10082020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Global Blogging Manifest - noi reguli ale blogosferei?

wbfRolul blogurilor în realitatea imediată a societăţilor şi comunităţilor din întreaga lume a fost tema centrală dezbatută în prima zi a World Blogging Forum 2009. Preşedintele Romaniei, Traian Basescu, a deschis oficial sesiunea de discuţii numind comunicarea on-line drept o cultură alternativă a pluralismului şi a dialogului social, în care libertatea de exprimare  trebuie să fie strâns legată de responsabilitatea manifestării ei.

Citeste mai mult...

Foştii angajaţi, o ameninţare pentru securitatea informaţiilor

Cel de-al 12-lea studiu anual „Ernst & Young Global Information Security Survey” dezvăluie faptul că profesioniştii din IT sunt îngrijoraţi cu privire la lipsa unui buget pentru securitate şi la represalii din partea foştilor angajaţi. Astfel, studiul, la care au participat aproape 1900 Senior Executives din peste 60 de ţări, indică faptul că peste 75% dintre respondenţi sunt îngrijioraţi cu privire la reacţii negative din partea foştilor angajaţi, 42% încearcă deja să înţeleagă toate riscurile legate de această problemă, iar 26% au început să ia măsuri.

Citeste mai mult...

Digi Cafe octombrie 2009: cum măsurăm succesul campaniilor de mobile marketing

Pe 29 octombrie, în Club Pat, s-au întâlnit specialişti în mobile marketing de la More Mobile Relations (Norvegia), Voxline, Syscom Digital, Motion Vision Communication şi Netopia System, alături de cei interesaţi de această sferă, pentru a discuta despre evaluarea succesul campaniilor de mobile marketing. Invitaţi la dezbatere au fost Maia Novolan, director general Syscom Digital; Dan Vîrtopeanu, general manager Voxline Communication; Antonio Eram, fondator şi CEO Netopia System; Marian Costache, Managing Partner Motion Vision Communication şi Anders Borde, marketing director More Mobile Relations (Norvegia) care a luat parte la întâlnire prin Skype.

Citeste mai mult...

Statele Unite: cel mai bun brand de ţară

Pentru prima dată, SUA a ocupat locul 1 în cadrul Country Brand Index (CBI), un studiu global anual care a ajuns în prezent la cea de-a cincea ediţie. Pe locurile 2 şi 3 s-au situat Canada, gazda Jocurilor Olimpice de Iarnă din 2010, respectiv Australia, care ocupa prima poziţie anul trecut. CBI este un studiu care are aproximativ 3000 de respondenţi din 9 ţări, turişti aflaţi în călătorii de afaceri sau de relaxare şi examinează modul în care sunt percepute şi apreciate brandurile de ţară, precum şi diferitele curente globale de la nivelul sectorului turistic.

Citeste mai mult...

Au consumatorii încredere în marca de calitate?

În prezent, există peste 400 de mărci ale calităţii, certificate care să confirme calitatea produselor şi anumite trăsături care să indice grija companiilor faţă de preocupările consumatorilor lor – de la produse organice sau reciclabile, până la mărci care să indice produsele ecologice. Dar cât de eficiente sunt de fapt aceste mărci ale calităţii în creşterea brand awareness şi în stimularea achiziţiei propriu-zise?

Citeste mai mult...

Media sociale, utilizate în mediul de afaceri. Un sondaj Business.com

Un sondaj al Business.com, „2009 Business Social Media Benchmarking Study”, oferă informaţii importante privind modul în care sunt utilizate media sociale în mediul de afaceri. Studiul a avut 2 948 de respondenţi, adulţi din Statele Unite şi Canada care folosesc media sociale în timpul serviciului (citesc bloguri, folosesc Twitter pentru a găsi informaţii legate de mediul de afaceri etc.) şi/sau lucrează pentru o companie care are diverse iniţiative desfăşurate prin intermediul media sociale.

Citeste mai mult...

Brandurile tebuie să-şi recompenseze clienţii pentru a-i păstra

Studiul „The Checkout” privind comportamentul de achiziţie al consumatorilor, desfăşurat de The Integer Group şi M/A/R/C Research indică faptul că acei consumatori care cumpără în prezent mărci necunoscute declară că nu vor reîncepe să cumpere branduri renumite în viitorul apropiat.

Citeste mai mult...

Criza determină apariţia unor noi tipuri de consumatori

Modul în care populaţia americană a fost afectată de criză a determinat apariţia unor segmente noi de piaţă. Astfel, conform studiului „Marketing to the Post-Recession Consumers” realizat de firma de cercetare şi strategie de marketing Decitica, aceste patru noi categorii de consumatori sunt:  1) Steadfast Frugalists, 2) Involuntary Penny-Pinchers, 3) Pragmatic Spenders şi 4) Apathetic Materialists.

Citeste mai mult...

Cetăţenia corporativă, importantă în perioada de criză

Noul sondaj State of Corporate Citizenship 2009, un proiect al Boston College Center şi The Hitachi Foundation, relevă faptul că din ce în ce mai multe companii americane au în vedere cetăţenia corporativă (corporate citizenship), văzută mult mai importantă în această perioadă de criză decât până acum. Cu toate acestea, chiar dacă atitudinea faţă de ideea de cetăţenie corporativă este una pozitivă, încă există diferenţe între această atitudine şi practicile şi investiţiile propriu-zise.

Citeste mai mult...

Reţelele sociale şi voucherele online au schimbat comportamentul cumpărătorilor

Un sondaj recent al HS&P solicitat de The Loyalty Practice indică faptul că reţelele sociale şi site-urile care oferă coduri de vouchere online au schimbat modul în care oamenii îşi fac cumpărăturile. Nemaifiind mulţumiţi de magazinele „reale”, 25% dintre consumatori caută acum cele mai bune preţuri în magazinele virtuale. Astfel, 53% dintre adulţii britanici care folosesc Internetul declară că fac mai multe tranzacţii online, în timp ce 74% compară online diferite preţuri. După cum declară directorul Ed Wilkinson, „Internetul este un instrument foarte valoros pentru consumatori. Site-urile ca VoucherSeeker, care oferă vouchere cu diferite discount-uri, sau site-urile care permit compararea preţurilor, sunt foarte utile pentru toţi indivizii care trebuie să respecte un anumit buget de cumpărături.”

Citeste mai mult...

e-Aptitudini – competenţa digitală ca abilitate esenţială pentru orice comunicator

e-skillsIeri dimineaţă am participat la lansarea oficială a programului naţional pentru dezvoltarea competenţelor IT e-Aptitudini în România, ca parte a programului european Digital Europe. Acest program s-a format din iniţiativa Microsoft, care a strâns în jurul său şi alte organizaţii precum Junior Achievement, Fundaţia „Nadia Comăneci”, EOS (Education for an Open Society), CIVITAS şi e-centre.ro.

Citeste mai mult...

Calea de la optimism la reputaţie

optimism“Trebuie sã investim în a schimba realitatea, şi nu în a schimba imaginea!” Aceasta a fost concluzia care a încheiat cea de-a doua ediţie Optimism 2009, realizatã de Evensys şi care a început simplu, printr-o discuţie liberã între Andreea Marin, regizorul Cristian Mungiu şi Cristian Lupşa.

Citeste mai mult...

Utilizatorii consideră că opiniile online influenţează comportamentul companiilor

Două treimi dintre utilizatorii de new media din Statele Unite sunt de părere că pot influenţa comportamentul companiilor exprimându-şi opiniile prin intermediul noilor media. Astfel, conform sondajului realizat de Cone, 2009 Cone Consumer New Media Study, 44% dintre aceştia caută, împărtăşesc sau discută online despre informaţii legate de responsabilitatea corporativă (CR) şi sunt foarte încrezători în capacitatea lor de a influenţa comportamentul organizaţional.

Citeste mai mult...

65% dintre consumatorii americani reduc cheltuielile pentru vacanţa de iarnă

Tulburările economice continuă să afecteze buzunarele şi atitudinile consumatorilor, pe măsură ce se apropie iarna. 6%, adică 13,5 milioane de americani, încă mai au datorii de la sărbătorile de anul trecut. Conform unui nou sondaj, Consumer Reports Holiday Shopping Poll, 65% dintre americani plănuiesc să reducă anul acesta cheltuielile de sărbători, incluzând banii daţi pe cadouri, călătorii şi divertisment.

Citeste mai mult...

Generatia Y ar renunta la retelele sociale inaintea e-mail-urilor

Participatory Marketing Network (PMN) a dezvăluit rezultatele celui de-al treilea studiu privind comportamentul membrilor Generaţiei Y. Cercetarea a fost realizată în parteneriat cu Pace University's Lubin School of Business' IDM Lab şi a analizat date precum timpul petrecut pe reţelele sociale, pentru scrierea sau citirea mail-urilor, pentru trimiterea de mesaje text, pentru conversaţiile telefonice, timpul petrecut în faţa televizorului, citind reviste sau navigând pe Internet. Generaţia Y cuprinde peste 70 de milioane de americani, născuţi între 1977 şi 2002. În cadrul acestui sondaj au participat 203 respondenţi, cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani.

Citeste mai mult...

Bucureştiul Virtual, pe podiumul IPRA

virtual_bucharestVineri, 30 octombrie a avut loc Gala IPRA (International Public Relations Association), în cadrul căreia Rogalski Grigoriu Public Relations a primit o dublă distincţie pentru campania „What a fun time to be here!”, realizată împreună cu Chase Corp.
Campania a fost desemnată câştigătoare la două dintre categoriile prezente în concurs, şi anume “ePR and use of Internet” şi “PR on a shoestring”.

Citeste mai mult...

Parteneri

 Logo Vodafone       BT Logo Aliniat Central               logo oxygen site