01062020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Femeile continuă să fie responsabile de achiziţionarea produselor pentru casă

Femeile continuă să fie responsabile de achiziţionarea produselor pentru casă

Pin It
Chiar dacă numărul femeilor angajate îl va depăşi curând pe cel al bărbaţilor, ele rămân în continuare responsbile de cumpărăturile pentru casă, achiziţionând mâncare sau alte obiecte utilizate în spaţiul domestic, conform unui sondaj al Mediamark Research / Intelligence (MRI).

De exemplu, în 1989, 85,5% dintre cei care făceau cumpărăturile pentru gosodărie erau femei. Până în primăvara anului 2009, procentul lor a scăzut la 75,1 – indicând faptul că femeile rămân în continuare principalii cumpărători ai hranei (inclusiv mâncarea pentru animale), produse de gospodărie şi obiecte pentru bebeluşi.

Conform unui articol din revista TIME, se aşteaptă ca numărul femeilor angajate să îl depăşească pe cel al bărbaţilor până la sfârşitul acestui an, situaţie generată de criza economică. Mai mult decât atât, peste 40% dintre persoanele care îţi susţin financiar familiile sunt femei, conform TIME.

În timp ce Internetul a revoluţionat multe aspecte din viaţa consumatorilor, cumpărăturile pentru gospodărie se desfăşoară încă în stil vechi, pentru că mai puţin de 1% dintre familiile americane fac astfel de cumpărături online.

Mai multe detalii la:
http://www.prnewswire.com/news-releases/despite-decades-of-gains-in-the-workforce-women-still-the-predominant-household-shoppers-69866672.html
Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2          Graffiti PR logo-1