trebuie să cunoască foarte bine toate aspectele business-ului

lavinia_tomaLavinia Toma, Head of Corporate Communications la Henkel Romania, consideră că activitatea de comunicare nu se poate desfăşura în condiţii optime fără a apela la externalizare către o agenţie specializată. Lavinia menţionează şi beneficiile unui parteneriat pe termen lung client-agenţie.

Citeste mai mult...

Anca Oreviceanu, Renault Romania: Strategia de comunicare porneşte întotdeauna de la strategia de business

anca_oreviceanuPentru Anca Oreviceanu, Director de Comunicare al Grupului Renault Romania, comunicarea este o funcţie de management, cu un rol din ce în ce mai important în companiile mari, care au înţeles că au nevoie de un departament sau de o companie specializată.

Citeste mai mult...

Todi Puteanu, Microsoft: Capabilitatea de a oferi consultanţă strategică este o condiţie sine qua non în relaţia noastră cu agenţia de PR

todi_pruteanu_2Astăzi, comunicatorii la Microsoft trebuie să aibă un DNA de business şi de marketing, să fie povestitori ce „trăiesc şi respiră” graful social şi cu abilităţi dovedite de conducere, ne spune Todi Pruteanu, Director PR & Corporate Affairs la Microsoft România.

Citeste mai mult...

Dana Dobrescu, Unilever: Comunicarea îşi exercită din ce în ce mai mult funcţia strategică

dana_dobrescuDana Dobrescu, Communications Manager la Unilever South Central Europe, consideră că este important pentru funcţia de comunicare să-şi exercite rolul de funcţie strategică şi să contribuie la o comunicare de leadership eficientă, care să le ofere atât angajaţilor companiei cât şi partenerilor perspective clare şi corecte despre strategia companiei, despre viziunea echipei de leadership, despre priorităţile locale de business, puse în contextul abordării globale a companiei, precum şi din perspectiva unui mediu economic încă dificil.

Citeste mai mult...

Raluca Kişescu, AVON: Un bun manager este şi un bun comunicator

raluca_kisescuRaluca Kişescu, Senior Manager Commercial Marketing la Avon România şi Moldova, explică cititorilor PR Romania de ce comunicarea este o funcţie importantă de management. O organizaţie care face lucruri senzaţionale pe care nu le comunică, le face degeaba. Un responsabil cu comunicarea lipsit de aptitudini manageriale o să comunice aleatoriu, fară cap şi fără coadă, consideră Raluca.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP