Mărci, dialog, reputaţie - un interviu cu Aneta Bogdan.
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 16:24 |
- Aneta Bogdan
Suntem mult prea la început în ce priveşte conştientizarea ideii că dezvoltarea unui brand ţine în primul rând de angajaţi, de modul în care aceştia îşi asumă valorile brandului. Companiile nu văd importanţa angajamentului intern faţă de ceea ce reprezintă un brand, şi nici nu sunt dispuse să investească în promovarea internă a brandului. O dată definit un brand, nimeni nu mai e interesat de cultivarea lui în interiorul companiilor.
Cercetare pentru planificarea şi evaluarea campaniilor de relaţii publice
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 15:58 |
- Walter K. Lindenmann
Cine se teme de blogul de companie?
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 15:42 |
- Sorin Tudor
Rolul relatiilor publice in management si contributia acestora la functionarea eficienta a organizatiilor si societatii
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 14:26 |
- James Grunig
Astăzi, relaţiile publice sunt o profesie complexă practicată de sute de mii de oameni din întreaga lume. Unele organizaţii au propriile lor departamente de relaţii publice, în timp ce altele apelează la firmele specializate de relaţii publice. Specialiştii în relaţii publice lucrează pentru companii, agenţii guvernamentale, asociaţii profesionale şi comerciale, pentru instituţii filantropice, şcoli şi universităţi, spitale, hoteluri şi multe altele. Se lucrează pentru organizaţii mai mici sau mai mari, la nivel naţional sau chiar global.
Blog'n'Roll!
- Vineri, 23 Ianuarie 2009 12:46 |
- Sorin Tudor
Scurt istoric. Relaţiile publice de la începuturi şi până astăzi.
- Joi, 22 Ianuarie 2009 16:24 |
- Don Bates
Edward Bernays, întemeietorul relaţiilor publice moderne scria: "Cele trei elemente fundamentale ale relaţiilor publice sunt practic la fel de vechi ca şi societatea umană: informarea indivizilor, persuadarea lor şi crearea de relaţii între aceştia. Desigur, mijloacele şi metodele s-au schimbat de-a lungul timpului, aşa cum s-a schimbat şi societatea".
Impactul economic al relaţiilor publice
- Joi, 22 Ianuarie 2009 15:57 |
- Toni Muzi Falconi
Până acum erau folosite aceleaşi criterii de estimare ca şi în publicitate, iar evaluarea impactului în PR se făcea prin analiza bugetului anual alocat şi compararea acestuia cu cel din anul precedent, examinarea rezultatelor şi raportarea lor în organizaţie. În final, evaluatorul pretindea că datele astfel obţinute arată impactul economic al activităţilor de relaţii publice.
Elemente de bază în comunicarea internă
- Joi, 22 Ianuarie 2009 15:44 |
- Tricia Boyd, FCIPR, Communication Options Ltd
Programul de comunicare internă de la schiţa iniţială, stabilirea obiectivelor, obţinerea acordului managementului, folosirea celor mai potrivite instrumente, dilema public intern sau extern, găsirea partenerilor potriviţi şi gestionarea aşteptărilor.
Cum promovăm programele de responsabilitate socială corporatistă
- Joi, 22 Ianuarie 2009 15:08 |
- Nigel Middlemiss
Cercetare: Transparenţă şi credibilitate în practicile de responsabilitate socială corporatistă
- Joi, 22 Ianuarie 2009 14:59 |
- Dana Oancea & Bogdan Diaconu
Brandurile se redefinesc şi se distrug pe stradă
- Joi, 22 Ianuarie 2009 14:51 |
- Dana Oancea & Bogdan Diaconu
Rezolvarea problemelor etice din domeniul relaţiilor publice: experienţa germană
- Joi, 22 Ianuarie 2009 14:45 |
- Dr. Horst Avenarius
Horst Avenarius, Preşedinte al Consiliului German de Relaţii Publice, vorbeşte despre problemele etice din domeniul comunicării de afaceri şi despre modalităţile prin care comunitatea practicienilor din domeniul relaţiilor publice din Germania încearcă să le rezolve prin autoreglementare.
Publicitate contra cerneală: conflicte morale în triunghiul PR-presă-public
- Joi, 22 Ianuarie 2009 14:10 |
- Dana Oancea & Bogdan Diaconu
Etică în PR - specialişti în comunicare despre problemele etice din piaţa românească a comunicării de afaceri
- Joi, 22 Ianuarie 2009 13:53 |
- Dana Oancea
De ce să vorbim despre etică în PR? De ce avem nevoie de etică în PR? Care sunt problemele etice din PR? Cum pot fi ele rezolvate? Întrebări*
German Experiences with Codes and their Enforcement
- Joi, 22 Ianuarie 2009 13:24 |
- Dr. Horst Avenarius
The paper first describes the structure, the tasks and the procedures of the German Council on Public Relations. It outlines some peculiarities: This council censures not only members of the supporting associations but non-members and non-PR-professionals as well.
Comunicarea eficienta: Indicator important al peformantei financiare a companiilor
- Joi, 22 Ianuarie 2009 12:06 |
- Mihai Maties
Compania americana Watson Wyatt a realizat mai multe studii la care au participat firme din Canada si SUA pentru a masura modul in care comunicarea influenteaza parametrii de business ai companiilor. In cercetarea facuta intre 2005-2006 specialistii de la WW au demonstrat ca acele companii care au comunicat eficient au inregistrat, in ultimii 5 ani, profituri cu 57% mai mari fata de companiile care nu au avut un proces eficient de comunicare externa si interna.
Crizele sunt oportunitati
- Joi, 22 Ianuarie 2009 11:44 |
- Thomas Achelis
Etica in Relatiile Publice - o perspectiva germana
- Joi, 22 Ianuarie 2009 11:25 |
- Dr. Horst Avenarius
Etica jurnalistică
- Joi, 22 Ianuarie 2009 11:10 |
- Razvan Tudor
Responsabilitatea sociala a corporatiilor
- Joi, 22 Ianuarie 2009 10:57 |
- Dumitru Bortun
Responsabilitatea Socială a Corporaţiei sau, pe scurt, RSC este unul dintre cele mai actuale domenii de preocupări ale Relaţiilor Publice. "Nou prilej de bârfe şi de ipoteze", vorba poetului!