23062017

Back Eşti aici:Home Opinii Un PR între LEI Jamie Oliver: Am învățat lecții puternice din greșeli

Jamie Oliver: Am învățat lecții puternice din greșeli

Jamie Oliver Edelman

Dacă ar fi să rezum în câteva cuvinte cum a fost discuția între Richard Edelman și Jamie Oliver atunci aș spune că a fost ca o discutie între doi grădinari în care Edelman voia să vorbească despre castravete, iar Oliver despre toată grădina. Din când în când Edelman încerca să îl aducă la subiect… Oliver nu se lăsa.
Spicuiesc mai jos câteva idei cu care am rămas de la Oliver.

Un procent de  40% din proiectele lui de anul trecut au fost “shit”. Nu știe dacă asta e rata normală de eșec la volumul lui de inovație, însă ce este interesant, el transformă toate aceste proiecte într-un proces de R&D (research & development), adică eșecuri din care are doar de învățat. Voi ce ați învățat din eșecurile anului trecut?

Jamie este un om care și-a trasat niște standarde și nu va ieși din ele. A spus clar că nu lucrează cu produse din categoria junk food, chiar dacă ele au cele mai mari bugete.

A introdus un concept interesant – currency of education. Vede zilnic cum crește foarte repede interesul mamelor pentru hrana sănătoasă, ele fiind cele care pun cea mai mare presiune și care oferă cea mai mare susținere pentru proiectele lui de educare a copiilor încă din clasele primare. Mamele învață să gătească în casă, pun întrebări, interacționează între ele. Mâncarea sănătoasă nu are nicio legătură cu banii, ci cu educația… brand-urile ar trebui să își asume cât mai mult partea de educare.

Ca mamă, îl admir foarte mult pentru efortul pe care îl depune în formarea copiilor, acesta fiind principalul lucru la care se raportează Oliver când interacționează cu brandurile. Pe scena de la Cannes le-a avertizat să fie atente cum promovează produsele pentru copii, pentru că el va deconspira falsul. În egală măsură le-a sfătuit să comunice clar și onest.

În încheiere vă las două fun facts de la Oliver, pentru că, așa cum vă spuneam, el vorbit despre toată „grădina”:
Anul trecut au murit mai mulți oameni pentru că au mâncat tâmpenii decât au murit pentru că nu au avut ce să mănânce. Și, 67% dintre grecii cu vârsta între 60 și 75 de ani încă fac sex cu succes. Inspirație să aveți!

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site