06052024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Prima traducere în limba română a unei cărți despre Process Communication Model disponibilă cititorilor români

Prima traducere în limba română a unei cărți despre Process Communication Model disponibilă cititorilor români

Pin It

Folosită de NASA în pregătirea echipelor de astronauți, aplicată în cele mai diverse domenii – de la management, la dezvoltare personală, în educație, asistență medicală, politică, biserică sau apărare - Process Communication este o metodologie fundamentată științific de interpretare a personalității umane și a dinamicii comunicării interpersonale.

Rod al școlii americane, metodologia a fost dezvoltată de dr. Taibi Kahler și are la bază 20 de ani de cercetare științifică a mecanismelor comportamentale umane. Gérard Collignon, psiholog și psihoterapeut francez, prieten și colaborator apropiat al lui Kahler, a introdus și dezvoltat metoda în Europa.

Cum să le spun…, cartea scrisă de Gérard Collignon pentru explicarea metodei pe înțelesul tuturor, vândută în Franța în 50.000 de exemplare, a apărut la Editura Trei. Este prima traducere în limba română a unei cărți despre Process Communication.

Ilustrată cu o mulțime de exemple din viața reală și scrisă într-un limbaj accesibil, cartea ne arată concret cum poate ajuta Process Communication la îmbunătățirea relațiilor între oameni. Ea pune la îndemâna cititorului instrumente pentru o cartografiere a propriei lor personalități și a semenilor, cu puncte forte și slabe, cu preferințe și factori de motivare, comportamente negative sub stres, distructive. De asemenea, aproape o jumătate din carte prezintă cum putem aplica conceptele Process Communication în viața reală – în interacțiunile de la serviciu cu colegi, șefi sau colaboratori, în vânzări, în educație și acasă.

Ciprian Moga, trainer Process Communication și unul dintre traducătorii cărții spune: ”Această carte ne explică, într-un limbaj foarte simplu, ce se întâmplă atunci când există sau nu chimie între două persoane sau cum să intrăm pe aceeași lungime de undă cu interlocutorii noștri și să ne transmitem mesajul. În management, vânzări și relații cu clienții, marketing și comunicare, politică, în familie sau în viața privată, fiecare suntem confruntați zilnic cu provocarea de a ști cum să ascultăm sau cum să ne transmitem mesajul. Adeseori greșim așteptându-ne ca celălalt să răspundă la fel ca noi, deși nu suntem toți „formatați” la fel.”

Process Communication este astăzi adoptată de peste un milion de oameni și de companii din întreaga lume. Peste 3.000 de români au fost deja inițiați în această metodă.

Începând cu luna februarie, volumul Cum să le spun…, de Gérard Collignon (traducerea Felicia și Ciprian Moga, Editura Trei, 2015) este disponibilă în rețelele de librării și în magazinele online.

Printre personalitățile globale care folosesc Process Communication se numără Bill Clinton, Hillary Clinton sau G-ral Wesley K. Clark, fost comandant al Forțelor NATO (1997-2000). Pe de altă parte, mari companii europene și americane aplică această metodologie ca pe un instrument extrem de eficace de management, în coeziunea echipelor și în orientarea către client. Companii care aplică Process Communication în trainingul intern: Alcatel, BASF, BMW, Coca Cola, Colgate-Palmolive, Credit Agricole, Danone, Galeries Lafayette, Hewlett Packard, IBM, Laboratoires Smithkline Beecham, L’Oreal, Lufthansa, Martin Marietta, Microsoft, Nestle, PSA Peugeot Citroen, Renault, Swissair, Toshiba, Unilever, Zanussi s.a.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP