Eliza Rogalski: Criza ne-a obligat să gândim în beneficiul consumatorilor
- Luni, 09 Noiembrie 2009 17:09 |
- Eliza Rogalski
Provocările actuale ale industriei de PR din România sunt aceleaşi cu cele ale industriei globale de PR, şi anume felul în care noi, în meseria noastră, înţelegem să redevenim relevanţi pentru consumatorii noştri, să fim atenţi la nevoile lor, să înţelegem ce au ei nevoie să afle de la noi pentru a-şi face viaţa mai bună şi mai frumoasă şi cum anume îmbinăm această nevoie cu obiectivele brandurilor pe care le prezentăm în faţa lor.
Mugurel Rădulescu: Despre specificul practicilor de CSR şi Lobby în România
- Joi, 05 Noiembrie 2009 08:32 |
- Mugurel Radulescu
In lobby trebuie sã fii la fel de profesionist ca şi interlocutorul tău, funcţionarul public, şi sã fii în masurã sã ai un dialog nu numai la nivel de politici, de aspiraţii cât şi la nivel tehnic cu acele persoane. Dacă ai aceastã capacitate profesionistã, esti automat şi capabil sã propui soluţii constructive, sã convingi şi sã ajungi, bineînteles, la un consens.
Lobby-ul nu reprezintă doar „winning and dining”! De vorbă cu Roberto Zangrandi, Director of Corporate European Affairs Enel
- Miercuri, 28 Octombrie 2009 10:25 |
- Roberto Zangrandi
Martin Neureiter: ISO 26 000 îşi va dovedi relevanţa, deoarece face referire la problemele cu care se confruntă toate organizaţiile
- Joi, 15 Octombrie 2009 10:03 |
- Martin Neureiter
Există standarde diferite, în funcţie de ariile de business, şi nu toate ariile sunt relevante pentru fiecare companie. Standardele tehnice pot fi relevante pentru un grup mic de organizaţii industriale, însă nu şi pentru celelalte organizaţii, care nu folosesc tehnologia. ISO 26000 îşi va dovedi cu siguranţă relevanţa, deoarece face referire la probleme cu care se confruntă toate organizaţiile, şi anume la cum gestionăm relaţia cu stakeholderii, cu angajaţii, la cum protejăm mediul etc. Iar aceste elemente sunt relativ independente de ceea ce produce compania. Aşa că, indiferent că vorbim despre o companie de telefoane mobile sau despre una de ciment, în contextul actual toate se confrunţă cu astfel de probleme.
Imposibilul nu există, ci este doar ceva ce n-am încercat încă! Un interviu cu Andreea Câtu, Specialist Relaţii Publice Avon România
- Marți, 06 Octombrie 2009 14:08 |
- Andreea Catu
Despre curaj şi imaginar în construcţia de brand. De vorbă cu Cosmin Alexandru, Managing Partner Brandivia
- Duminică, 23 August 2009 22:00 |
- Cosmin Alexandru
Crenguţa Roşu: PR-ul nu este un simplu instrument de "împachetare"
- Marți, 28 Iulie 2009 16:07 |
- Crenguta Rosu
Relaţiile cu bloggerii sunt aşa cum fiecare PR-ist alege să le aibă. Este vorba de opţiunea fiecăruia. Chiar dacă există mitologia mediului non-etic în care operează omul de PR, el are întotdeauna opţiunea de a fi etic. Şi asta presupune că sunt identificate interesele celor cu care operează şi sunt servite în mod egal. Un interviu despre relaţia PR-blogger, etică, comunicare instituţională şi specificul industriei autohtone de PR.
"Viata ne inspira" … chiar si in criza. Un interviu cu Cristina Bold, Director de Comunicare Millennium Bank
- Duminică, 26 Iulie 2009 22:00 |
- Cristina Bold
Ingredientele unui lider de succes: viziune, initiativa si curaj. De vorba cu Valeria Szabo, Program Manager IIE European Office
- Vineri, 24 Iulie 2009 15:08 |
- Valeria Szabo
Despre cum sa construiesti un cult al voluntariatului. Un interviu cu Cristina Constantinescu, Director de Comunicare Citibank Romania
- Miercuri, 22 Iulie 2009 08:30 |
- Cristina Constantinescu
De-a lungul timpului am lucrat foarte bine cu toate ONG-urile pe care le susţinem în mod constant, am creat legături cu mulţi oameni, am fost o echipă ce împărtăşea obiective şi valori comune. S-a creat un fel de ataşament ce transcede zona de business, pentru că nu cred ca poţi activa cu adevărat în zona de CSR fără să te implici personal, chiar şi într-o mică măsură. Atât eu, cât şi cei de la Fundaţie ştim acest lucru, şi am făcut tot posibilul să nu fim puşi în situaţia de a pune capăt vreunei colaborări.
Despre PR-ul instituţional, practicarea mersului pe sârmă şi construirea unor relaţii bazate pe încredere. Un interviu cu Gabriela Enea, Camera Deputaţilor
- Luni, 13 Iulie 2009 08:43 |
- Gabriela Enea
În cazul comunicării instituţionale, actorii implicaţi sunt foarte mulţi şi cu greutate. PR-ul instituţional este precum mersul pe sârmă: Trebuie să ştii să împarţi atât cât ai bun la toată lumea. Iar dacă ajungi să ţi se şi recunoască meritele, cu atât mai bine.
Suntem intr-o competitie globala a ideilor, nu a disciplinelor. Un interviu Markmedia cu Eliza Rogalski, primul jurat român la Cannes
- Marți, 23 Iunie 2009 18:44 |
- Eliza Rogalski
Despre creativitate, CSR şi inedit în PR-ul hotelier. Un interviu cu Dana Chiriac, Marketing and PR Manager InterContinetal Bucureşti
- Duminică, 24 Mai 2009 22:00 |
- Dana Chiriac
Despre rigorile unui CSR strategic. Un interviu cu Diana Untaru, Corporate Social Responsibility Consultant la Braun & Partners România
- Duminică, 10 Mai 2009 22:00 |
- Diana Untaru
Companiile trebuie să înţeleagă că responsabilitatea socială nu mai trebuie privită ca un lux, ci ca o componentă esenţială a strategiei de business. Într-un moment în care investitorii şi clienţii cer transparenţă şi responsabilitate sporită din partea companiilor, ar fi o greşeală majoră din partea acestora să renunţe la programele de CSR. Din contră, pentru a supravieţui recesiunii economice, companiile trebuie să-şi menţină investiţiile sociale.
"Comunică, Comunică, Comunică" este motto-ul departamentului de PR al Volkswagen în contextul economic actual. Un interviu cu Daiana Stoicescu, Porsche România
- Duminică, 03 Mai 2009 22:00 |
- Daiana Stoicescu
În 2009, pentru departamentul de PR al mărcii Volkswagen, pragmatismul a câştigat teren în faţa acţiunilor dedicate exclusiv aportului de notorietate, iar eficienţa unei investiţii corecte şi alocarea eficientă a bugetului de PR a trecut pe primul plan. Dublăm activităţile de Relaţii Publice la nivel naţional cu campanii ale reţelei de distribuitori, desfăşurate la nivel local, insistăm pe comunicarea serviciilor îmbunătăţite, evidenţiem identitatea de marcă, profităm de tehnologiile Web 2.0 cât mai mult, motiv pentru care anul acesta putem spune că e un an în care oamenii pot avea în Volkswagen măcar la fel de multă încredere ca înainte.
Supravieţuirea corporatistă şi cele 3 instrumente esenţiale: managementul crizei, issues management şi învăţarea continuă
- Miercuri, 22 Aprilie 2009 22:00 |
- Thomas Achelis
Managementul crizei şi strategiile pentru comunicarea de criză ar trebui să fie o preocupare permanentă a organizaţiilor. În vremuri incerte vedem adesea că acele companii care au avut o profilaxă de criză au şanse de supravieţuire net superioare acelor companii pe care criza le-a surprins nepregătite. Cu toate acestea, o companie care nu beneficiază de un management al crizei profesionist nu va putea niciodată să-şi rezolve problemele doar prin intermediul comunicării de criză. Problema în multe companii şi instituţii este că termenul de "criză" este asociat exclusiv cu situaţii negative, ba chiar catastrofale. Însă o criză devine o catastrofă doar când vine pe nepregătite. Când criză este parte din "normalitate", atunci apare şi latura pozitivă a unui crize, fiind asociată mai degrabă cu o şansă de înnoire şi schimbare. Prin urmare, managementul crizei şi comunicarea de criză ar trebui să fie integrate în strategia de afaceri a oricărui business.
Etica şi profesionalismul – aliaţi în criza economică actuală. Un interviu cu Tony Meehan, fost preşedinte Chartered Institute of Public Relations Scoţia
- Duminică, 12 Aprilie 2009 22:00 |
- Tony Meehan
Responsabilitatea Socială – un pilon important al strategiei de afaceri. Un interviu cu Laura Sgârcitu, Coca-Cola HBC România
- Marți, 27 Ianuarie 2009 16:14 |
- Laura Sgârcitu
De ce trebuie să pretindem că facem CSR, când de fapt facem asta tot timpul? Un interviu cu Roger Vercammen, Director External Relations, Sony Europe
- Marți, 27 Ianuarie 2009 15:43 |
- Roger Vercammen
Ne implicăm în proiecte care aduc un plus de valoare comunităţii. Un interviu cu Richard Moat, CEO Orange România
- Marți, 27 Ianuarie 2009 14:50 |
- Richard Moat
James Grunig despre PR-ul românesc şi blogging-ul de corporaţie
- Marți, 27 Ianuarie 2009 14:43 |
- James Grunig
Web 2.0, etică şi alţi "monştri". Un interviu cu Peter Debreceny, Chairman Institute for Public Relations
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:29 |
- Peter Debreceny
Despre încredere, trust barometer şi comunicarea globală. Un interviu cu Cornelia Kunze, CEO Edelman Germania
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:21 |
- Cornelia Kunze
Secretul relaţiilor cu echipa şi partenerii stă în respect. Un interviu cu Hortensia Năstase, Lowe PR
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:15 |
- Hortensia Nastase
Inovaţia - singura cale de supravieţuire pe o piaţă extrem de dinamică şi de competitivă. Un interviu cu Andreea Leonte, McCann PR
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:10 |
- Andreea Leonte
Clienţii au o mai mare deschidere către managementul crizei. Un interviu cu Larisa Petrini, Saatchi & Saatchi PR
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:00 |
- Larisa Petrini
Fluctuaţia şi blog-urile angajaţilor: o provocare pentru comunicarea internă din agenţiile de relaţii publice
- Marți, 27 Ianuarie 2009 12:08 |
- Rebeca Pop
Once upon a time...o agenţie prosperă, echilibrată şi puternică, cu angajaţi fideli, care comunicau şi trăiau armonios. Ei bine, asta se întâmplă doar în poveşti. In viaţa reală, agenţiile au o activitate internă palpitantă, înţesată de evenimente plăcute, dar şi neplăcute. Pentru a pătrunde în „bucătăria” comunicării cu angajaţii, am selectat câteva agenţii de relaţii publice de top din România şi le-am invitat să ne vorbescă despre activitatea lor internă.
Despre provocarile cu care Relaţiile Publice se vor întâlni în viitor. Un interviu cu James Grunig, profesor emerit la Universitatea Maryland
- Marți, 27 Ianuarie 2009 11:59 |
- James Grunig
Sunt de acord cu faptul că relaţiile publice au acum un corpus ştiinţific de cunoştinţe şi cu faptul că devin mai degrabă o funcţie managerială decât o funcţie comunicaţională de ordin tehnic. Cred că cea mai puternică tendinţă în relaţii publice este evoluţia către un rol managerial strategic. În mod ironic, problemele-cheie şi provocările sunt strâns legate de forţele care limitează rolul managerial al relaţiilor publice şi dezvoltarea corpusului de cunoştinţe al disciplinei.
Comunicarea neconvenţională şi "relaţiile publice all inclusive". Un interviu cu Robert C. Rekkers, Director General al Băncii Transilvania
- Marți, 27 Ianuarie 2009 11:28 |
- Robert Rekkers
De la simpla informare a angajaţilor la implicarea acestora în procesul de decizie. Un interviu cu Adina Ionescu, MOL Romania
- Marți, 27 Ianuarie 2009 11:21 |
- Adina Ionescu