10082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Cercetare globală privind evaluarea Relaţiilor Publice

Tot mai mulţi practicieni de Relaţii Publice măsoară eficienţa programelor lor de comunicare. O cercetare globală realizată de către Benchpoint™ pentru AMEC şi Institute for Public Relations a fost prezentată în cadrul primului Summit European de Măsurare, ce a avut loc la Berlin.

Citeste mai mult...

Mijloacele de comunicare moderne accentuează sentimentul de singurătate

Studiul „Relationship State of the Nation” efectuat de compania Kodak relevă o accentuare a sentimentului de singurătate şi o deteriorare a relaţiilor interpersonale şi indică folosirea fotografiilor ca posibilă soluţie.

Citeste mai mult...

54 gândesc verde, doar 22 cumpără. Rezultatele sondajului Sondajul "Finding the Green in Today's Shoppers: Sustainability Trends and New Shopper Insights"

Un nou studiu efectuat de Grocery Manufacturers Association şi Deloitte arată faptul că peste jumătate dintre consumatori iau în calcul caracteristicile eco ale produselor înainte de achiziţionare. Dar, în timp ce 54% dintre ei gândesc „verde”, doar 22% chiar cumpără produse ecologice. Sondajul „Finding the Green in Today's Shoppers: Sustainability Trends and New Shopper Insights” a fost aplicat unui număr de 6.400 de consumatori din 11 mari centre de retail.

Citeste mai mult...

Criza financiară impune evenimentele mixte

Conform unui studiu recent al VirtualEdge.org, 67% dintre specialiştii în organizarea de evenimente au raportat o scădere a numărului de participanţi. Tendinţa este de a crea evenimente virtuale sau „mixte” – conferinţe şi întruniri care să combine elemente online cu evenimentul propriu-zis.

Citeste mai mult...

Criza, perioadă bună pentru lobby şi public affairs

Conform unui nou raport CEO Update, este o perioadă bună pentru profesioniştii care lucrează în comunicare, public affairs sau care întreprind activităţi de lobby.

Citeste mai mult...

Cetăţenii globali, influenţaţi de călătoriile în străinătate

Conform unui sondaj internaţional al WorldPublicOpinion.org, oamenii care ajung să cunoască persoane din alte ţări sau care călătoresc în afara ţării lor tind într-o mai mare măsură să se considere cetăţeni globali.

Citeste mai mult...

European Communication Monitor 2008: noi provocări pentru relaţiile publice

EUPRERA, organizaţie europeană a relaţiilor publice care include membri din peste 30 de ţări, a publicat rezultatele studiului său din 2008, identificând noi provocări pentru domeniu în 2009. European Communication Monitor analizează schimbările din sectorul comunicării şi al relaţiilor publice, identifică problemele de ordin strategic, câmpuri de practică şi instrumente de comunicare, atingând de asemenea teme specifice precum canalele interactive, responsabilitatea socială corporativă sau provocări interculturale.

Citeste mai mult...

Reţelele sociale: riscuri pentru reputaţia organizaţională

Conform celui de-al treilea studiu anual al Deloitte, Deloitte LLP Ethics & Workplace Survey, 60% dintre executivi din domeniul afacerilor consideră că au dreptul să ştie modul în care angajaţii lor se descriu pe ei înşişi şi compania pentru care lucrează în cadrul reţelelor sociale. Cu toate acestea, angajaţii nu sunt de acord cu acest lucru: 53% dintre aceştia sunt de părere că paginile lor web de pe reţelele sociale nu ar trebui să îl priveasca pe angajator. Acest lucru este în special valabil la nivelul tinerilor, 63% dintre respondenţii cu vârsta cuprinsă între 18-34 de ani declarând că  angajatorii nu au de ce să le monitorizeze activitatea online. Angajaţii însă par să aibă o imagine clară asupra riscurilor aduse de utilizarea reţelelor sociale, 74% dintre respondenţi fiind de părere că prin intermediul acestora reputaţia unei companii poate fi distrusă mai uşor.

Citeste mai mult...

Companiile se "înverzesc" – un studiu despre mişcarea ecologică la nivel corporativ

Noul raport de cercetare al LBG Associates, intitulat “The Green Effect: How Community Involvement is Embracing Environmentalism”, prezintă cele mai utilizate practici şi tendinţe ecologice din 51 de mari corporaţii. Acesta include de asemenea şi o modalitate de autoanaliză pentru companii pentru a determina “cât de verzi” sunt. Conform analizei, sunt definite trei tipuri de organizaţii (ilustrând trei nuanţe diferite de verde): “Peridot” (organizaţie care este pe cale să devină verde), “Jade” (companie care are multe activităţi de tip ecologic şi se implică în comunitate) şi “Emerald” (organizaţie “extrem de verde”). 

Citeste mai mult...

Utilizatorii de Internet mobil petrec mai mult timp utilizând media

În momentul de faţă, 11% dintre americani accesează prin intermediul dispozitivelor mobile Internetul sau conţinutul video, iar aceşti utilizatori sunt consumatori avizi atât de media tradiţionale, cât şi de new media. Ei petrec cu 30% mai mult timp folosind media în raport cu restul populaţiei (cu vârstele cuprinse între 12 şi 64 de ani), au venituri mai mari, pleacă în mod regulat în călătorii de afaceri şi există o mai mare posibilitate să facă achiziţii online. Acestea sunt rezultatele relevate de un studiu efectuat de Knowledge Networks. Sondajul a fost aplicat prin telefon asupra unui număr de 2 519 persoane din Statele Unite cu vârsta cuprinsă între 12 şi 64 de ani.

Citeste mai mult...

Youtube şi Facebook pentru lobby şi advocacy

Conform National Journal Magazine, specialiştii în lobby urmează tendinţa generală manifestată de americanii de toate vârstele – utilizarea site-urilor interactive precum Facebook, MySpace, Youtube şi Flickr – descoperind că reţelele sociale au un bun potenţial, dar prezintă şi câteva pericole.

Citeste mai mult...

Online de pe telefonul mobil

Două treimi dintre consumatorii online din Statele Unite deţin un telefon mobil cu posibilitate de conectare la Internet. Acestea sunt datele relevate de un sondaj efectuat între 10 şi 31 martie 2009 de către PriceGrabber.com, la care au participat 3.305 de consumatori online care aveau cel puţin un telefon mobil.

Citeste mai mult...

În 2009, media sociale şi conţinutul digital vor avea cel mai mare potenţial de creştere

Council of Public Relations Firms şi Kelton Research au dezvăluit rezultatele sondajului efectuat între 15 ianuarie şi 4 februarie 2009 printre directorii de agenţii de relaţii publice din SUA. Raportul rezultat în urma analizei datelor relevă atât informaţii privind piaţa americană a relaţiilor publice din 2008, cât şi o serie de aşteptări pentru 2009. Sondajul a fost realizat prin intermediul interviurilor online, având 285 de respondenţi, profesionişti atât din cadrul agenţiilor specializate, cât şi consultanţi in-house şi freelanceri.

Citeste mai mult...

Lobby-iştii refuză să se înscrie pe lista U.E.

Conform unui sondaj EurActiv din martie 2009, multe dintre firmele, agenţiile de consultanţă şi federaţiile industriale refuză să se înscrie pe lista de lobbyişti a Comisiei Europene. Cu toate acestea, majoritatea respondenţilor susţin, în principiu, transparenţa.

Citeste mai mult...

Consumatorii americani adoptă din ce în ce mai mult o atitudine „eco-friendly” încercând în acelaşi timp să economisească şi bani în această perioadă economică instabilă

Consumatorii americani adoptă din ce în ce mai mult o atitudine „eco-friendly” încercând în acelaşi timp să economisească şi bani în această perioadă economică instabilă, relevă un studiu al NY - GfK Roper Consulting. Cercetarea a fost efectuată în perioada mai-iune 2008, în Statele Unite, şi în cadrul ei au fost intervievate aproximativ 2.000 de persoane cu vârsta de peste 18 ani.

Citeste mai mult...

Despre lobby şi federaţii: un nou sondaj EurActiv

Conform unui nou sondaj EurActiv, majoritatea federaţiilor industriale sunt de acord că, în această perioadă de criză, abilitatea de a influenţa politicile Uniunii Europene prin lobby reprezintă cel mai mare atu al lor.

Citeste mai mult...

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site