26022020

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa “Protejează-i aripile”, pe locul 2 în topul celor mai valoroase campanii de comunicare la nivel mondial, din ultimul deceniu

“Protejează-i aripile”, pe locul 2 în topul celor mai valoroase campanii de comunicare la nivel mondial, din ultimul deceniu

Pin It

Campania “Protejează-i aripile”, un amplu proiect de comunicare ce a încurajat testarea HPV și a contribuit la decizia anunțată de Ministerul Sănătății de a reintroduce vaccinarea gratuită anti-HPV, a fost inclusă de publicația The Holmes Report 2019 în topul celor mai valoroase campanii de PR din ultimii 10 ani. În urma votului public, aceasta a fost desemnată a doua cea mai valoroasă campanie de comunicare a decadei, poziție pe care o împarte alături de campania P&G- ”Like a girl”.

Dezvoltată de Rogalski Damaschin Public Relations împreună cu divizia sa de PR Good Affairs pentru MSD România, campania “Protejează-i aripile” a fost selectată în acest top alături de alte 15 proiecte de comunicare din întreaga lume pe baza rezultatelor obținute în cadrul competiției SABRE AWARDS EMEA – premiul “Best in Show” Platinum Sabre Awards, acordat celei mai valoroase campanii din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și Gold pentru categoria Public Affairs. De asemenea, campania s-a clasat pe locul 2  în clasamentul Global Sabre Awards 2019, care anunță cele mai valoroase campanii de comunicare la nivel mondial, din respectivul an.

“Protejează-i aripile” devine, astfel, singura campanie  concepută și implementată de o agenție din România ce a fost inclusă în lista celor mai remarcabile campanii de PR din ultimul deceniu.


 

Holmes Report este cea mai de impact voce din domeniul industriei relațiilor publice la nivel internațional, fiind dedicată îmbunătățirii rolului pe care industria îl joacă în domeniul comunicării către toate categoriile de public. Holmes Report organizează de aproape 20 de ani competiții de renume la nivel internațional, precum Sabre Awards, In2Sabre Awards, Innovator 25 sau Global Creative Index.

Despre Rogalski Damaschin Public Relations
Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: brand PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.
Una dintre agențiile de top din România, Rogalski Damaschin PR are o experiență de peste 10 ani pe oferind servicii de corporate și brand communication către peste 30 de clienți. Din 2014, agenția Rogalski Damaschin PR este partenerul în România al rețelei internaționale de agenții independente PROI Worldwide, cea mai mare rețea globală de agenții de comunicare integrate independente, fondată în Europa în 1970, cu birouri în peste 135 de orașe, din peste 50 de țări.

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black