19042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

În ciuda dificultăţilor economice, americanii rămân optimişti

Conform sondajului pe 2009 efectuat în cadrul Pepsi Optimism Project, americanii sunt mai optimişti decât în 2008, în ciuda situaţiei economice actuale şi a altor factori care au afectat până acum SUA.

Citeste mai mult...

Comunicarea transnaţională devine esenţială pentru multinaţionale

Un studiu internaţional efectuat de Cable&Wireless Worldwide indică faptul că o comunicare transnaţională este astăzi extrem de importantă, din moment ce companiile se bazează pe pieţele externe pentru dezvoltare în următoarele 12 luni. Rezultatele sondajului indică faptul că 68% din comunicatorii din multinaţionale îşi îndreaptă atenţia către pieţele globale pentru dezvoltarea afacerilor.

Citeste mai mult...

Reţelele sociale: riscuri pentru reputaţia organizaţională

Conform celui de-al treilea studiu anual al Deloitte, Deloitte LLP Ethics & Workplace Survey, 60% dintre executivi din domeniul afacerilor consideră că au dreptul să ştie modul în care angajaţii lor se descriu pe ei înşişi şi compania pentru care lucrează în cadrul reţelelor sociale. Cu toate acestea, angajaţii nu sunt de acord cu acest lucru: 53% dintre aceştia sunt de părere că paginile lor web de pe reţelele sociale nu ar trebui să îl priveasca pe angajator. Acest lucru este în special valabil la nivelul tinerilor, 63% dintre respondenţii cu vârsta cuprinsă între 18-34 de ani declarând că  angajatorii nu au de ce să le monitorizeze activitatea online. Angajaţii însă par să aibă o imagine clară asupra riscurilor aduse de utilizarea reţelelor sociale, 74% dintre respondenţi fiind de părere că prin intermediul acestora reputaţia unei companii poate fi distrusă mai uşor.

Citeste mai mult...

Consumatorii vor ca organizaţiile să folosească energie regenerabilă

Conform unui studiu realizat de Natural Marketing Institute şi Green-e® Marketplace, un program al Center for Resource Solutions, patru din cinci consumatori americani sprijină utilizarea energiei regenerabile, iar 55% vor ca organizaţiile şi companiile să folosească mai multă energie regenerabilă.

Citeste mai mult...

Utilizatorii de Internet mobil petrec mai mult timp utilizând media

În momentul de faţă, 11% dintre americani accesează prin intermediul dispozitivelor mobile Internetul sau conţinutul video, iar aceşti utilizatori sunt consumatori avizi atât de media tradiţionale, cât şi de new media. Ei petrec cu 30% mai mult timp folosind media în raport cu restul populaţiei (cu vârstele cuprinse între 12 şi 64 de ani), au venituri mai mari, pleacă în mod regulat în călătorii de afaceri şi există o mai mare posibilitate să facă achiziţii online. Acestea sunt rezultatele relevate de un studiu efectuat de Knowledge Networks. Sondajul a fost aplicat prin telefon asupra unui număr de 2 519 persoane din Statele Unite cu vârsta cuprinsă între 12 şi 64 de ani.

Citeste mai mult...

Americanii preferă brandurile care le împărtăşesc valorile

Conform noului studiu „BBMG Conscious Consumer Report: Redefining Value in a New Economy”, consumatorii americani preferă brandurile care respectă aceleaşi valori ca şi ei şi le „pedepsesc” pe cele care nu împărtăşesc aceste valori. De asemenea, ei discută despre acţiunile şi comportamentele corporative cu familiile, prietenii şi colegii lor.

Citeste mai mult...

Online de pe telefonul mobil

Două treimi dintre consumatorii online din Statele Unite deţin un telefon mobil cu posibilitate de conectare la Internet. Acestea sunt datele relevate de un sondaj efectuat între 10 şi 31 martie 2009 de către PriceGrabber.com, la care au participat 3.305 de consumatori online care aveau cel puţin un telefon mobil.

Citeste mai mult...

Evaluarea – importantă în procesul de PR

Conform unui nou sondaj internaţional efectuat printre profesioniştii de relaţii publice, mai mulţi practicieni ca niciodată măsoară în prezent eficacitatea programelor lor de comunicare. Studiul a fost efectuat de Benchpoint pentru AMEC (Association for the Measurement and Evaluation of Communication) şi Institute for Public Relations, având un număr de 520 de respondenţi la nivel internaţional.

Citeste mai mult...

Lobby-iştii refuză să se înscrie pe lista U.E.

Conform unui sondaj EurActiv din martie 2009, multe dintre firmele, agenţiile de consultanţă şi federaţiile industriale refuză să se înscrie pe lista de lobbyişti a Comisiei Europene. Cu toate acestea, majoritatea respondenţilor susţin, în principiu, transparenţa.

Citeste mai mult...

Cercetare globală privind evaluarea Relaţiilor Publice

Tot mai mulţi practicieni de Relaţii Publice măsoară eficienţa programelor lor de comunicare. O cercetare globală realizată de către Benchpoint™ pentru AMEC şi Institute for Public Relations a fost prezentată în cadrul primului Summit European de Măsurare, ce a avut loc la Berlin.

Citeste mai mult...

Despre lobby şi federaţii: un nou sondaj EurActiv

Conform unui nou sondaj EurActiv, majoritatea federaţiilor industriale sunt de acord că, în această perioadă de criză, abilitatea de a influenţa politicile Uniunii Europene prin lobby reprezintă cel mai mare atu al lor.

Citeste mai mult...

Mijloacele de comunicare moderne accentuează sentimentul de singurătate

Studiul „Relationship State of the Nation” efectuat de compania Kodak relevă o accentuare a sentimentului de singurătate şi o deteriorare a relaţiilor interpersonale şi indică folosirea fotografiilor ca posibilă soluţie.

Citeste mai mult...

54 gândesc verde, doar 22 cumpără. Rezultatele sondajului Sondajul "Finding the Green in Today's Shoppers: Sustainability Trends and New Shopper Insights"

Un nou studiu efectuat de Grocery Manufacturers Association şi Deloitte arată faptul că peste jumătate dintre consumatori iau în calcul caracteristicile eco ale produselor înainte de achiziţionare. Dar, în timp ce 54% dintre ei gândesc „verde”, doar 22% chiar cumpără produse ecologice. Sondajul „Finding the Green in Today's Shoppers: Sustainability Trends and New Shopper Insights” a fost aplicat unui număr de 6.400 de consumatori din 11 mari centre de retail.

Citeste mai mult...

Criza financiară impune evenimentele mixte

Conform unui studiu recent al VirtualEdge.org, 67% dintre specialiştii în organizarea de evenimente au raportat o scădere a numărului de participanţi. Tendinţa este de a crea evenimente virtuale sau „mixte” – conferinţe şi întruniri care să combine elemente online cu evenimentul propriu-zis.

Citeste mai mult...

Criza, perioadă bună pentru lobby şi public affairs

Conform unui nou raport CEO Update, este o perioadă bună pentru profesioniştii care lucrează în comunicare, public affairs sau care întreprind activităţi de lobby.

Citeste mai mult...

Cetăţenii globali, influenţaţi de călătoriile în străinătate

Conform unui sondaj internaţional al WorldPublicOpinion.org, oamenii care ajung să cunoască persoane din alte ţări sau care călătoresc în afara ţării lor tind într-o mai mare măsură să se considere cetăţeni globali.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP