ViațaLaServiciu.ro are un an de experiență în câmpul muncii
- Miercuri, 06 Mai 2009 11:11 |
- PR Romania
MOL România şi Fundaţia pentru Comunitate lansează a patra ediţie a programului "Pot ajuta?"
- Miercuri, 06 Mai 2009 11:08 |
- PR Romania
Events&Production si BCR organizeaza primul program de educatie financiara din Romania
- Marți, 28 Aprilie 2009 12:31 |
- PR Romania
Events&Production, agenţia de evenimente a holdingului thegroup, a dezvoltat împreună cu BCR primul program de informare şi educare financiar-bancară din Romania intitulat „Realitatile la bani marunţi – între nevoi şi soluţii!”.
Lansare Curtea Veche: "Branding Romania. Cum (ne) promovăm imaginea de ţară”
- Miercuri, 06 Mai 2009 07:21 |
- PR Romania
Pe 29 aprilie 2009, Curtea Veche Publishing a marcat lansarea titlului "Branding Romania. Cum ne promovăm imaginea de ţară", semnat de Adriana Ţăruş şi Alina Dolea. Apărut în colecţia de Relaţii publice internaţionale a Curtea Veche Publishing, „Branding Romania” este primul titlu dedicat campaniilor de promovarea a imaginii ţării în străinătate. Nu se vrea o lecţie despre brand şi nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de ţară pentru România.
“Cui ii pasa? Cine indrazneste?” – Asigurarea abilitatilor pentru o Europa inovativa si stabila
- Marți, 28 Aprilie 2009 12:26 |
- PR Romania
Pentru al doilea an consecutiv, Fundatia Vodafone Romania construieste case sociale la Cluj, alaturi de Habitat for Humanity
- Marți, 05 Mai 2009 11:30 |
- PR Romania
18 voluntari Vodafone participa, alaturi de constructori cu experienta, la ridicarea casei familiei Andronesi, in cadrul proiectului Blitz-Build, initiat cu ocazia aniversarii a 10 ani de existenta a Asociatiei Habitat for Humanity Cluj. In cadrul zilei de astazi, voluntarii Vodafone monteaza elemente care alcatuiesc structura si asigura izolarea locuintei care va fi predata celor trei beneficiari, Nicoleta, Marcela si Ramona Andronesi, in numai 10 zile.
Tendinţele industriei de PR în 2009, analizate în Anuarul Mediafax Media & Advertising
- Vineri, 24 Aprilie 2009 14:31 |
- PR Romania
Re:ply realizeaza revista interna a companiei Distrigaz Sud
- Marți, 05 Mai 2009 10:04 |
- PR Romania
Autostrada Transilvania promoveaza prevederea 2% in randul angajatilor
- Vineri, 24 Aprilie 2009 11:20 |
- PR Romania
Proiectul Autostrada Transilvania sustine si promoveaza prevederea “2%” in randul celor 1.400 angajati care lucreaza in acest moment in cadrul Proiectului. Este cel de-al patrulea an consecutiv in care Autostrada Transilvania initiaza o serie de actiuni menite sa furnizeze informatiile necesare in legatura cu prevederea “2%”, sa stimuleze aplicarea ei si sa ofere angajatilor asistenta in completarea formularelor. Angajatii vor primi informatii despre prevederea “2%” din Codul Fiscal prin intermediul buletinului de informare interna iar echipa din departamentul de Relatii cu Comunitatea va fi pregatita sa raspunda oricaror intrebari referitoare la procedurile de lucru si completarea formularelor.
Cora anunta Campania „Luna inimilor deschise”, in parteneriat cu Salvati Copiii si ILO-IPEC
- Marți, 05 Mai 2009 10:00 |
- PR Romania
Presage lanseaza CRAFT™, un instrument complex de masurare a reputatiei unei companii in media
- Joi, 23 Aprilie 2009 12:42 |
- PR Romania
Cefin primeşte recunoaşterea pentru implicarea sa în programe de CSR
- Marți, 05 Mai 2009 09:27 |
- PR Romania
Petrom ii provoaca pe elevi la cel mai mare concurs national eco-civic!
- Joi, 23 Aprilie 2009 12:39 |
- PR Romania
Salvati Copiii anunta Campania Globala pentru Educatie 2009, pentru accesul egal la educatie primara al persoanelor de orice varsta
- Joi, 30 Aprilie 2009 14:35 |
- PR Romania
OTP Bank România amenajează, în 41 dintre cele 105 unităţi ale sale, spaţii de joacă pentru copii
- Joi, 23 Aprilie 2009 09:23 |
- PR Romania
“Cosul zilnic in valoare de 100 de ron”, oferit de Mega Image si Interactions
- Miercuri, 29 Aprilie 2009 10:27 |
- PR Romania
Reteaua de supermarket-uri Mega Image si agentia de comunicare interactiva Interactions au lansat promotia "Castiga Cosul Zilnic in valoare de 100 de ron!", prin care consumatorul este cel care isi alege premiul dintre produsele expuse pe website-ul www.mega-image.ro. Pana pe 17 mai, Mega Image va oferi zilnic premii in produse in valoare de 100 de ron si saptamanal in valoare de 300 de ron. Cei interesati sa participe la promotie trebuie sa intre pe site, sa isi creeze un cont si sa isi construiasca zilnic cosul de cumparaturi preferat, pe care il pot castiga la finalul saptamanii.