09082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Edelman măsoară încrederea pentru al zecelea an consecutiv. Rezultatele Barometrului de Încredere Edelman 2009

Richard Edelman dezvăluie rezultatele Barometrului de Încredere Edelman din 2009, în care analizează sentimentul de încredere la nivel global, incluzând atitudinile oamenilor faţă de mediul afacerilor, guvern, presă şi alte instituţii.

Citeste mai mult...

CSR-ul sub lupă: Ce-ul, De ce-ul şi Cum-ul în CSR. Un proiect al Institute for Public Relations

Robert L. Heath şi Lan Ni publică un raport de cercetare complex privind una dintre cele mai dezbătute dimensiuni ale relaţiilor publice contemporane: responsabilitatea socială corporatistă.

Citeste mai mult...

Companiile americane pun în continuare accentul pe sustenabilitate

În ciuda problemelor economice, companiile americane pun în continuare accentul pe sustenabilitate, datorită presiunii consumatorilor şi a mediului economic în general. Aceasta este concluzia unui sondaj efectuat de American Marketing Association şi Fleishman-Hillard, Inc, la care au participat 270 de organizaţii din diverse sectoare economice.

Citeste mai mult...

Pe timp de criză companiile financiare nu comunică

Conform unui sondaj de opinie efectuat de BackBay Communications şi Marketwire în rândul jurnaliştilor, companiile care oferă servicii financiare nu comunică eficient cu stakeholderii lor în timpul acestei perioade de recesiune.

Citeste mai mult...

S-au anunţat câştigătorii CR Reporting Awards 2008

CR Reporting Awards (CRRA) sunt singurele premii online globale privind responsabilitatea corporatistă. Programul a început în 2007, la iniţiativa corporateregister.com. Pentru ediţia de anul acesta au fost luate în considerare rapoartele de CR/Sustenabilitate din perioada septembrie 2007 – octombrie 2008 a peste 2000 de companii, dintre care semifinaliste au fost primele 120. Votarea a avut loc online şi au existat 9 categorii de premiere.

Citeste mai mult...

Popularitatea Twitter, doar un mit?

Un sondaj efectuat de Harris Interactive dezvăluie date surprinzătoare: în ciuda popularităţii social media, jumătate dintre americani (51%) nu folosesc Twitter şi nu au un cont pe Facebook sau MySpace. Sondajul a fost efectuat online între 31 martie şi 1 aprilie 2009, iar la el au participat 2.220 de adulţi de pe teritoriul Statelor Unite.

Citeste mai mult...

Scad bugetele de evaluare pentru campaniile de PR pe timp de criza?

Public Relations Consultants Associations a efectuat o cercetare printre liderii agenţiilor de relaţii publice din Marea Britanie privind efectele crizei economice mondiale asupra etapei de evaluare din cadrul programelor şi campaniilor de comunicare. Rezultatele sunt contrare tendinţelor generale ale pieţei: bugetele pentru evaluare nu vor scădea anul acesta. Mai mult decât atât, 84% dintre respondenţi consideră că această etapă este foarte importantă pentru că oferă credibilitate agenţiei de PR, prin urmare anul acesta imporţanta ei trebuie să crească.

Citeste mai mult...

Facebook a ajuns la 200 de milioane de utilizatori

Mark Zuckerberg, co-fondator Facebook, a declarat că reţeaua socială numără în prezent 200 de milioane de utilizatori.

Citeste mai mult...

Probleme de personal pentru sectorul non-profit?

Nonprofit HR Solutions a efectuat un studiu recent privind situaţia de angajare din organizaţiile non-profit în 2009, analizând date precum mărimea personalului sau strategiile de recrutare. Sondajul, realizat la nivelul Statelor Unite ale Americii, cuprinde informaţii şi date culese de la 250 de astfel de organizaţii şi a fost aplicat în luna ianuarie.

Citeste mai mult...

Consumatorii americani sunt interesaţi de produsele eco-friendly

Conform unui studiu efectuat de BBMG, intitulat "Conscious Consumer Report - Redefining Value in a New Economy (2009)", consumatorii americani sunt în continuare interesaţi de produsele şi serviciile eco-friendly, în ciuda stării economice dificile. După cum declară Raphael Bemporad, co-fondator BBMG, "Brandurile care oferă sănătate şi siguranţă la un preţ accesibil vor fi cel mai bine poziţionate pentru a supravieţui recesiunii şi a prospera pe termen lung."

Citeste mai mult...

Tech PR – observaţii şi tendinţe. Un studiu al agenţiei britanice Rainier PR

Un studiu din 2008 al agenţiei Rainier PR din Marea Britanie privind PR-ul din sectorul tehnologic precum şi relaţia cu diversele media aduce în prim plan o serie de concluzii privind acest domeniu şi modul în care a evoluat faţă de anii precedenţi. Cei 300 de respondenţi, specialişti pe poziţii senior din cadrul agenţiilor engleze de profil, au răspuns la 13 întrebări privind diverse aspecte profesionale.

Citeste mai mult...

Tendinţele consumatorilor – În ciuda crizei financiare, americanii sunt optimişti

O serie de sondaje efectuate de către SunTrust Bank Inc., publicate sub denumirea de Solid Index,  relevă date surprinzatoare privind încrederea americanilor în ceea ce priveşte profitabilitatea şi securitatea financiară. Aproximativ 60% dintre ei sunt optimişti în privinţa viitorului lor financiar, iar gradul de încredere în stabilitatea finanţelor personale este evaluat la 6,1 din 10. Solid Index reprezintă o serie de sondaje efectuate periodic care încearcă să determine modul în care finanţele afectează viaţa de zi cu zi a consumatorilor, starea lor de spirit şi cea emoţională. Au participat la acest studiu 1004 americani cu vârsta peste 18 ani, care au fost intervievaţi prin telefon.

Citeste mai mult...

Până în 2013 numărul utilizatorilor de social media din SUA va atinge 95 de milioane, iar cheltuielile pentru publicitate în aceste media vor depăşi 3 miliarde de dolari

Până în 2013, numărul utilizatorilor de social media din SUA va atinge 95 de milioane, iar cheltuielile pentru publicitate în aceste media vor depăşi 3 miliarde de dolari. Acestea sunt datele relevate de un studiu de piaţă realizat de compania americană Parks Associates.

Citeste mai mult...

Jurnalişti în papuci de PR-işti ... sau invers

Un studiu recent realizat în SUA de către practicianul Don Bates în colaborare cu Universitatea George Washington, scoate în prim plan sugestiile a 12.500 de editori şi reporteri privind modul în care ar trebui să scrie practicienii de PR.

Citeste mai mult...

Criza economică afectează şi serviciile de televiziune

Un studiu de piaţă al firmei de cercetare In-Stat relevă faptul că 15% dintre consumatorii americani doresc să reducă anul acesta cheltuielile pentru serviciile mobile, abonamentele TV sau alte facilităţi de acest tip din cauza problemelor economice. Prin urmare, se estimează că în 2010 aceste industrii vor suferi pierderi destul de importante de peste 5 miliarde de dolari.

Citeste mai mult...

Angajaţii competenţi – protecţie împotriva concurenţei

Un sondaj efectuat de către Robert Half Finance & Accounting, la care au participat 1400 de executivi CFO din companii americane, indică faptul că angajarea unor indivizi competenţi reprezintă cea mai bună apărare a unei organizaţii împotriva concurenţei. 28% dintre respondenţi consideră că un leadership solid este cea mai bună metodă de a se proteja de atacurile şi ameninţările firmelor concurente, soluţie urmată în ierarhia răspunsurilor de angajarea persoanelor extrem de talentate (27%) şi mentinerea tehnologiilor la zi (24%). Doar 9% dintre CFO consideră că cea mai bună metodă de apărare împortiva concurenţei ar fi abilitatea de a dezvolta şi de a implementa foarte repede idei noi, iar 6% sunt de părere că soluţia constă în actualizarea continuă a datelor despre piaţă în care operează organizaţia.

Citeste mai mult...

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site