29042024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 13-17 februarie

PR LinkCoffee 13-17 februarie

Pin It

pr_linkcoffee•    PR: Matthew Harrington, preşedinte şi CEO Edelman SUA, îşi aduce contribuţia la definirea relaţiilor publice, o iniţiativă Edelman şi PRSA (Public Relations Society of America). PR Daily | http://bit.ly/AAmlmF


•    Lean Back 2.0. Despre cum se schimbă obiceiurile media sau de ce The Economist preconizează că viitorul media va fi sub forma tabletei. Stedavies.com | http://bit.ly/wH1Mq4

•    Marketing & Branding: Martin Lindstrom într-un articol apărut în Fast Company despre viitorul eticii în branding. http://bit.ly/wf1SZv

•    Câteva principii de respectat şi exemple de bune practici în strategiile de brand. Forbes | http://onforb.es/A8Itfz

•    Branduri care şi-au consolidat o comunitate de fani îndeajuns de puternică pentru a genera conţinut special pentru brand şi a-i creşte viralitatea. Creativity Online | http://bit.ly/ygSCHU

•    Innovation: 50 dintre companiile cele mai inovative la nivel global, ale căror inovaţii au un impact asupra industriilor în care activează dar şi la nivel cultural. Fast Company |  http://bit.ly/zf3NBK

•    Social Media: Ogilvy lansează divizia de Social Practice, o practică la nivel internaţional care va reuni expertiza oamenilor de social media din întreaga agenţie. The Holmes Report | http://bit.ly/xOfkJJ

•    Trenduri care conturează social media azi, din partea echipei JWT Intelligence. http://bit.ly/yawT6N

•    Timp liber: 25 de citate interesante din discuţiile TED, proiect ce a fost lansat în anul 1984 şi care a lansat de curând o secţiune pe ted.com numită TED Quotes, dedicată celor mai bune citate din TEDTalks. Iată unele dintre cele mai interesante citate din zona de tehnologie, Internet, management şi business. Hubspot | http://bit.ly/yDMjtb

•    ‘The list is the origin of culture. It's part of the history of art and literature. What does culture want? To make infinity comprehensible. It also wants to create order -- not always, but often. And how, as a human being, does one face infinity? How does one attempt to grasp the incomprehensible? Through lists, through catalogs, through collections in museums and through encyclopedias and dictionaries.’ ‘We like lists because we don’t want to die’ - un manifest semnat de Umbert Eco pentru publicaţia SPIEGEL şi un interviu pe care nu trebuie să îl rataţi. http://bit.ly/wgbrn9

•    Infographicul săptămânii: 5 exemple de companii care au aplicat cu succes social media cu rezultate pe măsură. CIPR | http://bit.ly/A8oS2H


 

Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP