09072020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Consumatorii sunt dispusi sa cheltuie mai mult ca sa castige timp

Studiul „The Checkout” al The Integer Group((R) )and M/A/R/C ((R)) Research, care analizează comportamentul consumatorilor şi tendinţele actuale, indică faptul că oamenii şi-au schimbat atitudinea, de la a pierde timp căutând cele mai bune preţuri pentru a economisi bani, la a cheltui mai mult pentru a câştiga timp.

Citeste mai mult...

Firmele mici isi riscă reputatia cu marketing facut „in-house”

Un sondaj efectuat de Serif Europe Ltd, aplicat pe 218 firme mici, indică faptul că mai mult de jumătate dintre ele îşi creează singure materialele de marketing, pentru a economisi bani. Astfel, 56% dintre firmele participante la sondaj îşi creează o parte sau chiar toate materialele de marketing, precum broşurile şi chiar site-urile web, fără a mai apela la ajutorul unui designer profesionist.

Citeste mai mult...

Pay per Click pierde în defavoarea SEO

Deşi platforma de advertising „Pay per Click” dezvoltată de Google, Adwords, a părut să reziste bine în această perioadă economică dificilă, se pare că există o tendinţă din ce în ce mai puternică de a folosi metodele bazate pe „organic search marketing”. Cu toate acestea, este încă prematură prezicerea scăderii numărului afacerilor care utilizează „pay per click” pentru a obţine poziţii bune în motoarele de căutare, dar industria SEO (search engine optimization) se maturizează, devenind o alternativă nu numai faţă de „pay per click”, ci şi în raport cu alte forme de marketing.

Citeste mai mult...

Twitter, folosit în cadrul universităţilor

Studiul „Twitter in Higher Education: Usage Habits and Trends of Today's College Faculty” relevă faptul că Twitter este utilizată în cadrul facultăţilor şi al universităţilor, 30,7% dintre respondenţi folosind această aplicaţie într-o măsură mai mică sau mai mare. În schimb, mai mult de jumătate dintre ei (56,4%) declară că nu au folosit Twitter niciodată. Astfel, studiul indică atât o rată mare de acceptare a acestui tip de aplicaţii printre profesioniştii care lucrează în învăţământul superior, dar în acelaşi timp şi faptul că mulţi profesionişti se îndoiesc de utilitatea serviciului de micro-blogging într-un mediu academic. Sondajul a fost aplicat pe un număr de aproape 2000 de respondenţi, profesionişti din cadrul instituţiilor de studii superioare.

Citeste mai mult...

PR-ul online, încă nedezvoltat în Marea Britanie

Un nou sondaj efectuat de Bigmouthmedia, „2009 Digital PR survey” indică faptul că majoritatea firmelor de relaţii publice din Marea Britanie încă nu reuşesc să acopere cu succes domeniul online şi noile media online.

Citeste mai mult...

Blogurile au o influenta mai mare asupra achizitiei decat media sociale

Sondajul „Harnessing the Power of Blogs” sponsorizat de compania BuzzLogic şi implementat de către JupiterResearch pe un număr de peste 2000 de respondenţi online din Statele Unite a avut ca scop descoperirea modificărilor de comportamnt care vizează legătura dintre bloguri şi consum, ce influenţă au blogurile asupra deciziilor de cumpărare şi influenţa generală a blougurilor asupra comportamentului de achiziţie.

Citeste mai mult...

În ciuda dificultăţilor economice, americanii rămân optimişti

Conform sondajului pe 2009 efectuat în cadrul Pepsi Optimism Project, americanii sunt mai optimişti decât în 2008, în ciuda situaţiei economice actuale şi a altor factori care au afectat până acum SUA.

Citeste mai mult...

Media online, pentru prima oara mai populare decât media traditionale

Media online au întrecut, pentru prima oară, media tradiţionale, în ceea ce priveşte advertisingul pentru firmele mici şi mijlocii (IMM-uri). Astfel, conform ultimului studiu al BIA/Kelsey's Local Commerce Monitor, realizat în colaborare cu ConStat, indicii de penetrare ai media online/media digitale au crescut de la 73% în august 2008 la 77% în august 2009, în timp ce indicii de penetrare ai media tradiţionale au scăzut de la 74% la 69% în aceeaşi perioadă. Indicele de penetrare este definit ca procentul utilizării anumitor media de către IMM-uri, indiferent de sumele cheltuite pentru advertising.

Citeste mai mult...

Comunicarea transnaţională devine esenţială pentru multinaţionale

Un studiu internaţional efectuat de Cable&Wireless Worldwide indică faptul că o comunicare transnaţională este astăzi extrem de importantă, din moment ce companiile se bazează pe pieţele externe pentru dezvoltare în următoarele 12 luni. Rezultatele sondajului indică faptul că 68% din comunicatorii din multinaţionale îşi îndreaptă atenţia către pieţele globale pentru dezvoltarea afacerilor.

Citeste mai mult...

Doar 2% dintre firmele britanice folosesc Twitter

Deşi este un instrument foarte popular, Twitter nu este încă integrat în strategiile de marketing ale firmelor britanice. Conform ultimului studiu efectuat de WebTrends, doar 2% dintre firmele din Marea Britanie (una din cincizeci) folosesc Twitter ca instrument de marketing, şi doar 6% au un blog propriu. Doar marketingul direct prin intermediul e-mail-urilor, analiza web, tradiţionalul advertising online şi SEO sunt instrumentele cu adevărat utilizate, cu cel puţin o treime dintre companii utilizându-le întotdeauna sau foarte des.

Citeste mai mult...

Consumatorii vor ca organizaţiile să folosească energie regenerabilă

Conform unui studiu realizat de Natural Marketing Institute şi Green-e® Marketplace, un program al Center for Resource Solutions, patru din cinci consumatori americani sprijină utilizarea energiei regenerabile, iar 55% vor ca organizaţiile şi companiile să folosească mai multă energie regenerabilă.

Citeste mai mult...

Unul din trei bloggeri americani scrie despre sănătate

Aproape jumătate dintre bloggerii americani au scris cel puţin un articol despre sănătate, iar trei din cinci scriu în special despre acest subiect, conform unei cercetări efectuate de Envision Solutions, un consultant de comunicare şi marketing din domeniul sănătăţii.

Citeste mai mult...

Americanii preferă brandurile care le împărtăşesc valorile

Conform noului studiu „BBMG Conscious Consumer Report: Redefining Value in a New Economy”, consumatorii americani preferă brandurile care respectă aceleaşi valori ca şi ei şi le „pedepsesc” pe cele care nu împărtăşesc aceste valori. De asemenea, ei discută despre acţiunile şi comportamentele corporative cu familiile, prietenii şi colegii lor.

Citeste mai mult...

Twitter, un instrument util pentru afaceri

Cel puţin aceasta este viziunea tinerei generaţii. Conform unui sondaj al AIIM, aplicat pe un eşantion de aproape 800 de persoane, peste un sfert dintre respondenţii cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani sunt de părere că Twitter reprezintă un instrument util pentru afaceri, care asigură şi un feedback rapid. În comparaţie, doar 7% dintre respondenţii de peste 45 de ani sunt de aceeaşi părere.

Citeste mai mult...

Evaluarea – importantă în procesul de PR

Conform unui nou sondaj internaţional efectuat printre profesioniştii de relaţii publice, mai mulţi practicieni ca niciodată măsoară în prezent eficacitatea programelor lor de comunicare. Studiul a fost efectuat de Benchpoint pentru AMEC (Association for the Measurement and Evaluation of Communication) şi Institute for Public Relations, având un număr de 520 de respondenţi la nivel internaţional.

Citeste mai mult...

Blogging responsabil în viziune feminină

Un sondaj privind ideea de „blogging responsabil”, efectuat în cadrul Liberty Mutual’s Responsibility Project de către BlogHer, o comunitate online a femeilor blogger, indică faptul că:
-    98% dintre respondenţi consideră că este acceptabil să primeşti produse gratuite;
-    87% consideră că este în regulă să scrii pe blog articole sponsorizate de companii;
-    84% declară că onestitatea reprezintă trăsătura de bază a unui blogger responsabil, urmată de transparenţă (66%) şi surse de încredere (56%);
-    Majoritatea bloggerilor au menţionat transparenţa, divulgarea şi onestitatea ca fiind metodele cheie de prevenire a primirii produselor gratuite şi a scrierii articolelor sponsorizate;
-    În afară de blogging, respondenţii au definit responsabilitatea personală folosind şi termeni precum onestitate, integritate şi responsabilitate.

Sondajul a fost aplicat pe un număr de 175 de respondente, membre ale comunităţii BlogHer,. Mai multe detalii la http://www.responsibilityproject.com/blogher_mmr/

Parteneri

               logo oxygen site