29042024

Back Eşti aici:Home News PR LinkCoffee PR LinkCoffee 27 februarie-2 martie

PR LinkCoffee 27 februarie-2 martie

Pin It

pr_linkcoffee•    PR: Călătoria consumatorului evoluează. Felul în care un business reacţionează la relaţia sa cu un consumator nu depinde de tehnologie. Ci de o cultură bazată pe consumator, o cultură a puterii şi inovaţiei. Viitorul unui business nu este legat de apariţia unor noi tehnologii sau reţele sociale, ci se referă la abilitatea şi relevanţa de a înţelege felul în care tehnologia afectează puterea de decizie şi comportamentul până la punctul în care recunoaşterea noilor oportunităţi şi abilitatea de te adapta strategic la ele devine un avantaj competetitiv. Vorbim de digital darwinism aşa cum l-a numit Brian Solis, când tehnologia şi societatea evoluează mai repede decât abilitatea noastră de a ne adapta. | http://bit.ly/A6rL95


•    Edelman se extinde în Vietnam şi Suedia, în urma unor achiziţii recente, devenind prima reţea internaţională de PR care se avântă pe pieţe aflate în creştere rapidă. The Holmes Report | http://bit.ly/xIReNA

•    Social media: Studiul psihologiei din spatele social media ne conduce de cele mai multe ori către studiul psihologiei sociale. http://bit.ly/zXNV3Y

•    Research: Când un brand atât de mare precum Starbucks înlocuieşte un pahar de hârtie cu o cană reutilizabilă, acţiunea salvează 7 copaci în fiecare an. Luaţi în considerare cele 4 milioane de pahare utilizate de clienţii Starbucks şi veţi avea impactul şi o ocazie bună pentru Starbucks de a fi lider în problemele de mediu. Studiul de caz, cu renumele Edelman în spate, este câştigător al premiilor Big Apple, competiţie sponsorizată de IPR şi PRSA din New York, premii care recunosc programele excepţionale care integrează cercetarea, măsurarea şi evaluarea în munca profesioniştilor şi este disponibil gratuit pe site-ul Institutului American de Relaţii Publice. http://bit.ly/xL956G

•    Flawsome. De ce brandurile care se comportă mai uman, incluzând defectele lor, vor avea succes. Trendwatching | http://bit.ly/zC1cUz

•    Inovaţie: Nu trebuie să fii Chief Innovation Officer, pentru a şti că a depăşi barierele într-un mediu de business înseamnă beneficii dar şi frustrări. Evoluţia societăţii, tehnologia şi modul de lucru au pus bazele inovaţiei în aproape orice domeniu. Edward Boches, Chief Innovation Officer, Mullen şi David Armano, SVP/Innovation Chief Edelman, într-un video despre inovaţie. Creativity_Unbound |http://bit.ly/zISEwn

•    Infographicul săptămânii: Piramida nevoilor lui Maslow şi corespondenţa cu social media. http://bit.ly/zuNDPO

•    Manifestul lui Seth Godin: La ce e bună şcoala? http://bit.ly/w3QZDf

•    Un economist se întreabă: este adevărat că pentru fiecare subiect, sunt doar 2 lucruri pe care trebuie să le ştii? Dacă ar fi să ne luăm după acest aspect, PR-ul ar putea fi rezumat astfel: percepţia este realitate, percepţia reprezintă rar realitatea. The Guardian| http://bit.ly/xfVHSz

•    Ideea săptămânii: Vodafone şi Visa au încheiat cel mai mare parteneriat de m-commerce din lume prin care consumatorii vor putea plăti diverse produse cu ajutorul telefonului. Marketing Week | http://bit.ly/x1Vw4V

•    Inspiraţie: 25 de sfaturi pentru a pune ideile în practică. The 99 Percent | http://bit.ly/zD9wJg

•    De curând a avut loc TED 2012, eveniment care mai continuă. Aşa că vă invităm să aruncaţi un ochi atent pe seria de conferinţe inspiraţionale. http://bit.ly/wfyZKi



Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania.
Copyright PR Rpmania, toate drepturile rezervate.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP