28072017

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti internationali Kelly Freeman: Să înțelegi evenimentele înseamnă să vezi în fiecare proiect oportunitatea de a crea ceva nou

Kelly Freeman: Să înțelegi evenimentele înseamnă să vezi în fiecare proiect oportunitatea de a crea ceva nou

Kelly Freeman

Kelly Freeman, unul dintre cei mai cunoscuți experți în comunicare din Marea Britanie, cu o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale, revine la București în perioada 6-8 iunie pentru a susține trei cursuri intensive de: Strategic event management, Strategii avansate de PR și comunicare și Internal communications. Cursurile fac parte dintr-un program de training internațional organizat de International School of Communications din Londra în parteneriat cu agentia locală Creative Business Management, la București, în perioada 6 -9 iunie 2017.

Kelly a răspuns unor întrebări despre cum poți să devii un excelent organizator de evenimente.

Care este cel mai bun sfat pe care îl poți oferi cuiva la început de drum, având în vedere experienţa vastă pe care ai acumulat-o în cei peste 25 ani de activitate?

Cel mai important lucru pe care l-am învățat în industrie este să te concentrezi pe alinierea obiectivelor cu strategia de business, indiferent de activitatea pe care o plănuiești, astfel încât să nu existe neînțelegeri în ceea ce privește scopul sau intenția. De asemenea, aceasta înseamnă că îți poți măsura cu ușurință succesul strategiei și poți comunica clar cu cei interesați atât extern cât și intern.

Cum devii un bun organizator de evenimente? Este vorba despre timp, experiență, creativitate sau bani?

Să înțelegi evenimentele înseamnă să vezi în fiecare proiect oportunitatea de a crea ceva nou. Este important să te concentrezi pe obiective și pe ceea ce clientul percepe ca fiind succesul. Şi este esențial să aliniezi evenimentul la strategia generală de business a clientului, astfel încât să păstrezi sinergia între branding, consistență și mesaj și să creezi platforme pentru adevărați lideri.

Care sunt primii 5 pași pe care trebuie să îi parcurgă un organizator de evenimente când își construiește cariera?

Cel mai important pentru un organizator de evenimente este dezvoltarea relațiilor interpersonale, deoarece succesul evenimentelor este întotdeauna rezultatul muncii de echipă, ceea ce înseamnă că oamenii sunt inima planificării unui eveniment. Trebuie să își dezvolte și abilitățile organizatorice, să își construiască o rețea puternică de contacte, să înțeleagă diversele tipuri de locații și să verifice întotdeauna noile apariții. De asemenea este esențial să țină pasul cu inovațiile tehnologice.

La ce trebuie să se aștepte oamenii care vin la cursul pe care îl vei susţine în iunie la Bucureşti?

Sunt foarte pasionată de comunicare strategică, așa că voi vorbi foarte mult despre obiective, evaluarea strategiilor și importanța lidership-ului strategic. Sunt, de asemenea, un consumator avid de comunicare și îi sfătuiesc pe oameni în permanență să se concentreze asupra publicității, PR-ului și conținutului. Ei trebuie să dezvolte imaginea clientului lor, chestionând în permanență modul în care o anumită idee creativă a funcționat și cum își pot îmbunătății strategia de comunicare. De asemenea, cred că este vital să înveți continuu și să te dezvolți cât mai mult.

Ne poți spune în câteva cuvinte care este cea mai importantă informație pe care o putem afla de la cursul tău?

Cel mai important pentru a avea succes în comunicare este să fii pasionat de acest lucru. Cu toții ne considerăm experți pentru că suntem cu toții expuși la comunicare, astfel că strategii trebuie să își stabilească extrem de clar obiectivele, ceea ce doresc să obțină și cum își evaluează rezultatele. În atingerea obiectivelor, sunt esențiale abilitățile de relaționare și cele interpersonale pentru că ar trebui să fie capabili să poată influența și să își creeze rețele. Un simț al umorului dezvoltat este extrem de util în acest mediu de lucru stresant. Nu în ultimul rând, trebuie să fie capabili să gândească autonom pentru că este un domeniu în care mereu apar situații neprevăzute.

Aveți o poveste amuzantă pe care o povestiți studenților?

A trebuit la un moment dat să împart o platformă cu un ministru din Guvernul britanic și mi-am cumpărat un costum special pentru această ocazie. În timp ce mă prezenta și eu urcam pe scenă, l-a bufnit râsul. Am observat atunci că fundalul scenei și costumul meu aveau exact aceeași nuanță de verde fistic. În timp ce eu îmi țineam discursul, audiența vedea doar un cap vorbitor fără corp. Lecția învățată – întotdeauna verificați felul în care arată scena și evitați ”sindromul capului fără corp”.


Kelly Freeman este expert în comunicarea guvernamentală, având 25 de ani de experiență în patru departamente și ministre britanice. Kelly a fost Director de Comunicare în Departamentul de Mediu, Alimentație și Probleme Rurale și a implementat proiecte de comunicare la nivel global pentru companii și ONG. Este specialist în  dezvoltarea strategiilor de comunicare organizațională și are o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site