19042024

Back Eşti aici:Home Articole Digital PR Cele mai vizibile branduri globale în social media românească. Un studiu Zelist Monitor

Cele mai vizibile branduri globale în social media românească. Un studiu Zelist Monitor

Pin It
Când vine vorba despre determinarea celor mai valoroase branduri din lume, probabil că primul clasament care ne vine în minte este cel realizat de Intrebrand.  La ultima ediţie, adică cea din 2010, primele locuri au fost ocupate de Coca-Cola, IBM, Microsoft, Google, General Electric, McDonald’s, Intel, Nokia, Disney şi Hewlett-Packard.  Brandurile care au înregistrat o creştere a valorii de brand în 2010 faţă de anii precedenţi sunt: Apple (+37%), Google (+36%), Blackberry (+32%), J.P.Morgan (+29%), Alliantz (+28%) şi Visa (+26%).  Printre cele a cărora valoare a scăzut în 2010 se numără: Harley Davison (-24%), Toyota (-16%), Nokia (-15%), Dell (-14%), Citi (-13%), Ubs (-13%).

 

Google, Apple şi Nokia sunt cele mai vizibile branduri globale în social media românească


Pentru analiza vizibilităţii celor mai valoroase branduri globale în social media românească, au fost selectate primele 50 de branduri din clasamentul Interbrand 2010 şi au fost introduse spre monitorizare folosind platforma Zelist Monitor. Perioada de monitorzare a fost martie 2010 - martie 2011.  Au fost analizate 63.484 de bloguri, 47.806 conturi Twitter, peste 500 de surse ale principalelor publicaţii online, 6.164.785 de posturi şi 5.041.638 de comentarii din blogosferă, 18.979.971 mesaje scrise pe Twitter (tweets) şi peste 3.800.000 de articole din presa online.

Topul celor mai vizibile 10 branduri globale în social media românească

top-10-branduri-globale-sm-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detaliat pe fiecare canal social media analizat:

În presa online, cele mai vizibile branduri globale au fost în ultimul an: Google, Reuters şi Apple

 

bg-presa-online

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele mai vizibile branduri globale în blogosfera românească în ultimul an au fost: Google, Apple şi Micorsoft

branduri-globale-blogosfera

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele mai vizibile branduri globale în twittosfera romanească, în ultimul an au fost: Google, Apple şi Nokia.

 

branduri-globale-twitter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Acest studiu utilizează Zelist Monitor


ZeList a fost dezvoltat de TreeWorks şi reprezintă cel mai eficient instrument de monitorizare a blogosferei şi presei româneşti, urmărind peste 58.000 de bloguri, peste 35.000 conturi Twitter şi 40 de surse de ştiri online. Folosind un algoritm complex, ZeList determină cele mai importante bloguri din punctul de vedere al audienţei şi credibilităţii, precum şi cele mai importante subiecte care sunt discutate în blogosferă. Folosind ZeList, orice persoana poate determina cele mai importante stiri la un moment dat, iar profesionistii din domeniul comunicarii si mass-media pot determina trenduri si pot stabili vectorii importanti pentru transmiterea unui mesaj in blogosfera.


Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP