24092017

Back Eşti aici:Home Articole Reputatie si Incredere Valoarea încrederii în practicile de Relaţii Publice

Valoarea încrederii în practicile de Relaţii Publice

brad_rawlins

Preambul

"Încrederea este fundamentală pentru existenţa noastră într-o societate dominată de complexitate şi interdependentă" (Tschannen-Moran & Hoy 2000, p. 549).  Puţini sunt cei care nu ar fi de acord cu această afirmaţie. În realitate, încrederea este un subiect fierbinte în literatura de afaceri. Majoritatea manangerilor sesizează capitalul care se ascunde în acest activ intangibil, forţa exercitată de acesta în atingerea obiectivelor oricărei organizaţii. Cu siguranţă, încrederea a jucat dintotdeauna un rol însemnat în orice demers de relaţii publice.

Scopul acestui articol este de a trece în revistă literatura de specialitate care tratează valentele conceptului de "încredere", cu atât mai mult cu cât acesta contribuie la reuşita practicilor de relaţii publice. Ne vom folosi de literatura de specialitate pentru a arata cât de importantă este încrederea în orice formă de relaţionare socială, dar şi pentru a stabili o definiţie actuală a acestui concept. Încrederea este punctul de plecare pentru îndeplinirea a două dintre condiţiile de bază care asigură eficienţa în relaţii publice: credibilitatea şi consolidarea unor relaţii de colaborare trainice. Lucrarea de faţă îşi propune să analizeze modurile în care încrederea este măsurată de mai multe discipline, dintre care şi relaţiile publice. În finalul materialului vor fi propuse sugestii cu privire la dezvoltarea, consolidarea şi menţinerea încrederii.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site