2% pentru Salvaţi Copiii
- Marți, 20 Martie 2012 22:00 |
- Simona Barbu
2% pentru cauza ta. O campanie de responsabilizare socială PR Romania
- Marți, 13 Martie 2012 11:32 |
- Simona Barbu
Cu siguranţă, pare foarte puţin. 2 % din impozitul tău către stat este, într-adevăr, o sumă destul de mică dacă stai să te gândeşti. Ce nu ştii însă este că aceşti 2%, de la tine, de la mine, de la noi, pot face diferenţa acolo unde 2% reprezintă sănătate, educaţie, cultură, ecologie.
Voluntariatul în România, între altruism şi trend
- Luni, 04 Iulie 2011 22:00 |
- Simona Barbu
Activităţile de voluntariat din România devin tot vizibile şi mai atractive pentru societatea româneasca. Dincolo de această imagine pozitivă, de evoluţia acestui concept, există hibe în ceea ce priveşte legătura dintre voluntariat şi munca patriotică (voluntară) din regimul comunist, de confuzie între voluntariat şi practica de specialitate, dar şi derapaje de definire a conceptului de voluntariat şi al practicării acestuia.
De la fundraiser la friendraiser. De vorbă cu Cristina Ionescu, director Dreamcatchers
- Luni, 05 Martie 2012 22:00 |
- Cristina Ionescu
Strângerea de fonduri în România s-a confundat mult timp cu campaniile de ajutoare pentru oameni defavorizaţi, iar profesionalizarea acestui domeniu este încă la început de drum în ţara noastră. Succesul unui fundraiser profesionist nu are neapărat legătură cu tehnicile de vânzări sau negociere, ci mai degrabă cu structura sa umană. Cristiana Ionescu este omul care îţi povesteşte cu atât de multă pasiune despre ceea ce face încât te simţi dator moral să contribui la împlinirea viselor în care crede.
Ce poate face PR-ul pentru ONG-uri
- Miercuri, 13 Aprilie 2011 22:00 |
- Raluca Dinu
Anul European al Voluntariatului, un început remarcabil pentru mobilizarea societăţii româneşti
- Vineri, 16 Decembrie 2011 16:29 |
- Simona Barbu
Infertilitatea este o boală “democratică”. De vorbă cu Raluca Bonzi, coordonatoarea Asociaţiei SOS Infertilitatea
- Luni, 28 Martie 2011 22:00 |
- Raluca Bonzi
Situaţia comunicaţională pe cele mai multe dintre site-urile şi forumurile de nişă este cel mai adesea dezolantă, ştiri “people”, informaţii light, incoerente sau chiar incorecte, discuţiile se transformă în eterne “chat”-uri care tratează doar colateral subiectul central (infertilitatea), fiind împănate cu emoticoane în exces şi pupici cu sclipici.
Gabriela Achihăi: Ne bazăm mult pe voluntari pentru a transmite mesajele noastre catre comunitate
- Marți, 13 Decembrie 2011 22:00 |
- Gabriela Achihăi
Vizibilitatea în social media a celor mai de impact ONG-uri în 2010
- Joi, 24 Martie 2011 22:00 |
- Anca Tenita
Prin această cercetare dorim să arătăm care este vizibilitatea în social media a organizaţiilor non-guvernamentale care, prin acţiunile lor, s-au făcut remarcate în anul 2010. Am recurs aşadar la lista premianţilor la Romanian PR Award 2010 (“Secţiunea societatea civilă” şi “Buget - / Creativitate +") şi la lista ONG-urilor câştigâtoare la Gala Societăţii Civile 2010.
Societatea civilă nu are nevoie de oameni care vor să salveze lumea, ci de profesionişti
- Luni, 12 Decembrie 2011 09:13 |
- Ioana Hodoiu
Întâlnirea cu Ioana Hodoiu m-a convins încă o dată că societatea civilă, dar mai ales perspectiva asupra comunicarii într-un ONG, se schimbă. Cu zâmbetul pe buze şi cu multă pasiune în poveştile ei, Ioana demonstrează că un traseu profesional inedit creează o hartă de oameni minunaţi, fără de care un PR nu ar avea succes.
Share & like pentru o lume mai bună?
- Marți, 15 Februarie 2011 22:00 |
- Simona Barbu
Cât de mult reprezintă social media o nouă etapă în comunicarea mediului non-profit, ce importanță acordă organizaţiile non-guvernamentale instrumentelor de social media, care sunt modalităţile de cuantificare a impactului acestor instrumente în activitatea de comunicare a ONG-urilor, reprezintă doar câteva dintre temele de analiză ale acestui studiu.
"Ţiganii ar trebui reeducaţi, cu forţa, dacă se poate, în lagăre!" sau despre responsabilitatea discursului public
- Marți, 15 Noiembrie 2011 22:00 |
- Dorian Ilie
N-aş fi crezut că în România secolului XXI mai pot auzi astfel de exprimări. N-aş fi crezut că după ororile nazismului, încă mai sunt oameni care consideră că lagărele pot fi folosite drept mijloace de educare şi reeducare, însă, iată că m-am înşelat! Spuneam în articolul precedent că rasismul, ura si dispreţul faţă de celălalt sunt în floare în România şi iată că mi s-a demonstrat din nou acest lucru.
Cultura organizaţională şi motivarea voluntarilor. O analiză a Comunicării Interne în ONG-uri. Partea a III-a
- Duminică, 02 Mai 2010 16:58 |
- Andreea Pana
Această ultimă parte a studiului o vom dedica unei discuţii despre elementele distinctive ale culturii interne în organizaţiile din sectorul asociativ, precum şi despre stilul de leadership care le caracterizează. Este un model de conducere susţinut de un lider charismatic? Este vorba de un stil axat pe un set de norme bine stabilite, birocratic? Sau o combinaţie între cele două?
Cătalina Florea: Telefonul Copilului a fost o alegere facută cu inima
- Duminică, 13 Noiembrie 2011 22:00 |
- Catalina Florea
În momentul în care am luat decizia de a pătrunde în mediul ONG, ocupam funcţia de key account manager al unei companii multinaţionale. M-am alăturat campaniei “Casa de copii nu e acasă” şi am fost invitată să conduc activitatea serviciului de informare şi consiliere în domeniul protecţiei dreptului copilului, un serviciu deschis special pentru a veni în sprijinul publicului ţintă al acelei campanii.
"În loc să-mi aleg un job de inspector bancar, l-am ales pe cel de la Salvaţi Copiii". De vorbă cu Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al organizaţiei
- Duminică, 18 Aprilie 2010 17:13 |
- Gabriela Alexandrescu
Cum aţi caracteriza relaţia cu autorităţile? Beneficiaţi de un sprijin real din partea acestora?
Într-o relaţie contează întotdeauna partenerii. Dacă găsim persoane interesate şi orientate către acţiune, către o schimbare, o nouă initiativă, da, colaborăm şi putem face lucruri bune împreună. În toţi aceşti ani am cunoscut mulţi oameni cu poziţii importante în schema Guvernului sau Parlamentului, dar puţini şi-au suflecat mânecile să lucreze alături de noi. Cei mai mulţi asteptau ca noi să facem şi ei să prezinte, sau să preia ce pusesem noi în aplicare. Dar este bine şi aşa, atâta timp cât s-a schimbat ceva în bine.
E OK să fii altfel! Minorităţi şi discriminare, percepţii şi atitudini
- Duminică, 07 August 2011 22:00 |
- Dorian Ilie
Cultura organizaţională şi motivarea voluntarilor. O analiză a Comunicării Interne în ONG-uri. Partea a II-a
- Luni, 01 Martie 2010 22:00 |
- Andreea Pana
Pentru ca o organizaţie să aibă o cultură internă puternică, ea trebuie construită şi, mai presus de acest lucru, menţinută. Receptivitatea la nevoile voluntarilor este esenţială, la fel ca şi “stimularea” motivaţiei acestora prin informarea lor cu privire la aspectele importante din “viaţa” organizaţiei şi prin implicarea acestora în elaborarea proiectelor şi în procesul decizional.
PR pentru fundraising
- Duminică, 31 Iulie 2011 22:00 |
- Raluca Dinu
Nu doar companiile concurează pe piaţă, ci şi ONG-urile. Ele sunt în competiţie pentru resurse materiale şi financiare, dar şi pentru suportul diferitelor categorii de public ţintă: potenţiali voluntari, endorseri sau ambasadori, susţinători etc. În actualul context economic, pentru tot mai multe ONG-uri este vital să poată strânge fonduri astfel încât să îşi poată continua activitatea, să ajute constant persoanele care altfel nu ar putea supravieţui sau beneficia de un trai decent, să protejeze mediul sau animalele.
Cultura organizaţională şi motivarea voluntarilor. O analiză a Comunicării Interne în ONG-uri. Partea I
- Duminică, 24 Ianuarie 2010 22:00 |
- Andreea Pana
Cultura organizaţională este un mecanism complex la baza căruia stă întotdeauna resursa umană. Cultura internă este cea care susţine o organizaţie constituind cea mai puternică forţă de coeziune, permiţându-le membrilor ei să aibă o viziune comună asupra evenimentelor şi oferindu-le stabilitatea de care organizaţia are nevoie pentru a supravieţui într-o lume în continuă schimbare.