Top Social Brands - Poveştile celor mai active branduri româneşti în social media
- Miercuri, 20 Aprilie 2011 13:35 |
- Florina Baciu
Dan Luca, Euractiv: Poziţionare şi branding în afacerile europene
- Marți, 19 Aprilie 2011 22:00 |
- Dan Luca
Ce poate face PR-ul pentru ONG-uri
- Miercuri, 13 Aprilie 2011 22:00 |
- Raluca Dinu
Mădălina Diaconescu: Rebranding şi introspecţie în vreme de criză
- Duminică, 10 Aprilie 2011 22:00 |
- Madalina Diaconescu
Pe lângă constrangeri şi eroziunea încrederii, contextul post-criză aduce însă şi ceva bun: un teren favorabil reînnoirii, reinventării de sine, realinierii promisiunilor de brand. Este un context prielnic reevaluării strategiilor şi inovaţiei în branding, oferind celor curajoşi şansa de a internaliza rapid regulile jocului. În acest moment, companiile care îşi oferă un moment de introspecţie asupra propriilor atuuri şi slăbiciuni au şansa de a deveni mai relevante pentru client şi de a asimila euristic noua paradigmă de consum.
Cele mai vizibile branduri globale în social media românească. Un studiu Zelist Monitor
- Joi, 07 Aprilie 2011 22:00 |
- Anca Tenita
Pentru analiza vizibilităţii celor mai valoroase branduri globale în social media românească, au fost selectate primele 50 de branduri din clasamentul Interbrand 2010 şi au fost introduse spre monitorizare folosind platforma Zelist Monitor. Perioada de monitorzare a fost martie 2010 - martie 2011. Au fost analizate 63.484 de bloguri, 47.806 conturi Twitter, peste 500 de surse ale principalelor publicaţii online, 6.164.785 de posturi şi 5.041.638 de comentarii din blogosferă, 18.979.971 mesaje scrise pe Twitter (tweets) şi peste 3.800.000 de articole din presa online.
Infertilitatea este o boală “democratică”. De vorbă cu Raluca Bonzi, coordonatoarea Asociaţiei SOS Infertilitatea
- Luni, 28 Martie 2011 22:00 |
- Raluca Bonzi
Situaţia comunicaţională pe cele mai multe dintre site-urile şi forumurile de nişă este cel mai adesea dezolantă, ştiri “people”, informaţii light, incoerente sau chiar incorecte, discuţiile se transformă în eterne “chat”-uri care tratează doar colateral subiectul central (infertilitatea), fiind împănate cu emoticoane în exces şi pupici cu sclipici.
Cronica unui deces anunţat în era 2.0. sau despre moartea multiculturalismului
- Duminică, 27 Martie 2011 22:00 |
- Tamara Baleanu
Vizibilitatea în social media a celor mai de impact ONG-uri în 2010
- Joi, 24 Martie 2011 22:00 |
- Anca Tenita
Prin această cercetare dorim să arătăm care este vizibilitatea în social media a organizaţiilor non-guvernamentale care, prin acţiunile lor, s-au făcut remarcate în anul 2010. Am recurs aşadar la lista premianţilor la Romanian PR Award 2010 (“Secţiunea societatea civilă” şi “Buget - / Creativitate +") şi la lista ONG-urilor câştigâtoare la Gala Societăţii Civile 2010.
Monica Jitariuc: Omul de PR trebuie să fie mai mult om şi mai puţin “de PR”
- Sâmbătă, 19 Martie 2011 22:00 |
- Monica Jitariuc
Alexandru Negrea: de la freelancer la Social Media Manager
- Joi, 17 Martie 2011 22:00 |
- Alexandru Negrea
CSR - la răscruce de drumuri
- Joi, 17 Martie 2011 09:02 |
- Dana Oancea & Rebeca Pop
Ce înseamnă criza economică actuală pentru angajamentul social al companiilor? În funcţie de ce repere trebuie să fie orientat CSR-ul pentru a fi perceput ca relevant? Ce e de făcut pentru a recâştiga încrederea pierdută a stakeholder-ilor? Am discutat cu reprezentanţi ai mediului autohton de afaceri pentru a afla care au fost efectele crizei asupra activităţilor de CSR în anul 2010 şi care sunt provocările speciale pentru un management sustenabil şi pentru angajamentul faţă de societate şi mediu în anul 2011.
Mugur Pătraşcu: Platformele sociale umanizează dialogul dintre branduri şi oameni
- Duminică, 13 Martie 2011 22:00 |
- Mugur Patrascu
Autenticitate în branding
- Duminică, 06 Martie 2011 22:00 |
- Aneta Bogdan
Digital Marketing Forum 2011: Integrarea platformelor online şi de ce conţinutul este rege
- Miercuri, 23 Februarie 2011 19:53 |
- Florina Baciu
"Să mor eu dacă te mint". Despre Registrul reprezentanţilor grupurilor de interese din România
- Marți, 22 Februarie 2011 22:00 |
- Aurelian Horja
Miercuri, 16 februarie 2011, Asociaţia Registrul Român de Lobby a anunţat lansarea oficială a acesteia şi prezentarea în premieră a Registrului Reprezentanţilor Grupurilor de Interese din România, precum şi a Codului de Etică adoptat. Cred că acest eveniment putea reprezenta un excelent punct de pornire pentru demitizarea activităţii de lobby şi îmbunătăţirea imaginii acesteia în rândul publicului larg. De ce “putea reprezenta”? Pentru că, la o analiză mai atentă a acestei iniţiative, descoperim doar o perdea de fum generat de arderea mai mult sau mai puţin mocnită a speranţelor către o transparenţă reală.
Share & like pentru o lume mai bună?
- Marți, 15 Februarie 2011 22:00 |
- Simona Barbu
Cât de mult reprezintă social media o nouă etapă în comunicarea mediului non-profit, ce importanță acordă organizaţiile non-guvernamentale instrumentelor de social media, care sunt modalităţile de cuantificare a impactului acestor instrumente în activitatea de comunicare a ONG-urilor, reprezintă doar câteva dintre temele de analiză ale acestui studiu.
Mihaela Vorvoreanu: Mediul online prezintă oportunitatea de a ne orchestra construirea sinelui în mod strategic
- Duminică, 06 Februarie 2011 22:00 |
- Mihaela Vorvoreanu
Mediul online prezintă oportunitatea să ne orchestrăm construirea sinelui în mod strategic. Avem mult mai mult control asupra felului în care ne prezentăm, decât în comunicarea offline. Putem face selecţii atente şi ne putem construi o identitate pozitivă şi complexă.
Coincidenţele reprezintă modul în care Dumnezeu doreşte să rămână anonim
- Marți, 01 Februarie 2011 22:00 |
- Dan Santimbreanu
Despre rolul comunicatorului în susţinerea unor cauze umanitare
Când "hazardul" îţi scoate în cale un om care este încapabil să se exprime şi să coordoneze o campanie umanitară, ai datoria morală să nu ignori acest lucru. Eu am încetat demult să mai cred în "hazard".
Wikileaks sau Internet-ul în mişcare
- Duminică, 30 Ianuarie 2011 22:00 |
- Tamara Baleanu
Internet-ul nu este doar o tehnologie la fel cum nu este doar un instrument, un spaţiu sau o colecţie de coduri ezoterice. Poate mai presus de toate acestea, Internet-ul este un discurs social, investit cu semnificaţii, mize, agende, interese. Istoria Internet-ul este fără îndoială o istorie a inovaţiei. În acelaşi timp însă, este şi o istorie a proiectelor, speranţelor şi temerilor care au reflectat dar şi modelat universul WWW. Este o utopie a libertăţii şi expresiei dar şi o distopie a alienării şi a panicii morale.
Twittosfera românească în 2010
- Marți, 25 Ianuarie 2011 22:00 |
- Anca Tenita
Dacă în anii precedenţi twittosfera a înregistrat creşteri ale numărului de conturi noi, în 2010 s-a înregistrat o scădere de aproximativ 30% faţă de anul precedent. Numărul total de conturi Twitter create în 2010 a fost de 16.389, cu aproximativ 30% mai puţin decât în 2009.