Veronica Savanciuc: Echipa Lowe PR este toată un suflet!
- Luni, 01 Noiembrie 2010 04:06 |
- Veronica Savanciuc

Simona Miculescu: Este timpul să înţelegem că a fi un bun jurnalist nu înseamnă automat a fi un bun PR-ist
- Duminică, 19 Septembrie 2010 22:00 |
- Simona Miculescu
Bogdana Butnar: Credibilitatea pe Twitter -punctul de cotitură dintre zvon şi ştire
- Marți, 27 Iulie 2010 10:00 |
- Bogdana Butnar
Nefiind cenzurat de nimeni şi neavând vreo responsabilitate morală sau etică faţă de utilizatorii săi, alta decât să se asigure că posturile apar şi totul merge tehnic cum trebuie, Twitter nu are cum să concureze în aceeaşi paradigmă cu media clasică. Nu e treaba lui să facă asta pentru că responsabilitatea pe Twitter nu e una colectivă, ci una individuală. Credibilitatea stă în mâinile utilizatorilor, deci la evaluare trebuie avuta în vedere nu atât credibilitatea platformei, ci cea a indivizilor care o folosesc.
George Lemnaru, co-fondator eRepublik: Antreprenoriatul îţi poate aduce beneficii în orice context economic!
- Joi, 03 Iunie 2010 21:14 |
- George Lemnaru
Dacă eşti incitat de asumarea unor riscuri pentru atingerea unui vis, dacă nu îţi este frică de responsabilităţi şi dacă eşti o persoană tenace, antreprenoriatul îţi va aduce beneficii în orice context economic. Poate acum, într-adevar, îţi va fi mult mai greu (nu imposibil) să atragi finanţare, dar pe de altă parte costurile sunt şi mai mici faţă de acum 2 ani.
Oana Bulexa, The Practice: Permanenta nelinişte profesională pozitivă ne aduce în final şi premii!
- Joi, 27 Mai 2010 20:26 |
- Oana Bulexa
Oana Bulexa, Client Service Director la The Practice, agenţia de relaţii publice premiată cu un Gold SABRE pentru cea mai bună campanie din Europa de Est, ne dezvăluie „ la cald” ce reprezintă acest trofeu atât pentru The Practice cât şi pentru client.
Când spui un adevăr al tău şi îl scrii cu inima, răzbeşte. De vorbă cu regizorul Florin Şerban
- Duminică, 07 Martie 2010 19:57 |
- Florin Şerban
Filmul e ceva foarte vital, e emoţie în cel mai înalt grad. Se spune că arta se naşte din conflictul între limitările impuse de mijloacele de expresie şi lucrul de exprimat. Limitările există şi în film, dar rămâne cea mai puternică artă, cea mai de impact. Ai la îndemână imagine mişcată, dialog, sunet, muzică. ENORM deci. Responsabilitatea e deci foarte mare. Şi printre acestea şi dincolo de ele trebuie să îţi păstrezi capul, să nu uiţi de adevărul pe care îl ai de spus, dar să ştii să îl îmbraci cu emoţie astfel încât să fie digerabil.
Mihai Radu: Educaţia teologică mă ajută să îmblânzesc un client furios
- Duminică, 28 Februarie 2010 22:00 |
- Mihai Radu

Cât la sută ai rămas teolog şi cât la sută ai devenit comunicator?
În măsura în care cele două nu se contrazic, ba chiar dimpotrivă, pot spune că încă mai „teologhisesc”... Teologia nu se manifestă neapărat prin scrieri de profil sau prin practică bisericească – aş zice că orice discuţie între prieteni ar putea avea rolul de „simpozion”, mai mult sau mai puţin ştiinţific (îi rog pe sceptici să cerceteze etimologia cuvântului „simpozion”).
Despre veganism, călătorii şi lectură. Un interviu cu Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE
- Duminică, 21 Februarie 2010 22:00 |
- Gabriela Lungu
Sunt fascinată de imaginaţia şi priceperea marilor chefs (“bucătari-inventatori”, cum am găsit termenul tradus în română), dar nu mă dau însă în lături nici de la a mânca de la vreo tejghea în aer liber, din mâna vreunui localnic, dacă acolo am şansa de a avea vreo revelaţie gastronomică.
Cosmin Alexandru: Piata are nevoie de servicii de comunicare mai sofisticate
- Marți, 16 Februarie 2010 22:00 |
- Cosmin Alexandru & Robert Braun
La începutul lunii februarie, Cosmin Alexandru, fondatorul Brandivia, şi Robert Braun, co-fondatorul Braun & Partners, anunţau lansarea unei noi companii de consultanţă: B&P Brandivia. Despre ce înseamnă acest proiect şi care sunt obiectivele acestuia, în interviul acordat PR Romania.
Dan Vîrtopeanu, General Manager Voxline: Mobile Marketingul va deveni un must have al campaniilor de comunicare şi în România
- Luni, 11 Ianuarie 2010 08:36 |
- Dan Vârtopeanu
PR-ul: între teorie şi practică. Un interviu cu Adela Rogojinaru, şef al Catedrei de Comunicare şi Relaţii Publice
- Marți, 08 Decembrie 2009 22:00 |
- Adela Rogojinaru
Ne-am dori însă mai mulţi candidaţi la programele de doctorat şi de cercetare, şi nu ne explicăm întotdeauna lipsa de entuziasm a studenţilor faţă de carierele ştiinţifice. Probabil că tradiţia cercetării în domeniu reprezintă un alt aspect care limitează preocupările studenţilor noştri pentru ocupaţia de cercetător.
Dana Deac: Există în noi un meşter Manole care doreşte să ia totul de la zero şi să construiască ceva mai frumos
- Miercuri, 25 Noiembrie 2009 09:23 |
- Dana Deac
Eliza Rogalski: Criza ne-a obligat să gândim în beneficiul consumatorilor
- Luni, 09 Noiembrie 2009 17:09 |
- Eliza Rogalski
Provocările actuale ale industriei de PR din România sunt aceleaşi cu cele ale industriei globale de PR, şi anume felul în care noi, în meseria noastră, înţelegem să redevenim relevanţi pentru consumatorii noştri, să fim atenţi la nevoile lor, să înţelegem ce au ei nevoie să afle de la noi pentru a-şi face viaţa mai bună şi mai frumoasă şi cum anume îmbinăm această nevoie cu obiectivele brandurilor pe care le prezentăm în faţa lor.
Mugurel Rădulescu: Despre specificul practicilor de CSR şi Lobby în România
- Joi, 05 Noiembrie 2009 08:32 |
- Mugurel Radulescu
In lobby trebuie sã fii la fel de profesionist ca şi interlocutorul tău, funcţionarul public, şi sã fii în masurã sã ai un dialog nu numai la nivel de politici, de aspiraţii cât şi la nivel tehnic cu acele persoane. Dacă ai aceastã capacitate profesionistã, esti automat şi capabil sã propui soluţii constructive, sã convingi şi sã ajungi, bineînteles, la un consens.
Imposibilul nu există, ci este doar ceva ce n-am încercat încă! Un interviu cu Andreea Câtu, Specialist Relaţii Publice Avon România
- Marți, 06 Octombrie 2009 14:08 |
- Andreea Catu