30042024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 26-30 septembrie

PR LinkCoffee 26-30 septembrie

Pin It

Piaţa media din China, cea mai primitivă formă de reţea socială, Microsoft Research împlineşte 20 de ani, Starbucks – un brand care a cucerit lumea – drumul de la ‘commodity’ la ’splurge’,  şi consecinţele noilor schimbări Facebook asupra brandurilor. Mai multe în colecţia de linkuri de săptămâna aceasta.


pr_linkcoffee•    Eastwei MSL, parte din  Grupul MSL – Publicis, una dintre cele mai mari agenţii de PR şi social media care operează în China, a lansat un studiu privind piaţa media locală. Cu un venit pe cap de locuitor aşteptat să se dubleze, specialiştii în comunicare şi afaceri publice din multinaţionale sunt din ce în ce mai mult implicaţi în sprijinirea planurilor strategice de creştere în China. Acest studiu explică piaţa comunicării din China de multe ori complexă şi contradictorie, pentru a ajuta companiile să înţeleagă mai bine cum să promoveze, protejeze, şi poziţioneze brandurile într-o piaţă cu una dintre cele mai rapide evoluţii din lume. http://bit.ly/qAE1uW
•    Cum macro-trendurile pot influenţa iniţiativele sociale de bine din lume. Cohn and Jansen | http://slidesha.re/qebsjG
•    Cum arată una dintre cele mai primitive forme de reţea socială: un om aruncă în mare o sticlă cu un mesaj, acelaşi om primeşte un răspuns. Din 1996, 3100 răspunsuri din toată lumea. BBC News | http://bbc.in/q5yCMV
•    Săptămâna aceasta Google a împlinit 13 ani. Iată cum arată evoluţia logo-ului de-a lungul anilor. Mashable| http://on.mash.to/npmTrw
•    Puţini ştiu, dar Microsoft Research împlineşte 20 de ani. 20 de ani de schimbări tehnologice în ştiinţa calculatoarelor. Iată ce are de spus Peter Lee, Managing Director Microsoft Research Redmond. http://bit.ly/okQLmc
•    Am observat săptămâna trecută alte schimbări majore la Facebook, acum se iau în considerare consecinţele asupra brandurilor, noul focus mai mult pe storytelling şi de ce companiile ar trebui să uite despre campanii şi să vorbească mai mult despre ce se întâmplă în interior. Fleishman Hillard |  http://bit.ly/nVZaGh
•    Starbucks a fost recunoscut de nenumărate ori pentru excelenţă în branding şi marketing, pentru experienţele de brand pe care le-a creat pentru cunoscători şi mai ales prin accesibilitatea sa. Starbucks reprezintă un icon cultural. O discuţie cu Stanley Hainsworth, unul din numele grele din spate. Fast Company | http://bit.ly/qwbKoB
•    10 mari proiecte de rebranding dezastruoase şi sfaturi de luat în calcul. Pentru că indentitatea unei companii  este mult mai importantă în ochii consumatorilor decât pare, pentru că acesta ar trebui să incorporeze obiectivele, mesajele şi cultura companiei. Business Insider |  http://read.bi/ovqi3z
•    O listă cu 10 dintre cele mai bune filme cu şi despre relaţiile publice. Business Insider | http://read.bi/na7TuB
•    Infographicul de săptămîna aceasta: cum este utilizată social media în lume. http://bit.ly/qb6gdk . Şi fiţi uimiţi de cum arată faţa actuală a internetului în cifre în timp real. http://bit.ly/qO2B94
•    Sursa de inspiraţie săptămânală: o expoziţie de la IBM numită Think Exhibit care combină arta şi ştiinţa într-o modalitate vizuală interesantă. Creativity Online | http://bit.ly/oEWmCe



Selectie realizata de Florina Baciu, Editor PR Romania

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP