20052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Campania Fundaţiei IREX şi GMP PR, „Căutătorii de poveşti”, premiată la Gala Romanian PR Award pentru impactul în societatea civilă

Campania Fundaţiei IREX şi GMP PR, „Căutătorii de poveşti”, premiată la Gala Romanian PR Award pentru impactul în societatea civilă

Pin It

Joi, 25 octombrie, la Gala Romanian PR Awards, campania „Căutătorii de poveşti” a primit un Golden Award for Excellence la categoria „Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă” şi un Silver Award for Excellence la categoria „Comunicare în domeniul public”. Aceasta este prima campanie naţională de promovare a bibliotecilor publice din România şi este implementată de GMP PR pentru Fundaţia IREX, coordonatorul programului Biblionet în România.

Campania a fost realizată pe partea de creaţie şi producţie foto/video cu TheCell, incluzând spotul video al campaniei ce se difuzează în această toamnă.

În cadrul demersului de promovare a bibliotecilor publice, Irina Păcurariu, Vlad Petreanu, Cătălin Ştefănescu şi Radu Paraschivescu au călătorit în ţară, pe urmele programului Biblionet şi ale poveştilor ascunse din biblioteci, de la sat sau de la oraş. Cei patru scriitori au descoperit şi consemnat schimbarea din comunităţi, atunci când accesul la informaţie le permite oamenilor să-şi îmbunătăţească viaţa.
Rezultatele sunt impresionante atât ca cifre, dar mai ales ca poveşti adunate:
•    Peste 1.500 de biblioteci publice dotate cu 6.500 computere, software, imprimante şi funcţionale, iar 2.200 de bibliotecari au fost instruiţi în utilizarea calculatoarelor;
•    300.000 de oameni au accesat internetul pentru prima dată într-o bibliotecă;
•    20.000.000 de euro au fost atraşi în comunităţile din România prin completarea în bibliotecile publice a cererilor de subvenţii agricole APIA;
•    Un volum de 50 de poveşti semnate de Irina Păcurariu, Vlad Petreanu, Cătălin Ştefănescu şi Radu Paraschivescu.

Volumul „Căutătorii de Poveşti”, prima carte scrisă a bibliotecilor publice din România, va fi lansat ca e-book pe www.cautatoriidepovesti.ro, şi într-o ediţie tipărită limitată ce va fi prezentată la târgul de carte Gaudeamus din Bucureşti, ediţia a XIX-a, în data de 23 noiembrie.

La Gala Romanian PR Award, GMP PR a mai câştigat patru premii, dintre care două Gold, pentru campaniile „Ziua Apei la Metrou” pentru Apa Nova Bucureşti şi „Zona Gri” pentru Fundaţia Romanian Angel Appeal, precum şi un Silver pentru „Întrecerea de zâmbete” - Asociaţia Telefonul Copilului şi Romtelecom.

Echipele implicate în campanie:
GMP PR: Sabina Ştirb (Head of CSR Division), Silvia Jalea (PR Executive), Matei Psatta (Social Media Coordinator), Daniel Timofte (Director BTL) şi Mihaela Țone (Director Producţie).
TheCell, creaţie şi producţie foto-video: Teodor Cucu (Creative Partner), Ionuţ Popescu (Creative Partner) şi Alex Gâlmeanu (fotograf, partener The Cell).

Despre programul Biblionet în România


Biblionet este o iniţiativă a Fundaţiei Bill & Melinda Gates în valoare totală de 26,9 milioane de dolari pe o durată de 5 ani şi îşi propune facilitarea accesului la informaţie prin introducerea tehnologiei moderne în bibliotecile publice.
Programul Biblionet va dota până la finalul anului peste 2000 de biblioteci locale, dotate cu peste 9.441 de calculatoare şi echipamente aferente şi peste 2.300 de bibliotecari formaţi vor fi instruiţi în utilizarea computerului.

Despre Fundaţia IREX

IREX este o organizaţie internaţională non-profit, cu sediul la Washington, care este specializată în educaţie, mass-media independente, dezvoltarea Internetului şi programe pentru societatea civilă. Înfiinţata în 1968, în momentul de faţă implementează 40 de programe în peste 50 de ţări, printre care şi programul Biblionet în România.
Pentru mai multe informaţii despre program accesaţi: www.biblionet.ro

Despre GMP PR

GMP PR este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. Cu o echipă de 21 de specialişti în comunicare, agenţia oferă servicii de consultanţă în PR si organizare de evenimente pentru companii precum Petrom, Apa Nova, GSK, Romtelecom, Albalact, Pepsi, Henkel, Ursus Breweries, HP PPS, Fundaţia IREX, Fundaţia Romanian Angel Appeal, Casa de Insolvenţă Transilvania sau Roca. Activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite, numărându-se ”Best European Launch”, “Newcomer European Agency of the year'' sau ''Romanian PR Agency of the year''

Despre TheCell
TheCell este o tânără agenţie independentă, ce oferă servicii integrate de strategie, creaţie şi producţie foto/video. Fondată în 2011, agenţia are deja în portofoliu lucrări pentru clienţi precum Romtelecom, Petrom, IREX, Arctic, Beiersdorf, Albalact, Țuca Zbârcea şi Asociaţii, Transylvania Horse Show şi Plantăm Fapte Bune în România. Cu o echipă formată din seniori în comunicare, TheCell adopta un model colaborativ, având deja parteneriate cu agenţii precum GMP PR, GMP, Men In Black şi Outbox.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP